تصاویر سریال بازرس مخفی سلطنتی جوی

 

دست و دلم به خاطر نداشتن عاشقانه به این سریال نمی ره. همینطور چون توی وینچنزو اوک تکیون رو با نقش منفی دیده بودم سخته برام اینجا مثبت و نقش اول حسابش کنم.

اما از طرفی هم نقش اول زن رو دوست دارم به خصوص در تو فوق العاده ای عاشقش شدم.

حالا موندم سر دو راهی.... :)

دوستان نظرتون چیه؟ 

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال شمن بزرگ گا دو شیم

زندگی در تاریخ...ایران...کره

در مورد عاشقانه که من مطمئنم داره.. چون عاشقانه چاشنی همیشگی کره ای هاست و به ندرت یه سریال کره ای بدون عاشقانه پیدا میشه...

من یادمه سریال شادی توش ژانر عاشقانه ننوشته بود بعد همه هم مینالیدن.. 😂  وقتی سریال پخش شد دوستان فهمیدن که عاشقانه هم داره و خوشحال شدن 😍😅😅

من فکر میکنم سریال خوبی باشه چون چاشنی کمدی هم داره..

حرفت کاملا درسته. اصلا سریال کره ای بدون عاشقانه، سریال کره ای نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan