آلارم عشق 2

تصاویر بعدی، سری پنجم تصاویر سریال با وجود اینکه میدانم

زندگی در تاریخ...ایران...کره

به نظرم بهترین سریال کیم سو هیون سریال افسانه نوکدو!..

چقدر من از ژانر مدرسه ای بدم میاد 😐 اصلا سبک نوجوانی دوست ندارم با وجود اینکه نوجوانم!.. مخصوصا مدرسه ای کره ها که چند ضلعی عشقی هم قاطیش میشه! این سریال هم شنیدم مثلث عشقی و دختر یعنی کیم سو هیون تو فصل دوم به نقش دوم مرد میرسه! و منی که از مثلث عشقی هم بدم میاد..

ولی مثلث عشقی افسانه نوکدو خوب بود باز..

از سونگ کانگ هم خوشم نمیاد 😂

این سریال جدید مین یانگ و سونگ کانگ شنیدم قراره جای اسنودراپ بیاد. و منی که فکر میکنم سریال خوبی نمیشه و موضوع خوبی هم نداره. حالا پخشش شروع شده؟ خبر دارید؟

منم جدیدا از سریالهای مدرسه ای بدم اومده.
می تو
این شنبه پخش میشه
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۸:۱۲ دخی کیپاپر و کیدرامر

من عاشق سریالای مدرسه ایم

اینم تو لیستمه بعد سریال دختر من میبینمش(بعد پنت هاوس میخوام سریال دختر من رو ببینم..الان دارم پنت هاوس میبینم دو قسمتش بیشتر نمونده)

منم قصد دیدن پنت هاوس رو داشتم امت خیلی طولانی بود، دیگه منصرف شدم

شیما جان کار خوبی کردی که پنت هاوس ندیدی! والا چیز خاصی نیست یه چیزی مثل همون عاشقان ماه که کشت و کشتار داره و آدم افسرده می‌کنه!.. من دوستم بهم گفت نبین افسرده میشی! هر چند که خودم هم اصلا قصد دیدنش نداشتم 😂 سریال خوبی نیست! راستی چند قسمته؟

اره منم یه چیزایی ازش خوندم و شنیدم
سه فصله که کلا میشه ۴۸ قسمت
جمعه ۲۲ بهمن ۰۰ , ۱۴:۴۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

من عاشق سریال پنت هاوسم

واقعا،قشنگه

حتی دارم ازش فن فیک مینویسم😂از کلاس ایته وون و پنت هاوس😂قیمه ها رو ریختم تو ماستا😐

.... :)
شنبه ۲۳ بهمن ۰۰ , ۱۷:۳۵ دخی کیپاپر و کیدرامر

پنت هاوس که می گفتم قشنگه

الان که تمومش کردم نظرم عوض شد

و به نظرم خیلی خشن بود خیلی هم آب بسته بودن بهش😂

فیکشنم رو هم پاک کردم

قلعه آسمان رو میخوام شروع کنم 

انشأالله فیکشنم رو از اول مینویسم😂

منم دقیقا همین نظر رو برای عاشقان ماه داشتم. وقتی تمومش کردم فک میکردم خیلی عالی و همه چی تمامه اما حالا ۱۸۰ درجه نظرم دربارش عوض شده
ایشالله

خیلی قشنگه از جوجو خیلی بدم میاد دلم برا سون اون میسوزغ سر این سریال چقدر عرررررر زدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan