زندگی خصوصی او 4

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویرسریال پادشاه هتل

زندگی در تاریخ...ایران...کره

با این سریال عاشق کیم جه ووک شدم!😂❤️

واقعا این سریال دوست داشتم 😂😂😍 ولی آقای ملکه یه چیز دیگه ست!...😂😂

آقای ملکه تکه

اوهوم آقای ملکه تو سایت پروموویز رتبه اول بهترین سریال کره ای سال 2021 رو کسب کرد!😎😍 دیگه تو کیدراما هیچی آقای ملکه نمیشه!😭 و من دلم برای این سریال تنگ میشه!... تو پروموویز هم اون کسایی که کیدرامر نبودن و فقط اسکویید گیم دیده بودن ناراحت و شاکی بودن چرا آقای ملکه اول شده!..😐😬 ولی رتبه اول حق آقای ملکه بود چون زمان پخشش هم کلی لایک و کامنت داشت!....

مگه تو آقای ملکه رو کامل دیدی؟

نه هنوز کامل ندیدم ولی ندیده عاشقش شدم!😂

خب چند قسمت دیدم ولی اون فضای شاد و رنگارنگ و فانتزی و طنز و تاریخی واقعا دیدن داره دیگه 😅😂🤪😜 روح آدم شاد میکنه تازه شنیدم آشپزی هم داره من آشپزی خیلی دوست دارم 😂😍 من تازه دارم آقای ملکه رو دان میکنم بعدا ببینمش!...

ولی فعلا در تلاشم یاد بگیرم چجوری میشه میکس درست کرد؟😂 برنامه شو ریختم تو لپ تاپم و خیلی دوست دارم میکس عاشقانه از یه سریال کره ای درست کنم آهنگش هم انتخاب کردم حالا باید ویدیو آموزشی شو ببینم ولی در کل به این کار علاقه دارم!...😂❤️ دوست دارم از سریال کتاب خانوادگی گو میکس درست کنم با آهنگ نفس جان 😂😜🤪😅😅

آها که اینطور
من یه میکس از اسنودراپ درست کردم. هر روز نگاهش میکنم و کلی هم گریه میکنم :) :(

میکس درست کردن خیلی سخت نیست؟! 

چه آهنگی روش گذاشتی؟ فکر کنم آهنگ های غمگین احسان خواجه امیری به اسنو دراپ بیاد!...

اسنو دراپ خیلیییی دوست داری ها 😅😅❤️ فکر کنم اسنو دراپ اصلا صحنه کیس نداره نه؟!😂 البته من بخاطر صحنه کیس سریال نمیبینم همینطوری گفتم😂💛کلا صحنه های عاشقانه اش کمه انگار 😅 منم چند تا میکس از اسنو دراپ دیدم.

منم یه میکس از سریال آهنگ مرگ با آهنگ این که تو رو از دست بدم کابوس من بود سما میکس این میکس خیلی دوست دارم!😂😍❤️🥰🤪💔

کمی سختی داره ولی دیگه یاد میگیری
موسیقی متن خود سریالو گذاشتم. دلم نیومد آهنگ فارسی روش بذارم 😊 حالا اگه بازم میکس درست کردم آهنگ فارسی میذارم روش
خععلییی. یه صحنه داشت. اوهوم یکمی صحنه های عاشقانه‌ش کم بودن ولی خوب برای ژانر سریال قابل قبول بود
......

میکس فیلم درست کردی دیگه نه؟😅 آپلود کردی یا فقط واسه خودت نگه داشتی؟🤪 آپلود کردن فیلم دردسر داره چون یه عده آدم گزارش میدن!!!

میگم لی جونگ سوک برات در حدی هست که دلت بخواد یه سریال دیگه هم ازش ببینی؟😅 لی جونگ سوک سریال اکشن حقوقی داره امسال 2022 با یونا و کارگردانش کارگردان بی خانمان من میترسم پایانش باز باشه به سریالش امیدی ندارم 😂😐🤦

ولی لی جونگ سوک و کیم وو بین سر سریال مدرسه 2013 با هم همبازی بودن خیلی زوج خوبی بودن و بهم میومدن 😂😂😐😶💔 البته دیگه حوصله ام نگرفت سریال شو ببینم چون مدرسه دوست ندارم ولی سر همون سریال هم براشون شایعه درست کرده بودن که با هم رابطه دارن و درگیر رسوایی عاشقی شدن 😂😂 ولی هر دوتاشون هم کیوتن 😅😅😂

اما تو کره رابطه همجنس گرایی آزاد نیست!😂😂😍❤️✌️

اره دیگه. والا تو نماشا آپلودش کردم :)
والا سریال های لی جونگ سوک رو یه نگاه کردم ولی از هیچکدومشون خوشم نیومد مگه همینی که با یونا بازی کرده. شاید رفتم سراغش
حوصله سریال های قدیمی رو دیگه ندارم مگه چندتا به خصوصشون رو...جدی میگی؟! وا!! ولی واقعا از کره بعیده که همجنسگرایی ممنوع باشه 😁

کلا سلیقه کیدرامر ها سریال هایی مثل اسکویید گیم نیست!... که اگه بود میشستن سریال های آمریکایی نگاه میکردن نه کره ای!.. سریال اسکویید گیم درسته که در سطح جهانی سر و صدا به پا کرد اما تو سایت پروموویز هم زیاد طرفدار نداشت و لایک نخورد و به عنوان کسی که دست و پا شکسته سریال کره ای دیدم و می‌بینم حاضر نشدم اسکویید گیم ببینم!...

منم زیاد اسکووید گیم رو نپسندیدم :(

حالا سریال لی جونگ سوک و یونا هنوز نیومده قراره بیاد!😂💛 حالا من که امیدوارم سریال خوبی باشه ولی چون از سریال بی خانمان هم خوشم نمیاد کارگردانش هم کارگردان بی بی خانمان پس فکر نکنم خوشم بیاد!...

سمت کدوم یک از سریال های لی جونگ سوک رفتی؟!😂❤️ به نظر من لی جونگ سوک فیلم نامه های خوب و عامه پسند انتخاب میکنه ولی خب از بین سریال هاش آهنگ مرگ خیلی دوست داشتم!...

ولی در کل سلیقه اش تو انتخاب سریال خوبه و بیشتر سریال هاش هم پرطرفدار بودن!...

میتونی یه آدرس بدی برم میکس تو نگاه کنم؟!😍😅

اصلا اسکویید گیم تو فاز دنیای کیدراما نیست و هیچ کدوم از شبکه های کره نساختنش و شبکه نتفلیکس آمریکا ساخته این سریال رو بخاطر همین هم بین کره ای ها و نه کیدرامر ها هیچ سر و صدایی نکرد...😂😅

به نظر من لی جونگ سوک و کیم وو بین از بهترین زوج های کیدراما هستن و اگه سریال مدرسه 2013 فقط رو این دوتا مانور میداد با کمال میل سریال شو میدیدم!😂😂😂😍🥰❤️🤪

آره تو کره همجنس گرایی آزاد نیست و به ادم های اونجوری اصلا نگاه و دیدگاه خوبی ندارن درست مثل ایران 😂😂

من دو روز پیش سریال کتاب خانواده گو رو تموم کردم!😎🤗

میدونم بابا! والا انقدر سریال توی لیستم دارم که اصلا نمیدونم سریال های 2022 رو چجوری توش جا کنم
والا وقتی تو خواب بودی و دبلیو و پینوکیو. از هیچکدومشون خوشم نیومد
با کمال میل. اینجا کلیک کن
..... :)
جدی تموم کردی؟ واقعا ازت بعید بود :)
حالا نظرت راجع بهش چیه؟ ازش خوشت اومد؟

منم سریال های لیستم زیاده و حوصله ندارم 😂 برای اینکه حوصله ام برگرده لازم دارم که سریال های قدیمی ام رو که قبلاً دیدم و دوست شون داشتم دوره کنم تا حوصله ام برگرده!..😂💜 هرچند که خیلی ها میگن دیدن یه سریال قدیمی حوصله بیشتری میخواد اما برای من اگه اون سریال دوست داشته باشم باعث میشه حوصله ام برگرده!...😍😎

من از سریال هنگامی که تو خواب بودی خوشم اومد ولی حوصله ندارم 😂😂

میکست هم دیدم و بسی زیبا و غمگین بود آهنگش هم آروم و لطیف بود!...😍❤️

آره 😂 با داداش هام دیدم بخاطر همین زود تموم شد 😂✌️ واقعا بعضی وقتا نیاز دارم که باهاشون سریال نگاه کنم کیفش بیشتره!😂❤️ هرچند که گاهی اوقات هم نیاز دارم تنها باشم و تنهایی نگاه کنم!.. گاهی اوقات هم برای اومدن حوصله ام باید یه فیلم یا سریال خارج از کره نگاه کنم 😂😅

در مورد سریال باید بگم واقعا خوب بود و ارزش دیدن داشت با وجود اینکه قدیمی بود و یکم هم طولانی بود! غمش اذیتم نمیکرد! فقط عاشقانه اش یکم کلیشه بود که تو دنیای کیدراما قابل قبوله.😂 کیفیتش میتونست بالاتر باشه ولی خب ولش کن 😅

در کل واقعا تو دوره خودش نسبت به سریال زندگی برای عشق خیلی سر تر بود ولی ایده اش تو دوره خودش خیلی جدید بود و میتونستن بهتر از این بسازنش!.. ولی در کل کار قابل قبولی بود که میتونم تو لیست آثارم بذارم و بعدا یک بار دیگه هم نگاهش کنم.. دیالوگ های قشنگ هم داشت..

هنگامی که تو خوب بودی به نظرم زیاد خوب و قشنگ نیست. این سریال بازیگران خوبی داره ها ولی من هردوتا بازیگر نقش مردشو دوست دارم و واقعا نمیتونم تحمل کنم در حق جونگ هه این ظلم بشه :(
اوهوم خیلی غمگین درستش کردم:(
در کل کتاب خانوادگی گو ارزش دیدن داشت 

من هنگامی که تو خواب بودی رو تا قسمت 5 دیدم. به نظرم قشنگ بود نمیدونم 😂😅💛 آره من شنیدم جونگ هه این از اون نقش دوم هاست که حتی علاقه شم ابراز نمیکنه!😭💔 باز بقیه نقش دوم ها علاقه شون ابراز میکنن اما نقش دوم این سریال انقد با درک هست که حتی علاقه اش هم نمیگه!😭😬

من چون هنوز اسنو دراپ ندیدم غمش هم نمیتونم درک کنم!😂😂

آره واقعا خیلی سریال خوبی بود و ارزش دیدن داشت. من اسم سریال شو زیاد نشنیده بودم.. ممنون که این سریال زیبا رو بهم معرفی کردی و تشویقم کردی نگاش کنم.. حقیقتش اون موقع ها که قسمت های اول دیدم ول کردم. ولی بعدا که گفتی قسمت هاشو کامل دیدی یا نه تصمیم گرفتم برم ادامه شم ببینم و ممنونم چون واقعاً سریال جالبی بود.. دیگه کیدرامر باشی و جذب کتاب خانواده گو نشی دیگه نمیدونم چی بگم!😂 حتی با اینکه کیدرامر نیستم اما واقعا سریال شو دوست داشتم 😍😍😍

آخ حالا که این حرفا رو گفتی فهمیدم اصلا نباید سراغ سریال برم 😑😥
ایشالا توهم یه روزی اسنودراپو میبینی و باهم همدرد میشیم 😁
خوشحالم مورد پسندت بوده

منم فکر کنم پرشی ببینم دیگه از حوصله من خبر داری دیگه 😂😂 

ولی جونگ هه این توی سریال بخشی از ذهن تو نقش اوله خیلی دوست دارم این سریال شو ببینم 😂❤️

بله بله در آینده خواهم دید!😂❤️😍🥰✌️

کتاب خانواده گو تو لیست بهترین سریال های کره ای که دیدم قرار میگیره 🥰😎

شاید بخشی از ذهن توهم رفت تو لیستم

ولی من هنگامی که تو خواب بودی دوست دارم 😂 خب به نظرم موضوع فانتزی کار قشنگ و جدیده و تکراری نیست! فقط بدیش اینه که زیاد صحنه عاشقانه نداره که اینو از تو نظرات فهمیدم!

در مورد مثلث عشقیش هم نمیدونم سریال ببینم میفهمم 😂😂😂

ولی تو کیدراما در مورد ایده پرواز روح ها و تناسخ سریال زیاد ساخته شده اما این ایده هنگامی که تو خواب بودی به نظرم جدید و خوب بود!.. فقط شنیدم از نظر عاشقانه اول هاش خوب پیش میره بعدش کم میشه و مثلا اون سکانس هایی که باید آغوش احساسی داشته باشه مثل ماست بهم نگاه میکنن 😂

سریال دبلیو و پینوکیو و هنگامی که تو خواب بودی رو هر کدوم تا قسمت چند دیدی؟😅🧡

خیلی دوست دارم بخشی از ذهن تو رو ببینم 😭 خدایا چرا باید لیست سریال هام زیاد باشه 😭😂

شما سریال بی خانمان دوست دارید؟! من ندارم!😂


والا هیچکدومو ندیدم. فقط میگم خلاصه داستان هاشون رو خوندم. دوست نداشتم
اشکالی نداره. حالا بعداز کنکورت بشین کامل سریال ببین :)
اوایل دوستش داشتم. اما الان خیلی دوستش ندارم

یه میکس از سریال بخشی از ذهن تو میگم اگه دوست داشتی نگاه کن 😍🥰 میکس سریال بخشی از ذهن تو با آهنگ تو که حساسی! اگه تو گوگل سرچ کنی میاره..

مرسی عزیزم. حتما میبینمش

امروز تولد دوتا از بازیگر های مورد علاقه ام جونگ هه این و کیم جه ووک بود 😍😅 تولدشون مبارک چوکاهه 😍🥰🤩💖

و تولد یکی از فامیلامون هم بود و تو سیزده بدر خیلی بهمون خوش گذشت 😍😍🥰🥰

اوهوم، منم تولد جونگ هه این عزیزم رو تبریک میگم و همینطور کیم جه ووک رو
همیشه شاد باشین

امیدوارم سیزده بدر به شما هم خوش گذشته باشه 😍😍🥰🥰💖💖

مرسی، روزخوبی بود

اون میکس بخشی از ذهن تو که گفتم دیدی؟🥰😍

اره دیدمش

میدونی بخشی از ذهن تو هم خیلی سریال قشنگیه ها ولی تو کره ریتینگ پایین بوده و بخاطر همین از 16 قسمت تبدیل به 12 قسمت شده که البته خب بهتر!😂✌️💛❤️ چقدر خوبه که دوتا از بازیگر های مورد علاقه ام جونگ هه این و چه سو بین تو سریال بخشی از ذهن تو زوجن!😍😅💜 تازه سریالش خیلی لطیف و زیباست و بسی زیاد تعریف شو شنیدم فقط منتظر وقت و نت و حوصله و اعصابم هستم که برم ببینمش!😂😅😐💚🧡💛💜♥️❤️

این سریال هم رفته تو لیست من

تو لیست منم هست! خوشحالم که تو لیست شما هم هست و باعث شدم این سریال بره تو لیستت 😂❤️

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan