تصاویر سریال خاطرات الحمرا

عکس های بعدی، از سریال بولگاسال: روح های جاودان

زندگی در تاریخ...ایران...کره

دوشنبه ۲ اسفند ۰۰ , ۰۹:۰۹ دخی کیپاپر و کیدرامر

چه قشنگ😍😍😍😍😍😍

میگن این سریاله توهین به اسلامه ولی به نظرم نیست

این سریال هم توی لیستمه(بعد دختر من میخوام قلعه آسمان ببینم بعد قلعه آسمان زندگی برای عشق بعدشم این سریال)

قربانت
جدی؟ مگه چی توش داره که به اسلام توهین کرده؟

من این سریال ندیدم ولی بله! اینکه میگن به دین اسلام توهین شده شاید درست باشه!...

چون در طول سریال یه دیالوگ هایی در مورد اعتقاد مسلمانان و یه کلید بهشت که دست حضرت زینب و ایناست داره!😂😂😂

ولی خب مثلاً سر سریال گابلین هم می‌گفتن کره ای ها به خدای ما توهین کردن در صورتی که چنین چیزی نبود و اگر هم خواستن خدا رو بد نشون بدن منظورشون خدایان خودشون بود یعنی همون مجسمه ها 😂 البته کره ای ها بیشتر شون دین ندارن و یا بیشتر شون دین شون بودایی که مجسمه میپرستن بعضی هاشون هم مسیحی کاتولیک کلا دین هاشون با هم فرق داره و زیاد نباید بهش توجه کرد! دین کره ای ها و کلا خارجی ها به ما ربطی نداره! همون طور که من معتقدم اگه بازیگری عمل زیبایی کرده به من ربطی نداره و این یه چیز شخصیه که به خودش مربوطه. حالا این سریال هایی که ماورایی هستن و توشون در مورد خدا و دین و اینجور چیزهاست این‌ها هم چون دین خودشون پس به ما ربطی نداره!... 

بله دقیقا
کاملا باهات موافقم
دوشنبه ۲ اسفند ۰۰ , ۲۰:۲۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

اما نمیتونم اسمشو بذارم توهین به دین!

مگه اشاره به دین و خدا فقط باید تو سریالای صدا و سیما باشه؟

 

والا چی بگم

دخی بهتره که این بحث تموم کنیم😂

گفتم دیگه اونا برای اعتقاد خودشون سریال میسازن پس نباید توجه کنیم!... 

البته ماهایی که به هر حال وقت زیادی رو صرف دیدن سریال های کره ای می‌کنیم حق داریم که نظرمون بگیم و سریال هاشون نقد کنیم ولی بهتره وارد دین و اینجور چیزاشون نشیم!

مثلاً دخی تو از کجا میدونی شاید واقعا به خدا و دین اسلام توهین کردن؟ کسی چه می‌دونه ؟ نه من این سریالو دیدم نه شما!!! مثلا حالا اون کلید بهشت میگن هیون بین گرفته و اینا! البته منم فکر نمیکنم که به دین اسلام توهین کرده باشن کلا ترکیبی از چند تا دین کردن وارد این جور چیزها نشیم بهتره!...

من قصد دیدن این سریال ندارم. اول اینکه به اندازه کافی سریال تو لیست دارم دوم اینکه با بازی پارک شین هه مشکل دارم! کوچکتر از اونی هستم که بخوام از بازیش ایراد بگیرم ولی نمیدونم نه با خودش حال میکنم نه با بازیش و اون گریه هاش!.. سوم اینکه نویسنده این سریال نویسنده سریال دبلیو هم بوده و من سریال دبلیو رو دوست نداشتم با وجود بازی و زوج هان هیو جو و لی جونگ سوک دوست دارم ولی سریالش برای من خوب نبود که اونم سلیقه ایه چون دبلیو خیلی پرطرفداره!... در کل من فکر نمیکنم این سریال خوب باشه!...😅

شما بازی پارک شین هه رو دوست داری شیما جون؟

من شنیدم بازیش تو سریال درخت بهشتی و تو زیبایی خوب بوده..

درمورد بازیگریش نظری ندارم ولی جزو بازیگر های مورد علاقه ام نیست!

راستی همین چند وقت پیش ها عروسیش بود!😅 مثل اینکه حامله هم بوده! با اون چویی ته جون عروسی کرد چند سال باهم دوست پسر دوست دختر بودن.

نه اصلا

اره خبر دارم. فک کنم شوهرش بازیگره

آره شوهرش هم بازیگره از خودش دو سال کوچیک تره 😅 به هر حال امیدوارم خوشبخت بشن!..

شوهرش همونیه که تو سریال اوک نیو نقش فرمانده سانگ بازی میکرد اسم اصلیش چویی ته جون 😅

منم آرزوی خوشبختی میکنم براشون فقط امیدوارم زندگیشون مثل سونگ جونگ کی و سونگ هه کیو نشه
جدی؟ خبر نداشتم

آره خوشبخت بشن 🥰 هر چند که از نظر من بهم نمیان 😂

 

آره چویی ته جون توی سریال شریک مشکوک نقش دوم بوده توی من با یک آنتی فن ازدواج کرده ام نقش اصلی.. 

بله منم همین نظرو دارم 👌😕

فیلم های قشنگ کره ای چیه ب‌جز خاطرات الحمرا و‌وارثان پسران برتر از گل و محله ایته وون چی دیگه خیلی قشنگه مثل اینا؟؟

سریال های خیلی قشنگ زیادی هستن که از بینشون من اینارو واقعا دوست دارم
سقوط بر روی تو
اسنودراپ
کیمیای روح
آقای ملکه
پادشاه سرزمین

بله،امکان توهین وجود داره امانه مستقیم.باتوجه به پرطرفدار بودن سریال های کره ای در جهان و با توجه به گرایش فوج فوج مردم جهان به دین اسلام،آمریکا که در رسانه دست پر نفوذ و پر قدرتی داره و الحق هم کارشو خوب انجام میده و همچنین کره که کشور استعماریشه رو تحت سلطه خودش داره، به دلیل پرطرفداری سریالاش مطمئنا غیرمستقیم نفرتشون از اسلامو در این سریالا می گنجونن. پس چیز عجیبی نیست. ولی چرا غیر مستقیم؟ چون نمیخوان مسلمونا از آمریکا و همین مستعمره شون متنفر و دور بشن.سواد رسانه ای اینجور مواقع به دادمون میرسه. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan