کیم سوهیون 2

 

 

نظر فراموش نشه.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

چقدر کیوت و دوست داشتنیه 😍😘

خعلییی

منم خیلی دوستش دارم 😍

یه زمانی ازش بدم میومد 😂 آخه نقشش تو افسانه خورشید و ماه منفی بود😂 

ولی بعداً که چند قسمت اول مدرسه 2015 رو دیدم ازش خوشم اومد 😊 افسانه نوکدو رو هم ازش دیدم که اونجا هم بسی کیوت بود 😍

ولی توی شاهزاده زیر شیروانی هم فکر کنم نقشش منفیه 😅 من تازه شاهزاده زیر شیروانی رو دان کردم 😂💛🧡

یس یس
چقدر سریال دان کردی، فکر هم نکنم همشونو ببینی

She,s very cute and beautiful. I love she.

Her clothes are good

Yea

نه عزیزم ، من شاهزاده زیر شیروانی فقط قسمت اول شو دان کردم ، افسانه نوکدو رو هم تا قسمت 5 با زبون اصلی دیدم ، و تا قسمت 9 با دوبله کنار خانواده دیدم ولی خانواده هم مثل من سریال تاریخی دوست ندارن و از افسانه نوکدو خوششون نیومد.. هر چند که افسانه نوکدو بیشتر شبیه یه سریال مدرن بود 😂 ولی منم زیاد خوشم نیومد..

مدرسه 2015 هم تا قسمت 3 دیدم.. حالا شاید بعداً ادامه شو دیدم ولی دان نکردم...

کلا خوشم نمیاد الکی دان کنم بعد خودمو شکنجه بدم برای دیدنش.. هر دفعه یه قسمت دان میکنم میبینم 😂❤️ مثلاً قسمت اول شادی حذف کردم چون فهمیدم ژانر مورد علاقه ام نیست...

حالا مثلاً می‌گفتم حوصله کره ای ها رو ندارم ها 😅 اونوقت این روزها برای استراحت سریال آرانگ و دادرس میبینم 😅😂 مثلا 5 ساعت درس میخونم به عنوان جایزه یه قسمت آرانگ و دادرس میبینم 😅😂 ولی سریالش قشنگه 😍 البته من فقط قسمت اول شو دیدم 😅 ولی زیاد شبیه گابلین نیست.. شین مین آه نقش یه روح رو داره 😅 با سریالش میشه به فانتزی و سرزمین قصه ها سفر کرد 😅 منم که عاشق فانتزی و تخیلی و سفر به سرزمین قصه ها هستم...😍

.......
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan