معرفی سریال مدرسه 2021

مدرسه 2021 یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی کیم مین ته و با بازی کیم یو هان، چو یی هیون، چو یونگ وو و هوانگ بو روم است. این سریال هشتممین فصل از سریال مدرسه KBS2 است. این سریال داستان 18 جوان را روایت میکند که به جای کنکور، مسیری دیگر را انتخاب میکنند. در این دوره دوستی ها، رویاها و هیجان های آنها به تصویر کشیده میشود. این سریال اولین بار در 24 نوامبر 2021 از شبکه KBS2 پخش شد و تا 13 ژانویه 2022 هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:30 پخش شد.

خلاصه داستان

درباره دوستان مدرسه ای است که به یکدیگر کمک میکنند تا بر موانعی که پیش می آیند، غلبه کنند. در این دوره آنها درس های ارزشمندی درباره عشق، زندگی و دوستی می آموزند.

بازیگران و شخصیت ها

*کیم یو هان در نقش گونگ کی جون

  مون وو جین در نقش جوانی گونگ کی جون

   پسری 18 ساله، او پس از 11 سال تمرین به دلیل مصدویمت، رویای تکواندو اش را از دست داد.

*چو یی هیون در نقش جین جی وون

  پارک یه رین در نقش جوانی جین جی وون

   یک دختر دبیرستانی که میخواهد به آرزوی نجار شدنش برسد.

*چو یونگ وو در نقش جونگ یونگ جو

   یک دانش آموز انتقالی که یک گذشته پنهانی دارد. او به دلیل اتفاقات گذشته رابطه اش را با کی جون قطع کرده.

*هوانگ بوروم بیول در نقش کانگ سو یونگ

   او برای ورود به هریک از پنج دانشگاه برتر کره جنوبی برای امتحان ورودی به تنهایی آماده میشود.

*جون سوک هو در نقش لی کانگ هون

   مردی 39 ساله، او معلم جدید دپارتمان معماری است که به تعادل بین کار و زندگی بیشتر از دانش آموزان اهمیت میدهد.

تولید

این سریال که در ابتدا قرار بود در سال 2020 با نام مدرسه 2020 تولید شده و در نیمه دوم سال 2020 پخش شود، برای کامل شدن به تعویق افتاد. فیلمنامه اصلاح شد و نام به آن به مدرسه 2021 تغییر یافت.

در فوریه 2020 کیم یو هان به عنوان نقش اول مرد تایید شد. آن سو هیون به عنوان نقش اول زن انتخاب شد، اما به دلیل اختلاف نظر بین پدرش (که در آن زمان مدیر استعدادهای او نیز بود) از سریال حذف شد. بعدا به کیم سارون نقش اصلی زن را پیشنهاد دادند اما او نپذیرفت. در آوریل 2021 کیم یونگ ده و چو یی هیون به بازیگران پیوستند. در 21 ژوئن انتخاب چهار شخصیت اصلی تایید شد. در 15 جولای گزارش شد که کیم یونگ ده از سریال کنار گذاشته شده. در 23 جولای رسما اعلام شد که کیم یونگ ده از سریال خارج شده. در 27 جولای گزارش شد که به چو یونگ وو نقش دانش آموز انتقالی را که در ابتدا قرار بود کیم یونگ ده بازی کند، پیشنهاد داده شده. در 28 جولای رسما گزارش شد که چو یونگ وو عضو بازیگران سریال شده. در 5 آگوست توسط Kurznine Entertainment اعلام شد که سو هی سون به عنوان یک کارآموز چوب اولین حضور خود را تلویزیون خواهد داشت. در همان روز Mystic Story اعلام کرد که کیم کانگ مین نیز به جمع بازیگران مدرسه 2021 پیوست. در 6 آگوست، ترکیب بازیگران برای معلمان و خانواده ها اعلام شد. در 13 اکتبر سایت اسکریپت خواندن با انتشار عکس ها آشکار شد.

فیلمبرداری

در 13 اکتبر آزمایش کووید 19 یکی از بازیگران درام مثبت اعلام شد و متعاقبا بازیگران اصلی نیز مثبت شد، پس تولید و ارائه طبق دستور العمل ها به حالت تعلیق در آمد.

موسیقی

در 24 سپتامبر گزارش شد که تهیه کنندگان یون ایل سانگ و هنرمند یون مین سو از Vibe و Mamamoo RBW Entertainment با هم در تولید آلبوم مدرسه 2021 همکاری کرده و روی آهنگ ها کار کردند. همراه با تولید درام آهنگ ها نیز در دسترس عموم قرار میگرفت.

مدرسه 2021 در ابتدا قرار بود در 17 نوامبر 2021 پخش شود، اما کیم یوهان به کووید 19 مبتلا شد و تاریخ پخش به 24 نوامبر موکول شد.

پخش ویژه با عنوان «2021، بیایید به مدرسه برویم» برای تبلیغ این سریال در 18 نوامبر 2021 پخش شد. تیم سازنده گفت:« از طریق پخش ویژه، با برجسته کردن یک داستان تازه و با طراوت، یکبار دیگر عاشقانه نوجوانان، یک زمان هیجان انگیز را ارائه خواهیم کرد».

ریتم

بیشترین ریتم در کره: 2.8 درصد

کمترین ریتم در کره: 1.3 درصد

نظر فراموش نشه!

معرفی بعدی، سریال پیش بینی عشق و آب و هوا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

میشه یه نقد از سریال بولگسان بذاری البته اگه دیدیش چون دودلم ببینمش یا نه

متاسفم این سریالو ندیدم
ولی میگن داستان قوی داره فقط آخرش ضعیف تموم میشه

میشه یه نقد از سریال مدرسه ۲۰۲۱ بذاری 

این سریال فقط قسمت اولش رو دیدم دیگه ادامه اش ندادم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan