معرفی کامل سریال آیدل: شاهکار

داستان: هنگامی که گروه دخترانه بت کی پاپ (جنا، هیون جی، استلا، ال و چه آه) حمایت شرکت خود را از دست میدهند، مشکلات زیادی برایشان پیش می آید. شرکتشان آنها را رها کرده و گروهی از پسران تبدیل به بت های برتر شده اند. آنها شش سال تلاش کرده بودند و حال هیچ ثمره ای از این تلاش نداشتند. آنها از بت های برتر کنار زده شده بودند و مردم برچسب بت های شکست خورده را به آنها میزدند. در نهایت گروهشان که کتان کندی نام دارد، تلاش میکند که بازهم موفقیت خود را بدست آورند. آنها قصد دارند تا قبل از اینکه به کلی منحل شوند مقام اول را در یک مسابقه موسیقی به دست آورند.

بازیگران:

*آن هی یون در نقش کیم جه نا (جنا)

(دکتر روح، SF8)

   رهبر و یکی از خوانندگان فرعی گروه دخترانه کتان کندی. جنا یک آهنگساز و تهیه کننده با استعداد است که برای تیم خود آهنگ میسازد. او با وجود نادیده گرفته شدن توسط Starpeace و مشکلاتی که مسیر آنها را مختل میکند، بار کنار هم نگه داشتن تیم خود را به دوش میکشد و به سمت موفقیت میرود. او یک هنرمند با پشتکار و نترس است، اگرچه در هنگام مواجه با مشکلات دشوار گاهی اوقات متزلزل میشود. 

*آن سول بین در نقش اوه هیون جی

(فروشگاه ست بیول تازه کار، کلاس ایته وون، صدای قلب تو)

   جوانترین عضو، رقصنده اصلی و خواننده رپ گروه دخترانه کتان کندی. هیون جی به عنوان یک رقصنده و طراح رقص با استعداد، مسئول انجام حرکات رقص تیمشان است. به نظر میرسد که او دردسر ساز است و زود عصبانی میشود، اما در واقع عاشق مردم اطرافش است و آرزو دارد مادربزرگ بیمارش به او افتخار کند.

*هان سو ایون در نقش جانگ استلا

(دوباره 18، کلاس دروغ ها)

   بزرگترین عضو و خواننده فرعی گروه دخترانه کتان کندی. استلا دختری پاک دل است که به رهبری جنا در گروه اعتقاد دارد. او با مسائل و مشکلات ناشی از گذشته خود دست و پنجه نرم میکند و میترسد گذشته اش تیم آنها را به پایین بکشد. 

*چو سو جونگ در نقش کانگ یو ری (ال)

   خواننده اصلی گروه دخترانه کتان کندی. ال پس از ترک گروه قبلی دخترانه خود یعنی کیلا به عضویت گروه کتان کندی در می آید. او شخصیتی سرد و واقع بین دارد که گاهی اوقات میتواند او را خودخواه جلوه دهد. به دلیل شکست و انحلال کتان کندی، او تمایل زیادی به دنبال کردن یک حرفه انفرادی پیدا میکند.

*کیم جی وون در نقش پارک چه آه

   رقصنده اصلی و خواننده فرعی گروه دخترانه کتان کندی. چه آه از خانواده ای ثروتمند است اما مادرش از او حمایت نمیکند. او از مهارت های خود اطمینان ندارد و این او را وادار میکند تا برای عملکرد تیم خود سخت تمرین کند.

*کواک سی یانگ در نقش چا جه هیوک

(عاشقان آسمان سرخ، آلیس، آیینه جادوگر)

   مدیر عامل Starpeace Entertainment. برادر ناتنی سو جی هان و جانشین مدیر عامل ما جین وو. مدیر عامل چا پس از مرگ ما جین وو، مدیر عامل و بنیانگذار سابق آن، رئیس Starpeace Entertainment شد. او یک کار آفرین خونسرد است که با هنرمندان شرکت به عنوان یک کالا رفتار میکند. قضاوت و اقتدار او به چالش کشیده میشود هنگامی که جنا و گروه کتان کندی بر خلاف او عمل میکنند.

*کیم مین کیو در نقش سو جی هان

   رهبر و خواننده اصلی گروه پسرانه مارس. او برادر ناتنی چا جه هیوک است. جی هان یک تهیه کننده موسیقی ماهر و مشتاق تبدیل شدن به هنرمندی است که فراتر از آواز خواندن، رقصیدن و محبوبیت است. و به این فکر میکند که واقعا چه چیزی باید او را به عنوان یک هنرمند تعریف کند.

تولید:

این سریال یک درام مشترک کره ای و آمریکایی بود که در آن گروه رسانه ای Take-Two و استودیو JTBC با شرکت آمریکایی Transparent Arts همکاری کردند.

ریتینگ:

بیشترین ریتینگ سریال در کره 0.751 درصد و کمترین ریتینگ آن 0.354 درصد بود.

پایان معرفی. منتظر نظراتتون هستم

معرفی بعدی، سریال آلارم عشق، به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

جمعه ۸ بهمن ۰۰ , ۲۱:۲۸ دخی کیپاپر و کیدرامر

واقعا داستان عالی ای داره

واقعا تو دنیای کیپاپ تبعیض جنسیتی وجود داره💔

وای جی هم اسطوره این تبعیضا

 

من ندیدم اما فک کنم سریال خوبی برای کیپاپرها باشه

من میخوام تازه نگاهش کنم ولی داستان عاشقانه هم هست یانه؟ 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan