تصاویر سریال مدرسه 2021

منتظر نظرات شما هستم.....

عکس های بعدی، از سریال حالا داریم بهم میزنیم......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس های با کیفیت و زیبایی بود 😍 ممنونم 💛

نمی‌دونم چرا دیگه اون علاقه سابق به سریال های مدرسه ای رو ندارم😂 یادمه قبلنا خیلی دوست داشتم 😅😂

ولی فکر نمی‌کردم دوباره سری سریال های مدرسه ای بسازن..😂😁 

من مدرسه 2013 رو چند قسمت دان کردم 😅 گذاشتم آینده ببینم 😅 

ولی در کل فکر میکنم این سریال مدرسه 2021 قوی نیست 😂😁😅🤭

قربانت
یس، این سری سریال مدرسه ضعیف کار شده. بازیگراش رو دوست ندارم
سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۱۱:۳۵ اوک نیو(دخی میراپرمرم)(دیگه میراکولر نیستم)

من عاشق این سریش شدم💖

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan