تصاویر کیم مین سو

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال چینی بهترین ها در ذهن من

​​​​​​زندگی در تاریخ...ایران...کره

چه عکس های قشنگی 😍😍😍

این بازیگر فکر کنم بیشتر تمایل داره نقش های منفی بازی کنه...

مرسی
یس.... :)

من فقط سریال افسانه خورشید و ماه ازش دیدم. اونجا منفی نبود خاکستری بود. ولی کلا بیشتر دوست داره نقش هایی که بیشتر منفی هستند بازی کنه..

به نظرم تو افسانه خورشید و ماه خوب بازی کرد..

منم نقش و بازیش رو تو خورشید و ماه دوست داشتم. اما توی جونگ میونگ نه....

اوهوم منم نقشش دوست داشتم. کلا میگم کاراکتر های خاکستری دوست دارم ها 😅

جونگ میونگ فقط چند قسمت دیدم. کلا گفته بودم از سریال هایی که تعداد قسمت هاشون زیاده خوشم نمیاد همینه😁

کافیه یه سریال تعداد قسمت هاش بالای 20 قسمت باشه تا من فراری بشم😂 ته تهش 25 قسمت میتونم تحمل کنم تازه اون هم اگه جذاب باشه..😅

حالا اون سریال هایی که هر قسمت شون نیم ساعته بحثش جداست.

 

.... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan