دهکده ساحلی چا چا چا 4

 

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم که از این سریال عکس گذاشتی 😍😍😍 خیلی خوشحال شدم 😃😍😍😍 البته کلا امروز خوشحالم چون تولدمه 😅🤪❤️

بازم مرسی از عکس ها 😘🧡💛🤩

خواهش میکنم
جدا؟!! مبارک باشه عزیزم. ایشالا صد و بیست ساله بشی 
چند ساله میشی؟
😘😍

بله من بهمن ماهیم متولد 19 بهمن.

ممنونم تشکر 😍🥰😘

17 سال تموم میکنم و وارد 18 سالگی میشم. البته چون من ریزه میزه ام بهم نمیاد 18 سالم باشه 😅 

من واقعا این سریال دوست داشتم و خیلی خوشحال شدم از این سریال عکس گذاشتی.. این سریال هم در خارج از کره هم تو خود کره با استقبال خوبی مواجه شد.. کره ای ها عاشق عاشقانه های کیوتن 😅😆 ولی جدای کیوت بودنش من بخاطر فضای ارومش دوستش داشتم. و در کل برام سریال خاطره انگیزیه. البته یه عده ای هم بودن که این سریال دوست نداشتن و حتی مسخره اش میکردن.. ولی این پرطرفدار بودنش الکی که نبود به موضوعات ریزی پرداخته بود.. اگر هم سریال خوبی نباشه برای من سریال خوبیه..😋😃🧡

آها. موفق باشی عزیزم
.......

شما تولدت چه روز و ماهیه؟

ششم آبان

ممنونم عزیزم ❤️

همون طور که گفتم عاشق این سریالم و این عکس ها رو به عنوان کادوی تولدم حساب میکنم 😂❤️ این سریال توی فضای روستایی روایت میشد که من اینو خیلی دوست داشتم درست مثل سریال در یک روز زیبا پیدات میکنم!

سریال سقوط بر روی تو هم توی روستا فیلم برداری شده ولی چون شنیدم توی منطقه نظامی و شبیه نسل خورشید اصلا دلم نمیخواد برم سمتش 😞

این سریال اسنودراپ که نقدش نوشتی یعنی از مستر سان شاین هم بهتره؟ آخه نوشته بودی بهترین سریال کره ای بخاطر همون می‌پرسم..!

😁
هردوتاش ولی اسنودراپ بهترین ۲۰۲۱ بود از نظرم و مستر سان شاین بهترین ۲۰۱۸

میدونی من سریال لوس و کلیشه ای نوازش قلبت دان کردم تو لیستمه میخواستم یه سریال غمگین دان کنم که ارزش دیدن داشته باشه.. که بعدش بشینم اون سریال های کمدی عاشقانه ام رو ببینم 😂 اون کمدی عاشقانه ها میشوره می‌بره 😂

بعد خب مستر سان شاین انتخاب کردم به عنوان یک سریال غمگین. یعنی اسنودراپ هم اضافه کنم؟😐

من حالا نمیدونم متوجه شدی یا نه ولی در کل خیلی احساساتی هستم و کمدی عاشقانه میشه گفت دوست دارم.. ولی انگار یه حس خودآزاری هم دارم که دلم میخواد یه چیز غمگین میون اون کمدی هام ببینم..

حالا نمیدونم شاید یه روزی سقوط بر روی تو رو دیدم. ولی مشکل من با نسل خورشید این بود که تو منطقه نظامی بود.. حالا شاید این سقوط بر روی تو کمتر تو منطقه نظامی باشه و بیشتر تو روستا باشه!؟.. ولی خب دیگه انقد سریال هام زیاده که جرات نمیکنم سریال بذارم 😂

این سریال جدید لی بیونگ هان و شین مین آه هم قراره تو یه جای قشنگ و خوش آب و هوا و تفریحی فیلم برداری بشه و من واقعا خوشحالم. شما نمیدونید سریالش کی میاد؟

من فقط میدونم از شبکهtvn قراره پخش بشه 😅😍😎

والا اگه از من میکنی و جرئتشو داری اسنودراپ رو هم به لیستت اضافه کن 😊
بله میدونم. قبلا هم گفتی که بیشتر با سریال های کمدی عاشقانه کنار میای
من خودم دوس ندارم سقوط بر روی تو رو ببینم چون هم شد انده هم بازیگراشو دوست ندارم.
از ۲ آوریل پخش میشه

والا سقوط بر روی تو فکر نکنم سد اندینگ باشه.! من بازیگر هاشو دوست دارم مخصوصا سون یه جین..! هیون بین هم خوبه.

وقتیکه داشتم کامنتای اسنودراپو میخوندم گفته بودن که انگار قراره این سریال هم مثل سقوط برروی تو سد اند بشه
واسه همینه میگم سد انده

خب از تو دنیای کیدراما و سریال های کره همون کمدی عاشقانه رو ترجیح میدم.. از تو سینمای جهان و کشور های دیگه برام ژانر مهم نیست ولی از تو دنیای سافت و ملیح کیدراما همون کمدی خوبه.!

چشم من سریال اسنودراپ هم میزارم تو لیست 😊😍😘🥰🤪

ولی سقوط بر روی تو خیلی سریال پرطرفداریه حتما خوبه دیگه!..

چشمت بی بلا
والا چی بگم. شاید روزی روزگاری دیدمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan