پلی لیست بیمارستان 3

عکس های بعدی، از کیم تائه ری.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریال خیلی متفاوت و زیباست 🥰 همه بازیگران این سریال جزو معروف ترین بازیگر های کره هستند ولی من اولین بار با این سریال باهاشون آشنا شدم!...😍😎 ریتینگ بالایی داشته و فکر کنم جایزه هم برده تو توی سایت مای دراما جزو سریال های تاپ کیدراما می‌باشد!...😎

ولی جزو اون سریال هاست که اگه پشت سر هم ببینی ممکنه منجر به دراپ بشه! چون روند سریال آرومه و من خودم با وجود سریال های آروم دوست دارم ولی این سریال نتونستم پشت سر هم ببینم!...

وقتی از دیدن سریال های کمدی عاشقانه رنگارنگ افسانه ای خسته میشی دیدن چنین سریالی خیلی خوبه!😂 فقط مدت زمان هر قسمت خیلی زیاده 😂 هر قسمت 1 ساعت و نیم خیلیییی زیاده!...

من یو یون سوک خیلیییی دوست دارم!....😂😎😍🥰 و اولین بار تو سریال کتاب خانوادگی گو دیدمش بعدشم سریال مستر سان شاین ازش دانلود کردم و چون میدونستم تو مستر سان شاین نقش دوم می‌باشد و نقش دوم ها هم که بسی بدبخت تصمیم گرفتم پلی لیست بیمارستان هم ازش دانلود کنم که بدبختی هاشو تو مستر سان شاین بشوره و ببره 😂🧡❤️💛💜 یو یون سوک یکی از بهترین بازیگر هاست!😍😍❤️❤️🥰🥰

در کل این سریال خیلی خوبه مخصوصا وقتی بعد مستر سان شاین ببینی!...😂😎😍❤️🤪

من برعکست زیاد از کمدی های عاشقانه خوشم نمیاد مگه به ندرت مثل دالی و شاهزاده از خود راضی
راستی تصمیم گرفتم به جای دو بونگ سون، دهکده ساحلی چا چا چا رو ببینم. به نظرت پشت سرهم ببیتم یا مثلا هفته ای سه یا چهار قسمت؟
زهرا جان تو کتاب خانوانگی گو همه شو دیدی؟
آخ اره تو مستر سان شاین خیلی مظلوم بود 😢

والا منم دیگه کمدی عاشقانه بعضی وقتا از چشم می افته ولی باز هم دوست دارم هر از گاهی اون مدلی ببینم 😂🤪😬😐 الان مثلاً همین منشی کیم چشه با وجود اینکه بازیگر هاش عالین ولی داستان سریال خیلی ساده ست!!! واقعا 16 قسمت براش زیاده میتونستن تو 5 قسمت تموم کنن!!!

دوبونگ سون خوبه ها ولی تو خیلی از نظر ها میخوندم که از ژانر اکشن و جنایی ناراضی بودند...

به نظرم هفته ای سه چهار قسمت ببینی خوبه!... درست مثل سریال تاریخ آرتدال که توی یه دهکده فیلم برداری میشد دهکده ساحلی چاچا هم توی یه دهکده زیبا فیلمبرداری میشد 😍😍 من فکر میکنم دهکده ساحلی چاچا از دوبونگ سون دختر قوی بهتره!..

متاسفانه نه!😂😐 خب فکر کنم اون موقع که کتاب خانوادگی گو میدیدم خورد به امتحان های دی و ولش کردم!😬 ولی بازم خیلی سریال شو دوست داشتم و به نظرم جزو اون سریال هایی که زیاد معروف نشده تو ایران ولی خیلی قشنگه!... ولی بازیگر هاش هم جزو معروف ترین های کره هستن و عالین 😍 ولی تو کره پرطرفدار بوده و جوایز هم دریافت کرده🥰 عاشقانه قشنگی هم داشت 😎 حالا باید وقت بذارم ادامه شو دانلود کنم نگاه کنم 😂❤️

سریال پلی لیست بیمارستان زیاد رو عاشقانه مانور نداده ولی خب رومنس و عاشقانه چاشنی همیشگی کره ای ها بوده و عاشقانه ریزی داره و کمدی هاش هم ریزن ولی بیشتر غمگین شیرینه و انسانیت به تصویر می‌کشه و من بعضی وقتا که میبینمش خیلی حس خوبی بهم دست میده!😍💕 اگه دوست داری بعضی وقتا هم پلی لیست بیمارستان نگاه کن!😂😍💛🧡



مرسی ازت عزیزم
آخ چرا؟ فک میکردم همشو دیدی
....

ولی نمیدونم من از بچگی هام هم با سریال های کمدی عاشقانه خیلی حال میکردم 😂🤦 مثلاً افسانه خورشید و ماه خیلی دوست داشتم!😂😂😂 ولی کلا کمدی عاشقانه زیاد می‌بینم هر چند که توی همون ژانر هم سختگیرم! در حد معیار ها و سلیقه خودم سختگیرم... مثلاً سریال زندگی خصوصی او انقد نظر منفی در موردش خونده بودم سطح توقعم اومده بود پایین بخاطر همین خیلی دوستش داشتم 😂❤️ البته فقط بخاطر سطح توقع پایین نبود بخاطر اینکه موضوع فن گرلی شو خیلی دوست داشتم! بعد شنیدم که منشی کیم چشه هم شبیه زندگی خصوصی او پس تصمیم گرفتم منشی کیم رو هم امتحان کنم! ولی اعتراف میکنم زیاد از منشی کیم خوشم نیومد! چون موضوعش کلا عاشقانه ست و عاشقانه اش هم خیلی ساده! مردی که نمیتونه عشق شو بروز بده و دختری که نمیدونه عاشقه! بازیگر هاش عالین ولی خیلی ساده ست داستانش و به درد اوقات فراغت و تفریح می‌خوره و کسانی که عاشقانه دوست دارن و کیوت دوست دارن! 

من خودم با وجود اینکه کمدی کیوت عاشقانه دوست دارم ، زوج پارک سو جون و پارک مین یانگ دوست دارم ولی منشی کیم چشه رو زیاد نپسندیدم ولی خیلی سریال پرطرفداری بوده تو دوره خودش!...

کلا فک کنم تو توی سریال دیدن خیلی سخت گیری

راستی دیروز رفتم درباره آهنگ مرگ تحقیق کردم، فهمیدم خیلی غمگین و دارکه. ازت بعید بود یه سریال غمگین ببینی؟! ماجرا چی بوده ؟! 😁😊

خب دیگه وقت نشد متاسفانه کتاب خانوادگی گو رو ببینم! ولی دارم کامل دانلودش میکنم و امروز هم دوباره شروع کردم ادامه شو ببینم!...😎

آره در حد خودم سختگیرم ولی نه در حد خیلی!

آره از اول تا آخرش یه غم عجیبی داشت 😂 عاشقانه اش آروم بود ولی چیزی که باعث شد عاشقانه اش خاص بشه این بود که زوجش بهم نرسیدن 😂 کلا نمیدونم غمگین بود جوری که فکر کنم دو سه ماه طول کشید تموم کنم 😂😂 حالا سه قسمت بیشتر نبود ولی یه جاهایی فضای سریال سرد میشد و دوست نداشتم خارج میشدم 😂😐🤦 ولی اون وقت که می‌دیدمش غمگین بودم دلم یه چیز غمگین میخواست 😂😂😂 ولی خب درسته من کمدی زیاد میبینم ولی تو دنیای واقعی زیاد آدم شاد و پر ذوق و شوقی نیستم و زیاد حوصله و اعصاب ندارم زود عصبی میشم 😂😐🤦 زیاد هم بیرون نمیرم 😂😐🤦 شاید بخاطر همین هاست که من بیشتر ترجیح میدم کمدی عاشقانه و لوس و مسخره بازی ببینم 😐😂 واقعا نمیدونم چمه 😂🤦

ولی فکر کنم مینی سریال آهنگ مرگ یه جورایی شبیه سریال ایرانی شهرزاد خودمون باشه 😂❤️

ای بابا. اشکال نداره
زهرا جان واقعا هیچوقت نتونستم سلیقه تو بشناسم 😁
نمیدونم. من که آهنگ مرگو ندیدم

شیما جان اشکال نداره که من پایان آهنگ مرگ رو براتون اسپویل کنم؟!😅🧡

والا اسپویل نکن. چون توی لیستمه. پس نمیخوام جذابیتش وقتی نگاش میکنم از بین بره 😎

خب ببین درسته که مینی سریال آهنگ مرگ خیلی غمگین بود و از اول تا آخر یه غم عجیبی داشت! ولی توی خیلی از سکانس ها من احساس می‌کردم بهم داره حس خوبی میده و مفهوم داره و آموزنده ست!

هر چقدر هم غمگین بود ولی حس بدی ازش نگرفتم بر خلاف عاشقان ماه که کلی حس بد ازش گرفتم ولی این مینی سریال آهنگ مرگ در حد عاشقان ماه معروف نبود اما برای من زیبا بود و حال و هوای سریال و اون دوره اشغال کره توسط ژاپن و سختی های کاراکتر ها همشون برای من قشنگ بودن! البته من نمیتونم هیچ کدوم از کاراکتر ها رو نقد و بررسی کنم و قضاوت شون کنم...! من سر این مینی سریال افسرده نشدم واقعیتش!😅🤦 البته پایانش هم نفهمیدم بعد از یکی پرسیدم.. ولی به نظر من قشنگ بود و برای یه بار دیدن خوب بود مخصوصا اینکه زیاد کش نداده بودند و طبق روال سریال های کره 16 قسمت نبود و نویسنده توی 3 قسمت تونست یه چیزی بنویسه که دوست نداشتی جلو بزنی و باید با دقت می‌دیدی که داستان از دستت نره!..😅

اوهوم. اسنودراپ هم یه همچین حسی بهم میداد

منم نقش یو یون سوک تو این سریال خیلی دوست داشتم و خیلی کیوت بود! حتی وقت هایی که مست میشد هم کیوت بود! اصلا نمیدونم چرا اینقد دوستش دارم!؟😅

عکس های زیبایی بود خسته نباشید و ممنون

..... :)
قربانت

راستش بخوای من خودم هم خودم نمی‌شناسم 😂😂😐🤦

خب همیشه که نباید سریال شاد و خنده دار ببینم 😅 گاهی اوقات هم لازمه یه چیز غمگین ببینم تا یه چیزی یاد بگیرم و مفهومی باشه! از این غم های عاشقانه که غم سریال در رسیدن یک عاشق و معشوق هستش.. زیاد دوست ندارم!😂😐

مثلاً همون عاشقان ماه مگه چی داشت که من این همه حرص خوردم و افسرده شدم؟ همش بخاطر نرسیدن یک عاشق و معشوق بود و دختری که به اونی که باید نرسید و به یکی دیگه رسید!😐 یا سریال آلارم عشق هم چون دختره به نقش اول نرسید خیلی ها افسرده شدن یا فیلم سینمایی در روز عروسی تو هم دختره به یکی دیگه رسید! خب من از این غم ها دوست ندارم واقعیتش!!! 

ولی سر سریال آهنگ مرگ زوج سریال بهم وفادار بودند و یه جور دیگه ای بهم رسیدند که همون عاشقانه ترش کرد و باعث شد عشق شون جاودانه بشه... در ضمن که کل سریال روی سختی عاشقانه نبود و روی چیزهای دیگه و خیلی سختی های تحمل ناپذیر دیگه مانور داده بود که برام بسی پرمفهوم و جذاب بود! البته مینی سریالش هم همه پسند و تینجری پسند نیست و بستگی به سلیقه مخاطب داره که آیا دلش یه سریال تخیلی فانتزی با پایان خوش میخواد یا یه سریال غمگین تراژدی؟؟ کسانی که جزو دسته اول هستند این مینی سریال راضی شون نمیکنه اما اگه جزو دسته دوم باشید براتون ارزش یکبار دیدن را خواهد داشت...!

پس فکر کنم اسنودراپ هم شبیه آهنگ مرگ باشه و بهم حس خوب بده!... 

......
به نظرم حتی اگه برای بهم نرسیدن زوج ها گریه کنیم ولی سریال پر از معناهای متفاوت و نکات اموزنده ای باشه، بازهم ارزش اشک ریختنمون رو داره
قطعا همینطوره

سلام شیما جان.

واقعا عکساتون زیباست.

من این سریال رو خیلی دوست دارم.

مرسی بابت عکسای زیباتون.

سلام عزیزم
قربونت
قابلتو نداره

آره اگه بهم نرسن مشکلی ندارم ولی اینکه دختره به یکی دیگه برسه پسره هم به یکی دیگه اینجوری دوست ندارم!!!😂😐

👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan