معرفی سریال دهکده ساحلی چا چا چا

دهکده ساحلی چا چا چا یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال 2021 است که شین مین آه، کیم سون هو و لی سانگ یی در آن بازی کرده اند. این سریال بازسازی شده فیلم کره ای آقای هندی آقای هونگ است. این درام از 28 آگوست تا 17 اکتبر 2021 روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 21:00 از شبکه tvN پخش شد. همچنین در سطح بین المللی برای پخش در نتفلیکس در درسترس است.

این سریال یک  موفقیت تجاری بود و به یکی از بالاترین ریتینگ سریال ها در تاریخ تلویزیونی تبدیل شد. این سریال در مدت هشت هفته نمایش خود، رتبه اول را به خود اختصاص داد و آخرین قسمت با بیش از 2.3 میلیون بازدید، 12.665 درصد امتیاز در سراسر کشور بدست آورد. همچنین به یکی از پر بیننده ترین درام های غیر انگلیسی نتفلیکس تبدیل شد.

خلاصه داستان

یون هی جین (شین مین آه) یک دختر شهری باهوش و جذاب ساکن سئول، پس از درگیری با رئیسش (پزشک ارشد کلینیک)، شغل خود را به عنوان دندانپزشک از دست میدهد. هی جین او را متهم به زیاده روی در درمان بیماران برای کسب سود بیشتر میکند. او سفری به دهکده ساحلی زیبا گونگجین آغاز میکند، جایی که با هونگ دو شیک (کیم سون هو) یا «رئیس هونگ»، کاریزما و کارشناس آشنا میشود.

رئیس هونگ در دهکده از احترام بالایی برخوردار است زیرا از بزرگان مراقبت میکند و از کار سخت و هر نوع کار عجیب و غریبی که باید انجام شود ابایی ندارد. به طور تصادفی چندین بار مسیر هی جین و دو شیک به یکدیگر می افتد. آنها به یکدیگر علاقمند میشوند و ...

اسامی بازیگران

*شین مین آه در نقش یون هی جین

(غم ما، شیطان، روزهای زیبا)

 اوه یه جو در نقش نوجوانی یون هی جین

  شیم هی یون در نقش بچگی یون هی جین

   یک داندانپزشک موفق از شهر سئول که پس از خراب شدن زندگی اش به دهکده گونگجین نقل مکان میکند.

*کیم سون هو در نقش هونگ دو شیک

(ادامه دادن، استارت آپ، مرا در خاطرات پیدا کن، خنده در وایکیکی 2، شاهزاده 100 روزه)

 آه سونگ وون در نقش جوانی هونگ دو شیک

  مون سونگ هیون در نقش نوجوانی هونگ دو شیک

   سونگ مین جه در نقش بچگی هونگ دو شیک

    در دهکده گونگجین به عنوان رئیس هونگ شناخته میشود. او به طور رسمی بیکار است، اما همیشه مشغول کمک به همه است. او در همه چیز خوب است.

*لی سانگ یی در نقش جی سونگ هیون

(سلول های یومی، جوانان می، گل نوکدو، صدا 2)

   مدیر تولید برنامه های ورایتی ستاره که به کار علاقمند است شخصیت درخشانی دارد.

مراحل تولید

این درام که توسط شین ها اون نوشته شده، برای اولین بار در 21 دسامبر 2020 با عنوان اولیه هونگ بان جانگ به شین مین آه و کیم سون هو به عنوان نقش های اصلی پیشنهاد شد.

اولین خوانش فیلمنامه بازیگران در 21 آوریل 2021 برگزار شد. قرار بود فیلمبرداری در 8 مه آغاز شود، که عمدتا در پوهانگ انجام شد.

ریتینگ

ریتم بیشترین کمترین
در کره 12.665 درصد 6.666 درصد
در سئول 13.322 درصد 6.687 درصد

نظراتتون رو در خصوص این سریال بیان کنید

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی وقته دراما ندیدم *-*

ولی الان دوباره از ۳ روز پیش استارت زدم دانلود کردم ولی ندیدم XD

 

 

خوبی؟^-^

منم کلی سریال میخوام ببینم اما اصلا وقت نمیشه

بد نیستم

اگه لیست اونایی که میخام ببینم نشونت بدم دهنت وا میمونه نزدیک ۵۰ تا ان: ")

 

چی شده؟

خب ازش کم کن. لیستت ترکید 😁

هیچی. دیگه دغدغه ها و مشکلات همیشگی :)

نمیشه همه جذابن بعد هر روز بهشون اضاف میشه...

 

هعی

اره دیگه اینم هست....

:((

هوارانگ •
وارثان •
بازی مرکب •
پنت هوس •
آقای ملکه •
تو از ستاره ها اومدی •
تولد ابی •
در دور دست ها بهار سبز است •
لطفا برگرد اجوشی •
مهتاب تقاشی شده بر ابر ها •
عاشقان اسمان سرخ •
بهترین اشتباه •
عاشقان ماه •
عشق پنهانی من •
مدرسه 2017 •
خون شیرین •
پلی لیست تو •
هم اتاقی من یک گومیهو است •
زیبای حقیقی •
دختر تکشاخ من •
عشق شاهزاده خانم •
یک عشق بسیار زیبا •
علاقه پادشاه •
نام من •
تقلید •
ازدواج اشراف زاده ریونگ •
کلاس مرموز •
راهبه •
مشکلی نیست خوب نباشی •
درخشش باران •
منشی کیم چشه ؟•
بد و دیوانه •
گلبرفی •
نیمه شب ( سینمایی)
وی آی پی
احضار
وایکیکی
دهکده ی ساحلی چا چا چا
لحظه ای که قلبم درخشید
A-tean season
انیمه ی شیطان کش
الارم عشق
کالر راش
تو منو به اوج می رسونی
To my star
انقلاب عشق
بگذار شوالیه تو باشم
نقشه ی عشق
عروس خدای اب
انیمه ی بانگو
باغ شهاب سنگ
دلباخته در شهر
در لبخندت غرق شدم
بی خانمان
پنیر در تله
بی وقفه
بهترین های تو در ذهن من
حالا که داریم بهم می زنیم
جنگ در میان زنان
ثبت جوانی
ست بیول تازه کار
دوندگان نیمه شب
مکمل عشق
نسل خورشید
یک روز معمولی
سلطنت ابدی
دالی و شاهزاده ی از خود راضی
ورق برگردان
کلیک بر روی قلبت
او هر گز نخواهد فهمید
هتل دلونا
الهه انتقام
روح بیا بجنگیم
وقتی که تو خواب بودی
عشق در سیاه چاله
ویرانگر در خدمتکار شماست
زن بی نظیر
ایدی من خوشگل گانگنامه
گمشده
سقوط بر روی تو
گابلین
روباه نه دم
وینچنزو
شادی
Tale of the nine tailed
اولین عاشقانه
پخش زنده
انیمه ی زمان طلایی / golden time
دانشکده حقوق
عشق شیرین است
استارت اپ
دوبونگ سو زن قوی
کاراموز بزرگ سال
اینه مبصر کلاس ما پیشخدمته
انیمه سواری در بهار جوانی

 

 

اینایی که یه چیز سیاه جلوشونه رو دیدم=>

دوستم میگه اگه نکات کتابا رو این طور لیست میکردی تا الان پروفسور شده بودیXD

اینا که از صدتا هم بیشترن. واقعا دهنم وا موند
باور میکنی الان میخواستم از منشی کیم چشه پست بذارم 😁
خب راستم میگه :))

خ چی کنمXD

هعی ولی تا نبینمشون ول نمیکنممممم

منشی کیم چشه رو زیاد خوشم نیومد خدایی

 

شیماااااا

کار خوبی میکنی :)
یس منم

جانم؟؟

یه چیزی بگم وسط صحبت تون 😅

اول اینکه وقتی اون لیست بلند بالا رو دیدم به لیست خودم امیدوار شدم!😂😐 واقعا چجوری حوصله تون میگیره این همه سریال ببینید؟ حالا من شما رو نمی‌شناسم ولی خیلی از سریال هایی که تو لیستتون هست به نظر من سریال های جالبی نیستن! مثل استارت آپ، وینچنزو، آیدی من خوشگل گانگنامه، روح بیا بجنگیم، هتل دل لونا، سلطنت ابدی، فروشگاه ست بیول، جنگ در میان زنان، دلباخته در شهر و...

واقعا اصلا چجوری اینهمه نت میارید؟ حالا نت به جهنم خیلی وقت ها آدم حوصله نداره بعد تو میمونی و این همه سریال!..😐😂

 و منی که دلم میخواد دوباره از منشی کیم چشه دفاع کنم!XD😂💛 منشی کیم چشه سریال خوبیه من ندیدمش یعنی فقط یه قسمت شو دیدم ولی همین منشی کیم چشه رو به موقع اش ببینی خیلی هم سریال خوبی میشه برات! حالا موقع اش کی؟ موقع اش وقتیه که حالت خوب نیست یا خسته ای دلت یه سریال کیوت گوگولی با یه زوج خوب میخواد راضیت میکنه! حالا من قصد دیدنش ندارم و اصلا تو لیستم نیست فعلا ولی فکر نمیکنم سریال بدی باشه! تو زمان خودش که پرطرفدار بود و بازدید هاش هم تو یوتوب زیاده و حتی همین الان هم پرطرفداره! چند وقت پیش ها که پروموویز می‌رفتم و نظرات منشی کیم چشه رو میخوندم خب خیلی هیت گرفته بود ولی همین چند وقت اخیر که رفتم اتفاقاً نظرات مثبت هم زیاد داشت و می‌گفتن این مدل سریال ها حال دل ما رو خوب میکنن و نباید این همه هیت بگیرن! ترکیب زوج شون قشنگه خنده داره فقط شاید مثلا میتونستن تو 12 قسمت تموم کنن ولی تو 16 قسمت تموم کردن و بیخودی کش دادن!

اختیار داری 😊

زهرا جان دلم نمیخواد بازم سر منشی کیم چشه باهم بحث کنیم چون قبلا کردیم ولی من بازم میگم منشی کیم چشه رو دوست نداشتم.....

نمیدونم من منشی کیم چشه رو ندیدم نظری هم ندارم چون نظر منفی زیاد داره ولی نظر مثبت هم زیاد داره! یه نفر نوشته بود من دلم نمیاد منشی کیم چشه رو پاک کنم! درسته کشش نداشت دیالوگ نداشت ولی کلی سکانس فان و کیوت داشت که حالم خوب میکرد..

در کل سلیقه ایه دیگه!

ولی خب من خودم بیشتر سریال هام پاک میکنم وقتی میبینم! مگه اینکه خیلی برام خاص باشه نگه دارم!😅

یه چیز دیگه هم بگم به اون دوست عزیز و اونم اینکه سریال های زیبای حقیقی و عاشقان ماه خیلی مزخرفن!Xd البته این نظر منه به علاوه اون سریال بهار در دوردست سبز است که به نظرم لوسه!😂😐 البته من فقط چند تا میکس و کلیپ ازش دیدم و به نظرم واقعا لوس بود!😐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan