تصاویر سریال بازی مرکب

عکس های بعدی، از سریال شادی.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

یه سوال ازت دارم شیما

میگم هرجایی که میرم از بازی مرکب تعریف میکنن و مدام ازش حرف میزنن. منم ترغیب کردن که ببینمش. اما دو دلم چون تو گفتی خیلی دوسش نداشتی و سلیقه من و توهم خیلی شبیه همه.

حالا به نظرت ارزش دیدن داره؟

ارزش داره وقت و نت پاش صرف کنم؟

بازی مرکب در ژانر اکشن و جنایی خوبه اما خب بعضی نکات اخلاقی هم داره که ممکنه از سریال زده بشی
اگه از من میکنی با سانسور ببین شاید اون موقع خوشت اومد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan