افسانه فی 2

تصاویر بعدی، سری ششم تصاویر سریال منشی کیم چشه

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریالو تازه شروع کردم

خیلی عالی و قشنگه. بازیگران مرد و زنش رو دوست دارم

اولین سریالیه که از ییبو می بینم. واقعا لایق این همه تعریف و تمجید ها رو داره

افسانه فی هم داستان خوب و با مفهومی داره. هرچند من بیشتر سریال های فانتزی چینی رو مثل خاکستر عشق و عشق و رستگاری دوست دارم ولی این سریال برای تنوع خیلی خوبه

به هر حال امیدوارم پایانش خوش باشه و ارزش وقت و نتم رو داشته باشه

منم تعریف این سریالو خیلی شنیدم. توی لیستم هست که ببینم
اوهوم منم بیشتر فانتزی تاریخی رو دوست دارم. پیشنهاد میکنم سمساره جاویدان رو هم ببین

سلام من تا سریال آخرش رو نگاه کردم واقعا از بیشتر فیلم های چینی بیشتر دوست دارم

سلام. دقیقا این سریال خیلی با بقیه سریالهای چینی فرق داشت

سلام،من تا قسمت ۴۴ رو دیدم اما دیگه نتونستم بقیه ش رو ببینم، ترسیدم پایان غمگینی داشته باشه

ادامه اش بده پایانش شاده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan