با کدوم سریال کیدرامر شدی؟

مدت طولانی بود که توی این بخش دیگه فعالیتی نداشتم

اما بالاخره با یه نظرسنجی توپ برگشتم 😊

خب عزیزان خیلی مشتاقم که بدونم شماها با کدوم یکی از سریال های پایین کیدرامر شدین؟

​​​لطفا نظراتتون رو دریغ نکنین

 

*افسانه دونگ یی

 

*افسانه جومونگ

 

*زیبایی حقیقی

 

*افسانه خورشید و ماه

 

*ملکه کی

 

*عاشقان ماه

 

*زندگی برای عشق

 

*دختر امپراطور

 

*پسران برتر از گل

 

*وارثان

 

*اگه با سریال دیگه ای هم کیدرامر شدین که توی این لیست نیست، حتما واستم کامنت کنید

 

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من که خودم با دونگ یی کیدرامر شدم. شماها چی؟

من با سریال زندگی برای عشق! چون تو دوره تاریخی سریال دونگی بود!😅 البته کامل هم ندیدمش 😂 ولی خب میشه گفت از هر قسمت بیشتر سکانس هاش دیدم!😂💜 اون موقع علاقه زیادی به کشور کره و فرهنگ و بازیگر های کره نداشتم پس از سریالش هم خوشم نیومد 😂 فقط برای وقت در کردن دیدمش 🤪 البته خب الان که فکر میکنم به نظرم سریال بدی نبود و ارزش دیدن داشت و از سریال دونگی واقعی تر بود فقط تو بازیگری و کارگردانی ضعیف بود! سریالی بود که سندروم نقش دوم نداشتم!😂 زوجش هم دوست داشتم با وجود اینکه سریال غمگینی بود و منم علاقه زیادی به غمگین ندارم اما اون فضای غمگین سریال دوست داشتم!😂 عاشقانه اش هم دوست داشتم و کلیشه نبود!😅 

ولی اصلش با سریال تو از ستاره ها اومدی بود که تو فروودین سال 99 دیدم از اول تا آخرش و کره لاور و عشق کره و بازیگر هاش شدم! 💜💛🧡❤️

ولی کیدرامر نیستم چون کیدرامر کسیه که همه سریال های پرطرفدار کره ای رو میبینه و از دست نمیده!🤭 میشه گفت من فقط عشق کره هستم و به بازیگران کره علاقه دارم!...

خب پست جالبی گذاشتی عزیزم!❤️😍 ممنون بابت این نظر سنجی جالب که یادآور خاطرات گذشته ست!😍

.....


قربونت بشم عزیزم

سریال زندگی برای عشق زیاد معروف و پرطرفدار نشده و با وجود تمام نقاط ضعفش من این سریال دوست دارم!...

سریال تو از ستاره ها اومدی هم بازیگر های خیلی خوبی داشت و داستان تخیلی خوبی داشت و دوستش دارم!...

بله بله
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ , ۱۹:۳۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

پسران برتر از گل💖💟💖💖💖💖💖💟💖💟💟💟💟💟💟💖💖💖💖💖

زهرا جان یه کیدرامر نیاز نیست حتما سریالهای معروف رو دوست داشته باشه

نیاز نیست همرنگ جماعت شی...


الحق که چقدر راست گفتی 👌👌

اتفاقاً نظرم بیشتر مواقع همرنگ جماعته 😂 نمیدونم شاید بعضی جاها نظرم متفاوت باشه مثل سریال گل شیطان که خیلی ازش تعریف میکنن و خیلی طرفدار داره تو پروموویز یکی اومد تو صفحه گل شیطان نظر منفی نوشت ده نفر ریختن سرش و خیلی ازش تعریف میشه ولی من دوست ندارم 😂😐🤦 به سریال هایی که تو قسمت اول و دوم کیس دارن خیلی حس بدی پیدا می‌کنم سر دلباخته در شهر رفتم تو پروموویز تو پیجش نظر منفی گذاشتم و همه هم بهم گفتن بشین سریال تینجری نگاه کن!!! البته سریالش همون موقع که در حال پخش هم بود بخاطر صحنه قسمت دوم نظر منفی دریافت کرد!!!

 

من منظورم این بود که کلا خیلی دوست ندارم پیگیر کیدراما باشم هروز سریال کره ای ببینم!! نمیخوام خیلی وابسته بشم و زندگیم بشه کیدراما!! همه کیدرامر ها مثلاً سر همین سریال پسران برتر از گل تعصب دارن و خیلی تعریف میکنن و میگن کسی که ندیده نصف عمرش به فنا رفته!😐😂🤦 من میبینم که کیدرامر ها بدجور تعصب دارن وقتی یکی میاد از کره و بازیگر هاش بد میگه دهنشو سافت میکنن! ولی من نمیخوام اینطوری تعصب داشته باشم حالا یکی هم بهم بگه همیچین چیزی من بهش میگم حوصله ندارم باهات بحث کنم و نظرت تغییر بدم پس هرجور که دوست داری فکر کن!!! البته بیشتر فامیل هامون نمیدونن که من تا حدودی فن کیدراما هستم و بیشتر بازیگر ها و سریال های کره رو میشناسم!😂🧡

من اصلا نه میتونم فن باشم و کیدرامر باشم و کیپاپر باشم واقعا هیچ کدومشون نمی‌تونم باشم 😂 نمی‌دونم فندوم چیه ولی تو اون چیز ها هم نمیخوام وارد بشم! خواننده های کره ای اکسو و بی تی اس کره خیلی طرفدار دارن ولی نمی‌خوام طرفدار شون باشم و وابسته بشم اینطوری راحت ترم!😅😎

در کل دوست ندارم همش سریال کره ببینم و حجم نتم فقط صرف سریال های کره بشه!!! دلم میخواد از کشور های دیگه هم ببینم فیلم و سریال!

 

شیما جون من یه پیشنهاد بدم؟! میتونی لیست همه سریال هایی که از کیدراما و فیلم هایی که از کشور های دیگه دیدی رو تو یه پست بذاری عنوان پست هم میتونی بذاری لیست آثارت ، یا لیست فیلم و سریال هایی که دیدی... من یه همچین لیستی برای خودم دارم و لیست سریال هایی که از کشور کره دیدم و دوست داشتم و برای خودم تو یه دفتر نوشتم!😂🧡


باشه عزیزم. ببینم اگه وقت کردم میذارم
جمعه ۱۳ اسفند ۰۰ , ۲۱:۰۸ دخی کیپاپر و کیدرامر

من خودم از  بعضی سریالهای معروف مثل تو زیبایی یا دوبونگ سون زن قوی یا پری وزنه برداری کیم بوک جو یا اسکویید گیم خوشم نیومد

هرکی نظری دارع دیگه

آره هر کی یه نظری داره منم خیلی وقت ها نظرم با بقیه جور نیست!!

ولی دوبونگ سون دختر قوی رو خیلیییی دوست داشتم! با داداش هام دیدم چند بار هم دیدم! با کیفیت 720 تو یه پوشه ریختمش هروقت دلم براش تنگ میشه می‌بینمش 😂❤️ 

احتمالا از تو زیبایی و کیم بوک جو هم خوشم میاد چون من سبک کمدی خیلی دوست دارم! تو زندگی واقعی خودم به اندازه کافی افسرده و ناامید و گوشه گیرم حوصله ندارم سریال های غمگین ببینم!😂😐

 

مرسی شیما جون به نظرم کار جالبیه انجامش بده 😘😍🥰🤩🧡💜💛❤️



قربانت.... :)

پس چون من زیاد سریال کره ای نمیبینم اسم کیدرامر هم نباید روم بیاد 😂😅❤️

سریال تو از ستاره ها اومدی رو بخاطر بازیگر مورد علاقه ام کیم سو هیون دیدم. من واقعا بازی کیم سو هیون دوست دارم و از قیافه اش هم خوشم میاد!😅

از همون بچگی هام که افسانه خورشید و ماه دیدم بازیگر مورد علاقه ام شد و اسمش سرچ میکردم و دلم میخواست یه سریال ازش ببینم!🤪😅 

من فکر میکنم اسمش بد در رفته چون تو یه فیلم سینمایی+18 بازی کرده! من اصلاً به این اهمیت نمیدم! سریال اسکویید گیم هم صحنه داشت بیشتر فیلم های سینمایی کره صحنه دارن کلا فرهنگ کره هم با فرهنگ ما فرق می‌کنه دیگه از کره ای ها نباید انتظار داشته باشیم فرهنگ ایرانی داشته باشن! پس اصلا مهم نیست که اون فیلم بازی کرده! تازه تو اون فیلم نقشش منفی بوده! من که فیلم شو ندیدم و نخواهم دید چون دلم نمیخواد از اون صحنه ها ببینم! ولی کیم سو هیون هنوز هم بازیگر مورد علاقه امه خیلیییی هم بهتر از لی مین هو! تازه سریال هاش هم بهتر از لی مین هو! همون سریال تو از ستاره ها اومدی از سریال وارثان خیلی بهتره!😂😂 تازه لی مین هو هم فیلم+18 بازی کرده ، سونگ جی هیو و گونگ یو هم فیلم+18 بازی کردن و واسه فیلم ها از بدلکار استفاده نکردن نمیدونم چرا اسم کیم سو هیون این مدلی بد در رفته که همه ازش متنفرن بخاطر اون فیلم!😂😂 ولی نمیدونم مشکل از منه یا از بقیه ولی لی مین هو هم اصلا به دل من نمیشینه 😂😂 هیچ چیز خاصی در لی مین هو نمی‌بینم نه قیافه اش نه بازیش از همه نظر کیم سو هیون ازش سرتره!😅 تازه از لی مین هو خوشگل تر هم هست!😂❤️

من خودم از فرهنگ کره توی فیلم های سینمایی شون خوشم نمیاد اما فرهنگ شون تو سریال هاشون خیلیییی دوست دارم که به فرهنگ ما هم  نزدیکه!🌹🥰😍💛🧡❤️


من اولین سریالی که از لی مین هو دیدم ایمان به سرنوشت بود و اونجا خیلی ازش خوشم اومد. اما بعدا دیگه کم کم بازیش به دلم نمی نشست.
کیم سوهیون رو هم دوست دارم. اگه بنابر این باشه که از بازیگری که سریال یا فیلم صحنه دار بازی میکنه بدمون بیاد، پس باید از همه ی بازیگرای کره حنوبی متنفر باشیم 

آره دیگه هر کی یه نظری داره! به خاطر همینه که من از سریال های کره ای بدم میاد و کیدرامر نیستم و به نظرم 80 درصد شون چرت و پرتن 😂😂😐 پس بخاطر همین هم هروز و هرشب سریال کره نمی‌بینم و اسمم هم کیدرامر نیست!😂❤️

سریال دوبونگ سون زن قوی خیلیییی هم قشنگه 🥰

کلا دخی ثابت شده که سلیقه و نظرات ما دوتا چقدر متفاوته!😂😂

 

نه خب ببین همه بازیگر های کره فیلم های+18 بازی نکردن! بازیگر هایی مثل کیم ته هی ، پارک مین یانگ ، آیو ، سونگ جونگ کی و... اینا از اون مدل فیلم های غیر عرف بازی نکردن! اون فیلم های+18 صحنه هاش خیلی فراتر از بغل و بوسه ست و برهنگی و اینا داره! خب منم اگه اون فیلم از کیم سو هیون ببینم ممکنه دیگه ازش خوشم نیاد! ولی نمیدونم من اصلا حس خوبی به لی مین هو ندارم و نمیدونم چرا! البته خب شاید پای سلیقه هم درمیون باشه! ولی خب کلا مردم کره هم رو بازیگر هاشون حساسن بخاطر همین بیشتر بازیگر ها از اون مدل فیلم ها بازی نمیکنن...

منشی کیم چشه رو دو قسمت اول شو دیدم خوشم اومد 😂💛 سریال قشنگیه 💜🤪 برای من افسرده خوبه حالم خوب میکنه!😂🤪 شنیدم پارک سو جون تست کروناش مثبت شده!🥺 در فیلم برداری فیلم سینمایی رویا با آیو بوده آزمایش داده و مثبت شده! امیدوارم زودتر خوب بشه!🙌🧡

من چند شب پیش داشتم به یه چیزی فکر میکردم و سریال عاشقان ماه با زندگی برای عشق مقایسه میکردم! خب از هر نظر که فکر میکنم سریال زندگی برای عشق بهتره! چه از نظر ژانر عاشقانه چه از نظر درام و چه از نظر تاریخی! کیم ته هی تو کشور کره بسیار پرطرفداره! و به چهره زیباش معروفه مخصوصا که عمل زیبایی هم نکرده! ولی تو ایران زیاد معروف و پرطرفدار نشده مثل لی دا هه ولی من هردو شون دوست دارم!

یعنی از فیلم های امریکایی هم بدترن؟
جدی؟ منم امیدوارم
.....

من عاشق کیم سو هیون نیستم و هیچ وقت هم روش کراش نداشتم فقط میگم اگه کسی به هر دلیلی از یه بازیگر خوشش نمیاد نیازی نیست جار بزنه!... کیم سو هیون اتفاقاً اونایی که میگن بازیش بد و خشکه باید بدونن این بازیگر گرون قیمت ترین بازیگر کره ست و 83 هزار دلار و خورده ای واسه هر قسمت سریالی که بازی میکنه دستمزد میگیره!.... خدارو شکر که اون نظر های منفی تأثیری تو موفقیتش نداشته 😎 و انقدر هم تو کره طرفدار داره که نظر های منفی اینجا براش اهمیتی نداره 😂

هرچند که خودمم از اینکه اون فیلم سینمایی واقعی+18 رو بازی کرده از دستش ناراحتم 😂 ولی حتی تا قبل بازی کردن تو اون فیلم نظر منفی داشت الان هم که با لی مین هو مقایسه اش میکنن میگن لی مین هو باید گرون قیمت ترین باشه!...😬 خود کیم سو هیون هم از بازی تو اون فیلم پشیمون بود بیچاره ! سولی هم که قبل بازی تو اون فیلم هم بخاطر اینکه هر کاری دلش میخواست انجام میداد نظر منفی دریافت میکرد حالا وقتی تو همین فیلم سینمایی واقعی کنار کیم سو هیون بازی کرد بخاطر همون فکر کنم صحنه برهنگی مردم کره حمله کردن بهش و خودش هم که از اول افسردگی داشت مردم کره هم بیشتر تحت فشار گذاشتنش رفت خودکشی کرد! کیم سو هیون هم بعد بازی تو فیلم واقعی طرفدار هاش تو کره کمتر شدن! این فیلم سینمایی لکه سیاهی تو کارنامه هنری شون بود!... نباید بازی میکردن!😂🤦😐

واقعا دنیا چه جای قشنگ تر و زیباتری میشد اگه نظر منفی مون فقط واسه خودمون نگه می داشتیم!... اگه به هر دلیلی از یه بازیگر و سریال خوشمون نمیاد نظر منفی ننویسیم و طرفدار ها رو ناراحت نکنیم!... بازیگر ها رو ناراحت نکنیم! اگه اون نظرات منفی مردم کره روی سولی نبود الان زنده بود!...

منی که از لی مین هو و بازیش خوشم نمیاد نظرم جار نزدم و به طرفدارانش چه تو کره چه تو ایران چه در سطح جهان احترام میذارم... انتظار دارم بقیه هم اینطوری باشن و به هر دلیلی بازی یه بازیگر و قیافه شو نمی‌پسندند از بازیش ایراد نگیرن و چرت و پرت ننویسن راجبش! بازیش و خودش دوست ندارن فیلم و سریال هاش نبینن کسی مجبورشون نکرده چرا نظر منفی میدن! بهتر نیست سکوت کنن آیا؟!

منم از لی مین هو خوشم نمیاد خب خودم راحت کردم هیچ کدوم از فیلم و سریال هاش نمیبینم بقیه هم لطفاً اینجوری باشن!...🙏👍🧡

 

وای!! چقدر دستمزد میگیره. دهنم وا موند 😮😮
هرچند که سولی رو نمیشناسم اما واقعا خودکشی کرد؟ فقط به خاطر هیت های مردم کره؟ واقعا متاسفم برای مردم کره که فقط به خاطر یه فیلم یه انسانو کشتن 😓
البته اصلا از فیلم تعریف نمیکنم. ولی دیگه به من چه ربطی داره طرف رفته فیلم بد بازی کرده!؟

والا. به همین سادگی. چرا با نظرات منفیمون هم خودمونو آزار بدیم هم بازیگر رو؟!

خب من نمی‌دونم فیلم های کره از فیلم های آمریکایی بدتر هست یا نه!؟ ولی خب کشور کره و آمریکا بهم نزدیکن و فرهنگ و دین آمریکا وارد کره هم شده! پس ممکنه فیلم هاشون در حد فیلم های آمریکا باشه! ولی خب فکر نکنم در حد آمریکا باشه چون من یه مطلبی تو یوتوب دیدم که می‌گفت چون مردم کره رو بازیگر هاشون حساسن و تا حدی حجاب براشون قابل احترامه پس سینما شون فاسد نیست!..

سونگ جونگ کی هم جزو گرون قیمت ترین هاست و برای هر قسمت 53 هزار دلار و 300 دستمزد میگیره 👍👏👏👏

آره سولی تو سال 2019 خودکشی کرد !🥺😢 منم نمی‌شناسمش ولی اون فیلم دیگه هر چی هم بود ارزش نداشت جون یک انسان بگیره!!!... مردم کره تو خیلی از چیزها بی فرهنگن!!!... دیگه انقد بهش هیت دادن و بد و بیراه گفتن خودش خلاص کرد!


اره، سونگ جونگ کی رو میدونم
هعععییی

سلام شیما جان.

من با دونگی کیدرامر شدم.

دونگی یکی از اولین سریال های کره ای بود که دیده بودم.من از سریال های بخش شده در ایران تقریبا همه رو دیدم و دونگی از همه بیشتر به دلم نشست‌.

جدی؟ منم با دونگی کیدرامر شدم
منم همه رو دیدم 😊

البته اون حساسیتی که کره ای ها رو بازیگر ها و آیدل ها و خواننده های معروف دارن اصلا خوب نیست!!! همون سولی قبل مرگش ویدیو گرفته بود با غم و ناراحتی می‌گفت من آدم بدی نیستم چرا راجب من اینجوری بد میگید ؟! خب اون مردم کره با نظرات چرت و پرت شون باعث میشن برن آیدل هاشون دست به خودکشی بزنن!!!

اصلا کره ای ها خیلی تو زندگی افراد معروف دخالت میکنن و سلبریتی هاشون نفس می‌کشن بهشون هیت میدن 😐 یکی از افراد معروف کره ازدواج کرده بهش هیت میدن! به سونگ هه کیو هیت میدن چون از سونگ جونگ کی جدا شده!؟ به یو سونگ هو سر سریال مموریست که وزنش زیاد کرده بود یه خورده هیت میدادن بدبخت صفحه اینستاشو بست!

کیم گو ایون بیچاره اوایل بازیگریش یه فیلم+18 بازی کرده هنوز دارن بهش هیت میدن 😐 کیم ته ری هم از اون فیلم ها بازی کرده به اون هم هیت میدن! اصلا هیت ندن که روزشون شب نمیشه!😂😐

سر دهکده چاچا که خودم به چشم دیدم گذشته بازیگر نقش مرد رو شد همه چی بهم ریخت! 

اینکه با مردم کره سر سریال ها اختلاف سلیقه داریم کاری ندارم به هر حال سلیقه ست دیگه! ولی اینکه درک و شعور ندارن و به افراد معروف شون هیت میدن دیگه با این نمیتونم کنار بیام!

کاملا باهات موافقم
کره ای ها با این کارشون فقط دارن نسلشونو منقرض میکنن 😊😥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan