معرفی پری وزنه برداری کیم بوک جو

اسم: پری وزنه برداری کیم بوک جو ، Weightlifting Fairy Kim Bok-joo

ژانر: رمانتیک، ورزشی، کمدی

کارگردان: اوه هیون جونگ

نویسنده: یانگ هی سونگ

تعداد قسمت ها: 16

زمان قسمت ها: 60 دقیقه

شبکه سازنده: MBC

داستان: این سریال داستانی است درمورد ورزشکاران کالج که برای رویاهای خود میجنگند. که در این راه عشق را تجربه کرده و مشکلاتی را در اینباره پشت سر میگذرانند.

کیم بوک جونگ (لی سونگ کیونگ) زن جوانی که رویای وزنه برداری خود را در محوطه کالج ورزشکاران دنبال میکند، به برادر بزرگتر دوستش جونگ جون هیونگ (نام جو هیوک)، جونگ جه یی (لی جه یون) علاقه مند میشود.

بازیگران:

لی سونگ کیونگ در نقش کیم بوک جونگ

یک وزنه بردار با استعداد با شخصیتی جاه طلب برونگرا که در یک کالج ورزشی ثبت نام میکند. او که با پدرش وزنه بدرار سابق بزرگ شده، میخواهد راه او را دنبال کند. او از کتک زدن مردم درحالیکه او را تحریک میکنند، تردیدی ندارد. او نا امنی ها و قلب شکسته خود را زیر ظاهر قوی اش پنهان میکند. ابتدا یک عشق یک طرفه را با جونگ جه یی تجربه میکند.  

نام جو هیوک در نقش جونگ جون هیونگ

او یک شناگر با استعداد با شخصیتی بازیگوش است که در همان دانشگاه بوک جو تحصیل میکند. او و بوک جو زمانیکه در مدرسه ابتدایی بودند باهم دوست بوده اند. در ابتدا وقتی  دوباره در دانشگاه همدیگر را می بینند، یکدیگر را نمی شناسند تا اینکه حادثه ای رخ میدهد که خاطراتشان را تازه میکند. پس از اینکه مادرش او را رها کرد و به کانادا مهاجرت کرد، توسط عمه و عموی مهربانش بزرگ شد. جون هیونگ از ضربه روحی رنج میبرد و اغلب در طول مسابقات خود دچار حمله پانیک میشود. که این باعث رد صلاحبت او میشود. او از مسخره کردن بوک جو لذت میبرد.

لی جه یون در نقش جونگ جه یی

پسر عموی جون هیونگ و برادر بزرگتر ارساتز، با شخصیتی مهربان و ملایم. یک ورزشکار سابق که به دلیل آسیب دیدگی پزشکی چاق میشود. پس از اینکه او اولین بار در خیابان چترش را به بوک جو داد، عاشقش میشود.

کیونگ سو جین در نقش سونگ شی هو

هم اتاقی بوک جو و دوست دختر سابق جون هیونگ. او هنوز به جون هیونگ احساس دارد و نسبت به رابطه جون هیونگ و بوک جو حسادت می ورزد. او سعی میکند میانه این دو نفر را بهم بریزد. او یک ژیمناستیک کار درجه یک است که در سن هجده سالگی مقام دوم آسیا را کسب کرده. شی هو فردی بیش از حد موفق است اما دائما درمورد وزن و مهارت های خود استرس دارد که منجر به جدایی او ازجون هیونگ شده. همچنین در موقعیت های مختلف عجولانه رفتار میکند.

تولید

این سریال توسط یانگ هی سونگ نوشته شده و توسط اوه هیون جونگ کارگردانی شده است. اولین خواندن فیلمنامه در آگوست 2016 در ایستگاه پخش MBC در سانگام، سئول، کره جنوبی برگزار شد.

ریتینگ

ریتینگ بیشترین کمترین
در کره 5.5 درصد 4.1 درصد
در سئول 6.4 درصد 4.1 درصد

جوایز و نامزدها

سال جایزه دسته بندی گیرنده نتیجه
2016 35 امین جوایز MBC دراما جایزه اکسلنس بازیگر زن لی سونگ کیونگ برنده شد
2016 35 امین جوایز MBC دراما بهترین بازیگر جدید مرد نام جو هیوک برنده شد
2016 35 امین جوایز MBC دراما جایزه بهترین زوج

نام جو هیوک و

لی سونگ کیونگ

نامزد شد

نظر فراموش نشه

معرفی بعدی، سریال پری وزنه برداری کیم بوک جو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

جمعه ۲۲ بهمن ۰۰ , ۱۵:۰۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

من از سریالش خوشم نیومد 

فکر کنم اگه یه روزی ببینم خوشم بیاد. از این سریال چند تا میکس دیدم و دوست داشتم. ولی این سریال دیگه تو لیست من نیست 😂 حالا شاید یه روزی دیدم!؟😂😂😂

یه سریال انگیزشی میخوام...چی ببینم؟

دهکده ساحلی چا چا چا، آقای ملکه، زن شگفت انگیز و دالی و شاهزاده از خود راضی خیلی عالی و قشنگ اند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan