تصاویر سریال شادی

منتظر نظرات شما هستم

عکس های بعدی، از سریال بازرس مخفی سلطنتی جو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس های قشنگی بود💚

بازیگر هاش که خیلی خوبن 😍 من پارک هیو شیک قبلاً تو دو بونگ سون دختر قوی دیده بودم و بازیش دوست داشتم. هر چند که نقشش یه جوری بود 😅 یعنی اینکه لوس بود😂

تعریف این سریال با علاقه پادشاه شنیدم.

شما علاقه پادشاه دیدید؟

ممنون

بله، دنبال میکنم. سریال جذابیه

یعنی سریال شو پیشنهاد میکنید؟

والا من خیلی لیست سریال هام پره اگه ارزش داره دان کنم؟

مرسی 💚

والا بسته به سلیقه‌ت داره. ولی با شناختی که من توی این مدت ازت کردم، فک نکنم دوسش داشته باشی 😊
منم لیستم پره ولی اصلا وقتشو ندارم

آره منم خیلی تعریف شو شنیده بودم گفتم ازت بپرسم.. مرسی از راهنماییت 😊😍💞

آره من خلاصه اش هم خوندم خوشم نیومد، واقعا دو به شک بودم با این نظرت مطمئن شدم😅💚

سلیقه من دستت اومده دیگه 😂❤️ بیشتر کمدی عاشقانه مدرن دوست دارم شیرین باشه کیوت باشه حس خوب بده آروم باشه تهش هم خوب تموم بشه آدم به زندگی امیدوار کنه😂 البته غمگین هم میبینم ولی مدرن باشه 😂

باید فیلم پسر گرگ نما رو ببینم ، تاریخ آرتدال ببینم یه فیلم آمریکایی ببینم ، اون دو تا فیلم مالیفیست ببینم 😂 چقدر لیستم زیاده😂😅🤣

قسمت اول همین سریال شادی رو هم دان کردم 😂

نقد سریال دالی و شاهزاده از خود راضی نوشته بودی رو خوندم رفت تو لیستم 😅 فکر کنم سریال شو خیلی دوست داشتی😅🧡💚❤️💛

کاری نکردم که
اوهوم
از داستان سریال شادی خوشم میاد اما چون هان هیو جو رو دوست ندارم، نمیرم سمتش
یس، یه سریال کیوت و فانی بود که خیلی بهم روحیه میداد

هان هیو جو که خوبه 😂 چرا ازش خوشت نمیاد؟🤔

من حالا اگه یه سریال فیلم نامه خوبی داشته باشه و دوست داشته باشم ، حتی اگه یه بازیگری باشه که خوشم نیاد ازش ، بخاطر فیلم نامه خوب میتونم اون بازیگر تحمل کنم 😂💖

.... :)

ولی جدی و جدای شوخی میشه بگی چرا از هان هیو جو خوشت نمیاد؟

کلا با خودش حال نمیکنی یا با بازیش؟

با خودش حال نمیکنم. نمیتونم باهاش ارتباط بر قرار کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan