تاریخ آرتدال (سری نهم تصاویر)

عکس های بعدی، از لی یونگ آئه

زندگی در تاریخ...ایران...کره

چه عکس های قشنگی 😍🥰🤩😎🌹💕💜💛

مرسی گلم

من هنوز ندیدمش

خیلی دودلم که ببینمش یا نه

البته بیشتر منتظرم فصل ۲ اومد بعد ببینم

خیلی سریال عالی هست ولی فصل دو فک نکنم دیگه بیاد

اره شنیدم که میگن خیلی خوبه 

اتفاقا تایید شده که فصل ۲ ساخته میشه 

چطور خبرش رو نشنیدی؟؟

همین الان رفتم خبرشو چک کردم. همین فوریه اعلام کردن که قراره فصل بعدیشو بسازن
قراره اوایل سال ۲۰۲۳ پخشش کنن
خیلی خوشحال شدم 😁

اوه یس یس

بیا با هم منتظرش باشیم 

شاید تا اون موقع منم نگاش کردم

اوکی، باشه
حما ببینش ارزششو داره
این دختره جیسو عضو بلک پینک نیست؟؟؟
چرا خودشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan