نقد و بررسی سریال گل شیطان

به نقد و بررسی جامع سریال گل شیطان خوش اومدین. این سریال یکی از دراما های سال 2021 بود که هم در کره و هم در کشورهای دیگه از جمله ایران تونست طرفداران زیادی رو جذب کنه.

داستان سریال درمورد یه خانواده سه نفره ست که پدر این خانواده (لی جونگی) گذشته ی مرموزی داره ولی اونو از همسرش (مون چه وون) پنهون کرده. اون زندگی خوب و آرومی با خانواده اش داره تا اینکه قتل های سریالی در شهر رخ میدن و باعث باز شدن یه پرونده قدیمی میشن....

خب توی این سریال بازیگران مشهور و توانای بسیاری بازی کردن که بهترینشون لی جونگی و مون چه وون بودن.

همتون با بازی لی جونگی توی عاشقانه ماه آشننا شدین و میدونین که بازیگر توانمندیه. توی این سریال هم توانایی هاش در بازیگری کاملا به چشم میخورد.

*اولین بار بازی مون چه وون رو در عشق شاهدخت دیدم و کاملا پسندیدم. اونجا یه زوج خوب با پارک شی هو شده بود. اینجا هم در کنار لی جونگی زوج خوبی بودن اما متاسفانه اصلا از بازی مون چهه وون اینجا راضی نبودم. قبلا بازیگر بهتری بود این خانم. واقعا نه با میمک صورتش، نه با حالتاش و نه با رفتار، کلا با هیچیش نمیتونستم ارتباط بر قرار کنم. توی مرد بی گناه و عشق شاهدخت بیشتر اونو دوسش داشتم تا اینجا.

کمی روی روند سریال بحث کنیم. شروع متوسطی داشت. لوکیشن های درون آب و کلا صحنه زیر آب خوب بودن. *اما چیزی که نا امیدم کرد سکانس بعد اون بود. جایی که از همون اول شاهد کیس بودیم. در واقع همون صحنه باعث شد که من دیگه از عاشقانه های بعدی زوج سریال خسته شم و بخوام بزنم جلو. واقعیتش هم خیلی صحنه های زیادی داشت این سریال.

من زوج دوم رو بیشتر دوست داشتم تا زوج اول رو. همون حرف های عاشقانه و از خود گذشتگی ها به نظرم هزاران برابر بهتر از کیس های جورواجوره.

ریتم معمول زندگی یک کارآگاه و یه پسر مایه دار رو به خوبی نشون میداد. زندگی عاشقانه ای که بازیگر زن لایق خودش میدونست و بهش افتخار میکرد. وقتی دو هیون سو درباره زندیگ اون زن پیش خانواده ش نظر میداد، حالت چهره و مکالمه اش عالی بود.

در کل ایده و داستان سریال قوی بود. نویسنده حساب شده هر قسمت رو پیش میبرد و هیچوقت داستان از دستش در نرفت. کاملا میدونست داره چیکار میکنه و چجوری اتفاقات رو بهم ربط بده.

سکانس های هیجانی عالی کار شده بودن. و همینطور هم شخصیت دو هیون سو خیلی زیبا و ظریف ساخته شده بود.

شخصیت دختر کوچولوی سریال بانمک و کیوت بود. به خصوص حرفاش که خیلی ناز و گوگولی حرف میزد. خیلی دوسش داشتم :)

او اس تی ها هم خیلی دلنشین بودن. در او اس تی ها هم میشد هیجان رو حس کرد، هم عشق، هم ترس و ...

اما خب ضعف هایی هم داشت مثلا اینکه بک هی سونگ سالهای سال به کما رفته بود و اصلا امکان نداشت زنده بمونه. اما چجوری یهو زنده شد؟

و اصلا هم نفهمیدم خانواده بک هی سونگ به چه دلیلی دو هیون سو رو به جای پسرشون جا زدن؟ آیا هیون سو آتویی ازشون داشت یا چی؟

خب سریال خیلی پر طرفدار شد و من هم دوسش داشتم و لحظات هیجانی زیادی رو باهاش تجربه کردم اما جدا از بازی مون چه وون نا امید شدم. و نویسنده هم به بعضی از نکات جزئی که بالا گفتم توجه نکرده بود.

به همین دلیل میخوام نمره هشت از ده رو به سریال بدم و به عنوان یه سریال پلیسی و هیجانی دوسش داشتم

فقط همین

نظر شما هایی که این سریال رو دیدید، چیه؟

نقد وبررسی بعدی، مینی سریال آهنگ مرگ

زندگی در تاریخ...ایران...کره

معلومه این سریال زیاد دوست نداشتی!😅

منم از عاشقانه این سریال بدم میاد 😂 ترکیب لی جون کی و مون چه وون دوست ندارم!😬 صحنه های عاشقانه اش هم که زیاده که دیگه هیچی!😐 کره ای ها هم که عاشق صحنه های عاشقانه ان 😂 مخصوصاً از این عاشقانه هایی که دو نفر همو بخوان و عالم و آدم بگن نمیشه!😂😂😂

بله
آخ گفتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan