معرفی سریال طبقه بالا

طبقه بالا یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال 2021 به کارگردان یچوی بیونگ گیل و با بازی چو یو جونگ، کیم جی سو و کیم یونگ جه است. این سریال دروغ، رمز و راز، تعلیق و ریاکاریر را به تصویر میکشد که در زندگی 0.1 درصد زنان کره جنوبی پنهان شده است. این سریال اولین بار در 6 سپتامبر 2021 از tvN پخش شد و تا 1 نوامبر هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:30 پخش شد. این مجموعه در IQIYI برای پخش در مکان های انتخابی در دسترس است.

داستان: این سریال درباره تار و پود و ریاکاری هایی است که در پشت زندگی 0.1 درصد زنان کره جنوبی پنهان شده است.

 سونگ یئول (چو یو جونگ) برای قتل شوهرش متهم شده و همه چیزش را از دست میدهد. نام جی سون (کیم جی سو) ستاره ای در بین مادران مدرسه بین المللی است که بچه های نخبه به آنجا میروند. دنی (ها جون) بازیکن سابق هاکی روی یخ، معلم مدرسه است. هوانگ نا یون (پارک سه جین) مادری مجرد و تنها کسی است که سونگ یئول دوست است. چا دو یونگ (گونگ هیون جو) یک بازیگر سابق است که نام جی سون را دنبال میکند زیرا میخواهد در مرکز توجه باشد.

بازیگران:

چو یو جونگ در نقش سونگ یئول

(مهتاب نقاشی شده با ابر)

   در اواخر دهه 30، یک وکیل بوده. او مظنون به قتل شوهرش است. زیرا همسرش در طی یک سفر با قایق تفریحی ناپدید میشود و فقط سونگ یئول تمام شب را با همسرش بوده.

کیم جی سو در نقش نام جی سون

(ما همه مرده ایم، یک ادیسه کره ای، هوارانگ)

   رئیس و مدیر عامل هتل لوکاندا، نماینده والدین PTA در مدرسه بین المللی HSC. او افکار عمومی را در مدرسه بین المللی کنترل میکند.

پارک سه جین در نقش هوانگ نا یون

   تنها دستیار سون یئول و مدیر عامل J&Y Gallery. هوانگ نا یون با دخترش بدون شوهرش از هنگ کنگ بازگشت. او احساسات واقعی خود را آشکار نمیکند.

گونگ هیون جو در نقش چا دو یونگ

(پادشاه هتل)

   یک هنرپیشه مشهور سابق. او جی سون را الگوی خود قرار داده و سعی میکند مانند او مشهور شود. او رستوران Salon de را به طور مشترک با سرآشپز ستاره جونگ می دو اداره میکند.

ها جون در نقش دنی اوه/اوه سون سانگ

(SF8، تاریخ آرتدال، رادیو رمانتیک، شش اژدهای پرنده، سه روز، تو کی هستی؟)

   یک بازیکن هاکی روی یخ که معلم شد. او در مقایسه با سونگ یئول بسیار شیرین و دلسوز است. او علیرغم مخالفت مادران دیگر، مربی پسر سونگ است.

تولید

در 11 مارس 2021 tvN تایید کرد که چو یو جونگ، کیم جی سو، ها جون، پارک سه جین و کونگ هیون جو در درام طبقه بالا حضور خواهند داشت. بعدا در ماه مارس کیم یونگ جه، لی گا اون، لی چه مین و کیم جی یو به بازیگران پیوستند. در 28 جولای سایت فیلمنامه خوانی آشکار شد.

فیلمبرداری

در 9 ژوئن 2021 گونگ هیون جو عکس هایی از فیلمبرداری درام ارسال کرد.

ریتم

ریتینگ بیشترین کمترین
در کره 5.700 درصد 2.953 درصد
در سئول 5.781 درصد 3.195 درصد

نظر بدین به خصوص کسانیکه این سریال رو دیدن

معرفی بعدی، سریال یک فنجان قهوه میل دارید؟

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan