تصاویر سریال بولگاسال: روح های جاودان

نظر فراموش نشه

تصاویر بعدی‌ سری دوم تصاویر سریال چینی افسانه فی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۱۷:۵۲ 🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥

این سریال قشنگه؟

میخوامم ببینمش ولی خیلیا میگن پایانش بازه و زیاد خوب نبوده :((

والا من ندیدم. ولی میگن داستان قوی داره ولی پایانش زیاد با سریال جور در نمیاد. فک کنم پایانش بابه میل نیست

خیلییی تعریف این سریال شنیدم!...

یعنی باید بره تو لیست؟!😂😐

والا نمیدونم.
منم ندیدم

باید سریال خیلی خوبی باشه!... چون این همه تعریف طرفدار الکی نیست که!...

راستی من یه چیز سمی فهمیدم!😂😐 اون سریال خیلی مزخرف و رو اعصاب و طولانی خانواده جدید ریتینگش تو کره بالا بوده!😐😐 تازه کلی هم جایزه گرفته!😐😐 دیگه هیچ وقت به ریتینگ نگاه نمیکنم!😂😂 و من دوباره کلی سریال از تو لیستم حذف کردم مثل قطار ، صداتو می‌شنوم ، شاهزاده زیر شیروانی و..😂😂 حوصله ای برام باقی نمونده 😂

چی بگم
جدی میگی؟ وای خدا. به حق چیزای ندیده و نشنیده 😕

بخدا که سریال خانواده جدید حتی یه دقیقه اش هم نمیتونستم تحمل کنم!😐😬 بس که رو اعصاب بود میخواستم یه چیزیو گاز بگیرم یا هرچه زودتر کانال عوض کنم!🙄☹️😶 نمیدونم چرا اون همه جایزه گرفته و پرطرفدار شده تو کره 😐😶

با وجود علاقه ای که من به کره و فرهنگش و بازیگر هاش و سریال های مدرن و طنز و خانوادگی دارم ولی خیلیییی سریال مزخرف بود!😶😶🙄😬😐

خیلی به طور اتفاقی رفتم ویکی پدیا انگلیسی سریالش و ریتینگ و جایزه هاش آورد! من واقعا هنگ بودم 😂🤦

دیگه جدی جدی متوجه شدم که ریتینگ بالا دلیلی بر برتری یک سریال نیست!... مثلا سریال پادشاه صاحب ماسک هم ریتینگ بالایی داشته ولی سریال خوبی نیست!...

این بولگاسال روح های جاودان قصد نداری بذاری تو لیستت؟😅


.....
نه والا. این سریال هایی که توی لیستم هستن هم نمیتونم تموم کنم چه برسه بخوام به لیستم سریال اضافه کنم

ولی من دوست دارم بهش یه فرصت بدم! چون خیلی تعریف شنیدم!...

خودت میدونی ولی من زیاد علاقه ای بهش ندارم

نمیدونم شاید من هم خوشم نیاد سلیقه ها متفاوته!

ولی انقد لیست فیلم و سریال ها زیاده که وارد نکنمش بهتره 😅!...

شنیدم میخوان فصل بعدی تاریخ آرتدال بسازن! تبریک میگم!😍😅 امیدوارم بازیگر هاش عوض نشن!.. منم که بعداً باید برای سریالش وقت بذارم و نگاه کنم!😅 

😁
بله. خیلی خوشحال شدم وقتی خبرشو خوندم
منم امیدوارم

شنیدی سریال تاریخ آرتدال شبیه سریال آمریکایی بازی تاج و تخت؟! البته من سریال آمریکایی شو ندیدم همون کره ای شو ببینم هنر کردم 😂🤪

آره شنیدم. این موضوع خیلی حواشی کرده تو کره

چه حواشی؟؟!

خب بیشتر مردم اعتراض کردن که چرا از روی اون سریال ساخته شده و خیلی ها نقد های منفی ازش کردن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan