ایم یونا 3

 

 

زندگی در تاریخ...ایران...کره

آخی یونا 😂💛

دلم میخواد سریال باران عشق ازش ببینم ولی حیف 😂 ولی یه چند تا میکس از باران عشق دیدم یونا و جانگ گیون سوک خیلی بهم میومدن 😍😂

یونا و لی جونگ سوک قراره با هم تو یه درام حقوقی هیجانی بازی کنن 😍 دوست پسر دوست دختر هم نیستن فکر کنم از همون اولش زن و شوهرن تازه بچه هم دارن 😅😜😍😂 منتظر سریالش هستم 😂 اما نمیدونم چرا بیشتریا میگن یونا تو خوانندگی و کیپاپ خوبه و تو بازیگری و کیدراما ضعیفه.. به نظر شما یونا چجوریه؟

من چون هیچی ازش ندیدم نمیتونم نظر بدم..😂

میدونی سال 2022 خیلی سریال داره 😂😍💛

یکی سریال غم ما که لی بیونگ هان و شین مین آه توشن ژانرش درام. فکر کنم کلی باید باهاش عرر بزنیم و گریه کنیم 😂😭

یه سریال هم هست اسمش عشق دیوانه کریستال و کیم جا ووک توشن دوست دارم ببینمش😍 من هم کریستال خیلی دوست دارم هم آقای کیم جا ووک که تو سریال زندگی خصوصی او باهاش آشنا شدم و عاشقش شدم 😂 بازیگر جذاب و خوبیه 😉

سریال برای این سال زیاده دیگه نام نمی‌برم ولی در کل مشخص شدن دیگه..

راستی اون سریاله بود بهت گفتم اسمش سرزمین عجایب ، سریال نیست فیلم سینمایی هستش 😂😂 من رفتم ویکی پدیا خلاصه شو خوندم جالب بود یعنی گونگ یو هم این فیلم سینمایی رو داره هم داره سریال بازی می‌کنه.. خیلی سرش شلوغه بنده خدا عررر امیدوارم با این فیلم سینماییش بیاد بترکونه 😉 ولی سریالش چون من از پارتنرش خوشم نمیاد منتظرش نیستم 😂

 

بازی یونا از نظر من عادیه. هیچ چیز خاص یا بدی نداره. فقط بازی طبیعی داره
اوهوم، کم و بیش از سریالهای 2022 مطلعم
اره، قبلا گفته بودی فیلم سینماییه. راستش من زیاد از فیلم سینمایی خوشم نمیاد....

راستش منم فکر میکنم یونا تو خوانندگی خوبه نه تو بازیگری 😂🧡

اتفاقاً من برعکس ، فیلم سینمایی دوست دارم 😂 ماشاالله من و شما خیلی با هم تضاد داریم و سلیقه ها و نظرات مون فرق داره..😂 البته یه وجه اشتراکاتی هم داریم 😂 کلا سلیقه من چند بعدیه 🤭

در مورد فیلم های سینمایی که خب من به راحتی سراغ شون نمیرم و قبلش تحقیق میکنم که صحنه+18 نداشته باشه ، چون من خودم خیلی حساسم.. فیلم های سینمایی خط قرمز ندارن و همه چیو نشون میدن و فیلم های سینمایی کره حتی از فیلم های آمریکایی هم بدتره!.. بخاطر همین من زیاد سمت فیلم سینمایی کره ای نمیرم.. چون بر خلاف سریال هاشون که طیب و طاهرن ، فیلم های سینمایی شون خیلی بدن...

ولی هر چقدر هم اختلاف سلیقه داشته باشیم باز هم من وبلاگ تو دوست دارم و دنبال میکنم چون هم پست های خوبی میذاری هم به درخواست هام توجه میکنی هم کامنت ها رو میخونی و جواب میدی 😍

خلاصه که مرسی 😉💛

...... :)
تفاوت نظر مهم نیست. مهم اینکه زبون همدیگه رو می فهمیم 😊 اگه همه درباره سریال های کره ای یه نظر داشته باشن که دیگه خیلی بی مزه میشه
نظر لطفته زهرا جان
قربانت.....
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۸:۲۲ دخی کیپاپر و کیدرامر

یونا کیوتمممم💖💖💖💖💖💖💖

فقط یه سوآن میتونه درک کنه این بشر چقدررر خوبهههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

ممنون عزیزم 😍 بله منم فکر نمیکنم هیچ وقت دو تا آدم پیدا بشن که سبک و سلیقه شون یکی باشه... ولی با وجود تمامی اختلاف سلیقه ها باید به نظر هم احترام بذاریم 🙏 منم فکر میکنم همین اختلاف نظر ها خب خیلی جذابه و من هیچ وقت نباید دنبال آدمی بگردم که سلیقه و نظرش شبیه من باشه.. فقط باید خودم ببینم و نظرمو بفهمم.. اینکه هر آدمی از دید خودش به موضوع و محتوای سریال نگاه می‌کنه خب خیلی جذابه...

فدات 😍🥰😘😍😘من فقط حقیقت گفتم..🥰

راستش من تو وبلاگ من و مری زیاد دلم نمی‌خواد نظر بذارم.. چون حالا توهین نباشه ها ولی سنا که مدیر وبلاگشه دیدم که درست و حسابی به کامنت ها جواب نمیده.. خیلی وقتها دیدم مثلا نظر میذارن جواب نمیده. اما شما خیلی خوب جواب میدین 😍 کلا با مدیر وبلاگش زیاد جور نمیشم تو سلیقه 😂 یا من با نیلو تو وبلاگ موسیقی احساس کره هم زیاد جور نمیشم.. دختر خوبیه ها ولی سلیقه اش خیلی عجیب غریبه و خب تو نظراتش دیدم که دنبال کساییه که سلیقه اش باهاشون یکی باشه. اصلا اختلاف سلیقه رو نقطه ضعف میدونه و با کسایی که اختلاف سلیقه داره نمیتونه درک شون کنه.. اینارو از خودم نمیگم خودش می‌گفت. مثلاً نمیدونم نمیتونه نظر منفی قبول کنه.. سریال مورد علاقه اش آجوشی من هستش حالا کی جرات داره بره با نیلو سر آجوشی من بحث کنه 😂😂😂 ولی اگه به نظر من باشه آجوشی من خیلی سریال چرتی بود 😂 امیدوارم نیلو اینجا نیاد و نظر منو نخونه 😂💚

ولی با شما و یلدا توی اون وبلاگ و چوی زینب دمدمی من جور تر هستم و این سه وبلاگ رو دوست دارم 😍

ولی خب من فکر میکنم آدم باید انتقاد پذیر باشه و بتونه سلیقه های مختلف رو درک کنه..💚🧡💛

قطعا همینطوره
..... :) 😘
والا چی بگم. من در این باره چیزی نگم بهتره.....
😁😮 قربانت زهرا جان

من قصد توهین به طرفدار های آجوشی من رو ندارم. ولی خب به سلیقه من فضای سریال خیلی سرد و غیر قابل تحمل بود. با وجود طرفدار های زیادی که داره من دوستش نداشتم. حتی سریال عاشقان ماه بیشتر از آجوشی من دوست دارم چون باز عاشقان ماه برام کشش داشت و زوجش هم خوب بودن و قسمت آخر یه دیالوگ ماندگار داشت که می‌گفت مقابل عشق تنفر نیست بلکه ترک کردنه!.. هر چند که من هنوز هم از عاشقان ماه بدم میاد.😂 ولی وقتی این دوتا رو با هم مقایسه میکنم به نظرم عاشقان ماه بهتره.

در مورد نیلو نمیخوام قضاوتش کنم ولی احساس می‌کنم به بحث کردن علاقه داره یا اینکه خیلی احساساتیه نمیتونه نظر منفی قبول کنه. اون طور هم که من از نظراتش فهمیدم مثلا با کسی که تو سریال اختلاف سلیقه داره نمیتونه دوست باشه.. اصلا دلش نمی‌خواد نظر منفی بخونه!..

منم قبلا اینطور بودم مثلاً وقتی یه نفر تو سایت پروموویز برای سریال مورد علاقه ام نظر منفی گذاشت من خیلی ناراحت شدم و بحث کردم ولی من فکر میکنم اشتباهه. اول اینکه باید به این درک برسی که سلیقه ها متفاوته و میتونی با کسی که خیلی اختلاف سلیقه هم داری دوست باشی.. به هر حال میدون جنگ که نیست بخوایم سر سریال ها دعوا کنیم!.. حالا هر کسی با یه سریال حالش خوب میشه.. یکی با دیدن غمگین یکی با دیدن فانتزی.. من یادمه پارسال که نیلو تو وبلاگش فعالیت داشت می‌گفت دوبونگ سون دختر قوی سریال بدیه چون فانتزیه 😐 کلا فانتزی دوست نداره.. دلیل نمیشه فانتزی بد باشه.. اتفاقاً من دوبونگ سون دختر قوی رو دوست داشتم خیلی هم از دیدنش لذت بردم.

یا یه بار می‌گفت با یکی از دوستاش سر عاشقان ماه بحث کردن و بین شون دلخوری پیش اومده.. این خب خیلی اشتباهه چون نظر هرکس برای خودش ارزشمنده و این بحث کردن هیچ فایده ای نداره تهش نظر هیچ کدومشون عوض نمیشه فقط سر یه سریال با هم دعوا میکنن و ناراحت میشن.. اصلا یه سریال ارزش دعوا رو نداره.. داره؟

البته نیلو هم مثل من از عاشقان ماه خوشش نمیاد ولی بازم میگم من با نیلو جور نمیشم چون سلیقه و سریال های مورد علاقه شو میدونم. نیلو غمگین دوست داره از فانتزی هم بدش میاد ولی من برعکسم.. فانتزی دوست دارم و غمگین بدم میاد.. فکر کنم تو تنها چیزی که با نیلو نظرم یکیه همین باشه 😂 هر چند که تو اینم یکی نیست مثلا نیلو ملکه کی بیشتر از عاشقان ماه دوست داره ولی من برعکسم 😂 باز با عاشقان ماه تونستم ارتباط برقرار کنم ولی با ملکه کی اصلا 😂

من خودم ترجیح میدم زیاد وارد نظرات نشم و اگه یه سریال دوست داشتم فقط بشینم برای بار دوم و سوم و.. ببینمش تا بهم خوش بگذره 😍 اگر هم رفتم تو بخش نظرات به اونایی که به سریال فقط میخوان هیت بدن توجهی نمیکنم فقط به اونایی که سریال نقد میکنن و نکات ریز میکشن بیرون توجه میکنم. اصلا اونی که نظرش باب میلم نیست ترجیح میدم نخونم.😂 اینطوری بحث و درگیری پیش نمیاد اعصابم خرد نمیشه و در کل راحت ترم😂❤️

ببخشید من اینقد حرف میزنم 😁😂 یه سوال شما اینستا دارید؟

قطعا خیلیا هستن که انتقاد پذیر نیستن و این ممکنه براشون مشکل ایجاد کنه. به نظرم اگه جنبه شنیدن نظر منفی و انتقاد رو نداریم همون بهتر گوش ندیم، تا اینکه گوش بدیم و دعوا راه بندازیم

نه، ندارم

دقیقا کاملا موافقم..👌👍

ولی گاهی اوقات هم یکی بدون هیچ دلیلی میگه سریال بده و ارزش دیدن نداره اصلا میاد سریال مسخره میکنه 😐 سر سریال دهکده ساحلی چاچا یادمه چند نفر اومدن سریال شو مسخره کردن 😐 خب این جور وقت ها آدم باید دفاع کنه از سریالش و اینکه این جور آدم ها انگار میخوان به شعور آدم توهین کنن این طور مواقع آدم باید دفاع کنه.. 

ولی بعضی وقتا طرف برای دوست نداشتن سریال دلیل میاره خب من با این نظر مشکل ندارم.. یا میگه تو سبک و سلیقه ام نبود یا..

من تا الان از هر سریالی خوشم نیومده دلیل آوردم و الکی نگفتم که دوستش ندارم.. چه در مورد آجوشی من چه در مورد عاشقان ماه و.. اون سریال هایی که دوست نداشتم دلیل آوردم. با کسی هم که طرفدار این سریال ها هست بحث نمیکنم و به نظرش احترام میذارم. اصلا نه حوصله شو دارم و نه اعصاب شو دارم که بخوام با کسی در موردشون بحث کنم..🤭

ولی در کل خیلی دوست ندارم وارد بخش نظرات بشم 😂 همون احساس می‌کنم یه میدون جنگه 😐😂 


بله بله، درسته. آدم نباید بی دلیل از یه سریال انتقاد کنه و هیت بده
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۲۱:۲۵ دخی کیپاپر و کیدرامر

بخش نظرات پرومویز کلا انگار یه میدون جنگه با لشکرهای مختلف

البته تستچیم دست کمی از اون نداره

برداشتن ارتش زدن میریزن سر بقیه😐

فنوار ها هم که سر به فلک کشیده

😂😅 من که تاحالا تو بخش نظرات پروموویز نرفتم. کنجکاو شدم برم ببینم تو این میدون جنگ چه خبره

دخی کیپاپر تو میتونی بری پروموویز؟

من دیگه نمیتونم برم😭😂 سایتش فیلتر شده بود باید از طریق تلگرام می‌رفتی از طریق تلگرام تونستم برم ولی تلگرام حذف کردم 😂🤦 الان دیگه نمیتونم برم خیلی دلم براش تنگ شده 😂 دلم میخواد برم همون جنگ و دعوا ها رو بخونم 😂😂😂 خیلی باحاله 😜😁😈😅😂🤦 من واقعا نمیدونم چطوری حوصله و اعصاب شون می‌کشه باهم دعوا کنن؟🤔😐 سر سریال زندگی خصوصی او که با یه نفر بحث کردم بخدا عذاب وجدان گرفتم حالم بد شد 😂😅😈 حالا بحث خیلی خفن و گیس و گیس کشی و یقه و یقه کشی نداشتیم ها ولی بازم اعصابم بهم ریخت😂😂😂 یه بحث کوچیک بود 😅🤭

برای همین دیگه زیاد نظر نمی‌ذارم به نظر ها هم اهمیت نمیدم 😂

ولی کامنت های پروموویز همون گیس و گیس کشی و یقه و یقه کشی و توپ و تانک و اینجور چیزهاست 😂😅 واقعا سمه اصلا دوست ندارم واردش بشم و بحث کنم 😂😅😐

اون موقع که دهکده ساحلی چاچا رو میدیدم بین طرفدار های استارت آپ و دهکده ساحلی بحث بود چه بحثی 😐 کامنت های سریال استارت آپ که دیگه نگو😂 سر نقش اول مرد که نام جو هیوک بود با نقش دوم مرد که کیم سون هو بود با هم بحث میکردن 😐 طرفدار های نقش اول مرد طرفدار سریال استارت آپ بودن طرفدار های نقش دوم طرفدار دهکده ساحلی بودن سر این دو تا سریال باهم بحث میکردن ، پای سوزی و نام جو هیوک کشیدن وسط اصلا یه وضعی بود 😐🤦😂😅

 

کامنت های سریال استارت آپ واقعا داغون بودها 😐 یعنی جوری که ادمین سایت هم صداش در اومد 😂 چون طرفدار های استارت آپ می‌گفتند اونایی که از سریال خوششون نیومده حق نظر دادن ندارن 😐 تهش هم ادمین سایت گفت صفحه سریال مال همه ست و همه حق نظر دادن دارن 😂🧡 البته که منم به شخصه اصلا سریال استارت آپ دوست نداشتم. هنوز هم قسمت آخرش کامل نگاه نکردیم 😂 چه سریال بی کشش و مزخرفی بود.. حیف وقت و نت.. خدارو شکر که با زیرنویس ندیدم 😐 همون با دوبله هم به زور دیدم 😐 اول هاش مامانم میگفت خیلی قشنگه ولی وسطاش دیگه از چشم مامانم هم افتاد 😂 اونوقت من میگم کیدراما و کیدرامر بودن بده بهتون بر میخوره 😂💔😐 و اونی هم که خوشش نیومده از سریال قطعا حق نظر دادن داره.. وقتی وقت نت اعصاب حوصله افکارشو گذاشته واسه سریال حالا با سلیقه اش جور در نیومده باید نظر بده افکار شو بریزه بیرون خودشو خالی کنه آروم بشه 😅💚 هر چند که خب من فهمیدم اگه یه سریال با سلیقه ام جور نبود دراپ کنم خودم هم اذیت نکنم چون ادامه دادن سریالی که باب نیست برام مثل شکنجه میمونه و اگه سریالی که باب میلم نباشه رو ادامه بدم خودمو مجازات میکنم 😂 مثل همون عاشقان ماه که باب میلم نبود ولی چون تا آخر دان کرده بودم نگاه کردم تهش هم به خودم فحش دادم😐 واقعا حیف اعصاب و حوصله و افکار و روح و روانم که پای عاشقان ماه.... پس دیگه هیچ وقت سریالی تا ته دان نمیکنم تا قسمت 5 میبینم خوشم اومد که ادامه میدم خوشم نیومد دراپ... دیگه نظر منفی هم نمیدم 😂❤️

حالا جدای این حرف ها تو پروموویز دیدم دیگه سر نام جو هیوک و کیم سون هو چه بحث هایی بود 😂 حتی می‌گفتن سر صفحه وینچنزو هم در حال پخش بحث بوده.. خلاصه که پروموویز اصلا جای خوبی نیست 😂

حالا چرا کیدرامر بودن بده؟ مهمترین دلیلش اینکه طرفدار ها اینجوری تعصب دارن.. وقتی سر سریال ها اینجوری می افتن به جون هم دیگه خدا نکنه بحث سر بازیگر ها باشه...😂 یعنی سر این رسوایی کیم سون هو طرفدار های نام جو هیوک تو استارت آپ ریختن تو صفحه دهکده ساحلی هر چی دلشون خواست به این بازیگر گفتن😐 حتی وقتی بی گناهیش ثابت شده بود 😐😭 تهش هم یکی حرصش دراومد گفتش سوزی و نام جو هیوک تو استارت آپ و همه سریال هاشون اصلا بازی بلد نیستن 😂 اصلا به پای کیم سون هو نمیرسن 😂😈

يكشنبه ۱۹ دی ۰۰ , ۰۹:۵۸ دخی کیپاپر و کیدرامر

تستچی از اون بدترع😂همش جنگو دعوا و گیس و گیس کشیه😂من توش عضوم اسم اکانتم یوناست

البته قبلا گرل بود آیدل مجازی شدم اسمم شد یونا

حالا مثلاً سریال استارت آپ شاید برای کسی که به موضوع کسب و کار و که بهش همون استارت آپ می‌گفتند علاقه داشته باشه سریال خوبی میشه براش.. ولی خب برای من که به این موضوع علاقه نداشتم و از طنز و کمدی و عاشقانه کار هم خوشم نیومد خیلی سریال چرتی بود.. و الان به این نتیجه رسیدم که از شبکه قضاوت نکنم.. این سریال از شبکه tvn پخش شد.. پس همه سریال های این شبکه قرار نیست با سلیقه من جور باشه...

و من حتی فکر میکنم سریال منشی کیم چشه بهتر از استارت آپ هست 😂💚 صفحه سریال منشی کیم هم کامنت مثبت داشت هم منفی تازه هیچ بحثی هم نبود اما صفحه سریال استارت آپ پر از کامنت منفی و بحث و دعوا و درگیری بود 😂😐😈

به همین دلیله که دیگه علاقه ای به کیپاپ و کیدراما ندارم!... بخاطر همین بحث ها و درگیری ها...

شاید قبل اینکه کرونا بیاد این بحث ها هم بود ولی وقتی کرونا اومد همه اومدن سمت کیدراما و کیپاپ و این محیط سمی به وجود اومد😂😂😂

ولی شیما جون من فکر نکنم شما بتونی پروموویز بری!..😂 قبلا با فیلتر شکن میشد تو گوگل صفحه سریال سرچ کنی و بری نظر ها رو بخونی.. الان دیگه نمیشه مگه اینکه از تلگرام بری که از تلگرام هم نمیشه رفت!... اخیرا دوباره تلگرام نصب کردم ولی نتونستم برم!..😂 ولش کن میدون جنگ که دیدن نداره!😂


خودم هم قصد رفتن نداشتم :))

آخه خودت گفتی کجکاوم که برم ببینم چه خبره ، بخاطر همون گفتم!..

کنجکاو بودم ولی با چیزهایی که شما گفتین فهمیدم هم اعصابشو ندارم و هم حالشو

آره منم واقعا حوصله شون ندارم.. ولی بعضی وقتا می‌رفتم نظرات دوستان در مورد سریال ها میخوندم خیلی دوست داشتم و برام لذت بخش بود خوندن نقد ها و نظرات و کامنت هاتون!... ولی دیگه نمیشه که برم!...

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan