سقوط بر روی تو 2

نظر بدین

عکس های بعدی، از سریال گل نوکدو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

عالی

سلام
ممنون

آخی سریال سقوط بر روی تو!😭😂😍 سریالی که توی لیستمه و زوجش هم خیلی دوست دارم که توی سال 2019 تو این سریال بازی کردن تو سال 2020 خبرش اومد که قرار میزارن و تو سال 2021 هم خبر عروسی شون اومد!😊💜 خوش به حال فن ها و طرفدار های این سریال!😭😍😂 منم خیلی دوست دارم این سریال ببینم!😂😍😹😭

عکس های قشنگی بود 😍😍😍😍

جدی میگی؟ یعنی زوج اصلی سریال ازدواج کردن؟
وااا؟! خیلی تعجب کردم
مرسی

والا خبرش اومده که میخوان عروسی کنن 😂❤️

ولی واقعا هم بهم میان و خیلی کیوتن!🧡💛😂

سریالش هم واقعا جذاب و قشنگه! فقط وقت و نت و حوصله میخواد!😂😂😂 من که فعلا شرایط دیدنش ندارم ولی خیلی دوست دارم در آینده ببینمش!❤️

آها.....
این سریال توی لیست منم هست

میدونی چرا گفتم خوش به حال طرفدار های این سریال؟ چون آدم وقتی یه سریال میبینه و زوجش دوست داره دلش میخواد زوجش تو واقعیت هم با هم ازدواج کنن!😍 من برام اینجوری پیش اومده مثلاً دلم میخواست زوج دوبونگ سون دختر قوی تو واقعیت ازدواج کنن یا زوج من ربات نیستم 😂😅 ولی هیچ کدوم تو واقعیت با هم نبودن ولی زوج این سریال یعنی هیون بین و سون یه جین قبل این سریال هم یه فیلم سینمایی با هم بازی کرده بودن و بعدش تو این سریال با هم زوج شدن و بهم علاقه مند شدن و این خیلی عالیه 😍😍 من واقعا عاشق زوج این سریالم 😍😍😍😍😍😍

از هیون بین هم سریال باغ مخفی رو میخوام به صورت پرشی نگاه کنم بعدا یعنی تو لیستمه 😂❤️

از سون یه جین هم یه فیلم سینمایی تو لیستمه 😂🧡

منم دلم میخواست زوج اسنودراپ هم تو واقعیت باهم ازدواج کنن. توی سریال که بهم نرسیدن حداقل تو واقعیت بهم میرسیدن

آره زوج اسنو دراپ هم خیلی بهم میان از نظر ظاهری و سنی 😍😍😍 امیدوارم با هم قرار بزارن 😍😍

که اگه این کارو نکردن اشکال نداره خودمون میریم کره بهم می‌رسونیم شون!😂❤️

اگه برم کره لی دونگ ووک یا باید به یو این نام برسونم یا لی دا هه 😂😂😍😍❤️❤️

والا اگه من برم کره اصلا به فکر این نیستم که بازیگرا رو یهم برسونم. فقط به فکر خوش گذرانی خودمم 😁😊
البته اگگهههه یه روزی رفتم

من یادمه یه زمانی دلم میخواست زوج عاشقان ماه آیو و لی جون کی بهم برسن 😂😂 هر چند که الان دیگه دوست ندارم!😂😂 چون لی جون کی به آیو به چشم خواهر کوچکترش نگاه میکنه نه دوست دختر و آیو هم فکر میکنم به چشم برادر بزرگتر به لی جون کی نگاه میکنه چون مثلا بهش میگه اوپا! لی جون کی و آیو رابطه شون با هم خوبه ولی در حد دوستی!😂💛 

ولی من دوست ندارم برم کره!😂 چون من علاقه خاصی به کره ندارم!😅 حالا اگه رفتم میخوام یک سفر به جزیره ججو داشته باشم و اگه بازیگر های کره رو از نزدیک ببینم که چه بهتر!😂❤️💛

......

مینی سریال آهنگ مرگ قسمت چندی؟🤪😜 من اینقد این مینی سریال دوست دارم که دوباره دانلود کردم!😂😂 کره این مدل سبکی سریال کم داره!😂 تازه حجمش هم خیلی کمه!😂 من با کیفیت 480 دان کردم 200 مگابایت هم نشد!😂❤️ واقعاً اون حال و هواشو دوست دارم با وجود اینکه غمگینه منم غمگین دوست ندارم ولی خیلی عجیبه که اینقد آهنگ مرگ دوست دارم!😂❤️😍🤪😜

سریال کتاب خانوادگی گو رو دلم نمیاد پاک کنم!😂 به نظرم خیلی قشنگه دیالوگ های خوبی هم داره فقط زیاد دیده نشده متاسفانه!💛😂😐

تمومش کردم. منم خیلی دوسش داشتم. ولی برعکست من یکمی بغض کردم. ناراحت شدم که خودشونو کشتن ولی در کل پیام خوبی داشت و با وجود اینکه کم قسمت بود ولی خیلی قشنگ بود
.... :))

پس منتظر نقدش به قلم خودت هستم و دوست دارم نقدت بخونم 😍🥰😘😹💜💛🧡❤️

راستش من بار اول که دیدم زیاد متوجه داستان نشدم!😂😐 شاید به این خاطر که قسمت هاش پشت سر هم ندیدم و با دقت ندیدم ولی دوباره که قسمت اول نگاه کردم دیدم سکانس خودکشی رو تو همون قسمت اول نشون داده!... خب من در این مورد نظری ندارم!😂 نظرات زیادی خوندم که می‌گفتن نباید خودشون می‌کشتند و با هم فرار میکردن و اینا.. یا از خودکشی شون خیلی بدشون اومده بود و کلا سریال شو دوست نداشتند... ولی من ترجیح میدم کاراکتر ها رو قضاوت نکنم!... من که جای اونا نبودم مثلاً اگه خودم هم جای اونا بودم ممکن بود اون اشتباه بکنم! مثلاً سر همین سریال کتاب خانوادگی گو که میدیدم همه با کانگ چی چون متفاوت بود رفتار بدی داشتن و دلم براش می‌سوخت ولی شاید اگه منم بودم همون رفتار داشتم یا تو اون قسمت های اول که اون دختره می‌فهمه شوهرش یه موجود افسانه ای و می‌ره به مامور ها لوش میده درسته که اصلاً کارش نپسندیدم و خیلی کار احمقانه ای انجام داد ولی مواقع سختی شاید ذهن آدم کار نکنه و دست به هر کاری بزنه!...

اره حتما منتظر باش 😁
دیگه آدما بعضی وقتا کارایی میکنن که شاید با اخلاقیاتشون تناسب نداشته باشه یا بعدا ازش پشیمون بشن. ولی در هر شرایطی نباید آدما رو قضاوت کرد چون واقعا ما جای اون آدم نیستیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan