معرفی سریال پلیس های تازه کار

اسم: پلیس های تازه کار ، Rookie Cops

ژانر: عاشقانه، زندگی، جوانان، درام

کارگردان: کیم بیونگ سو

نوسنده: لی ها نا

تعداد قسمت ها: 16

زمان قسمت ها: 54 تا 64 دقیقه

شبکه سازنده: +Disney

داستان:

پلیس های تازه کار داستان های تازه واردان در دانشگاه نخبه پلیس ملی کره را روایت میکند. وی سونگ هیون (کانگ دنیل) یک دانشجوی ممتاز است که میخواهد شغل پدرش را دنبال کند. همه چیز طبق برنامه پیش میرود تا اینکه او با گو اون گانگ (چه سوبین) ملاقات میکند....

بازیگران:

*کانگ دنیل در نقش وی سونگ هیون

جوانی پرشور که تحمل دیدن بی عدالتی را ندارد. او قصد دارد راه پدرش را که رئیس اداره پلیس گیونگی دونگبو است، دنبال کند. او در امتحان ورودی کالج رتبه اول را کسب میکند.

*چه سوبین در نقش گو اون گانگ

(تکه ای از قلبت، من ربات نیستم، مهتاب نقاشی شده با ابر)

اوه آه رین در نقش جوانی گو اون گانگ

فعال و شجاع، او یک دانشجوی سال اول دردسر ساز است که برای تعقیب عشقی نافرجام وارد نیروی پلیس میشود.

*لی شین یونگ در نقش کیم تاک

(سقوط بر روی تو)

چوی یون وو در نقش جوانی کیم تاک

او یک دانشجوی سال اول از تیم ملی جودوی نوجوانان است که شور و شوق جوانی را تجسم میکند. او به تنهایی عادت کرده است اما وی سونگ هیون به یکی از دوستان واقعی اش تبدیل میشود.

*پارک یونا در نقش کی هانا

(زیبایی حقیقی، هتل دل لونا، شش اژدهای پرنده)

یک دانشجوی سال اول که متکی به خود و یک واقع گرا با جذابیت غرور آفرین منحصر به فرد است. گرایش فردگرانه او باعث ایجاد تنش با سایر دانش آموزانی شده که برای زندگی گروهی ارزش قائل هستند.

تولید

در 22 دسامبر 2020 Studio&NEW فاش کرد که از وجوه سرمایه گذاری شده و حق چاپ ثانویه برای تولید آثار آینده، از جمله پلیس های تازه کار، استفاده خواهد کرد. اولین بار در 1 فوریه 2021 گزارش شد که پلیس های تازه کار یک سریال اصلی است که از دیزنی پلاس پخش میشود. در 30 آوریل 2021 شراکت پنج ساله محتوای جدید و شرکت والت دیزنی کره با پلیس های تازه کار به عنوان یکی از دو اثر فوری بخشی از آن قرارداد، رسمی شد.

در  1 فوریه و 9 مارس 2021 کانگ دنیل و چه سوبین به ترتیب درحال بررسی پیشنهاد بازی بودند. نقش اصلی آنها تا زمانیکه در 14 اکتبر در نمایشگاه محتوای دیزنی پلاس حضور پیدا کردند، به طور رسمی تایید نشد. در ماه مه اخباری مبنی بر بازیگری مین دو هی، لی شین یونگ، کیم وو سوک و شین یه اون منتشر شد. ماه بعد کیم سانگ هو و پارک یونا بازی را تایید کردند و سپس سا کانگ نیز در ماه جولای به بازیگران پیوست. ظاهر ویژه کواک سی سانگ در ماه اکتبر تایید شد درحالیکه ترکیب اصلی بازیگران در نوامبر اعلام شد.

فیلمبرداری

در 26 مه 2021 گزارش شد که فیلمبرداری در اوایل ماه مه پس از خواندن فیلمنامه شروع شد و در نوامبر به پایان رسید. در 25 ژانویه 2022 تصاویری از جدول رسمی خوانده شده منتشر شد.

علاوه بر کره جنوبی دیگر بازارهای دیزنی پلاس Star با پلیس های تازه کار که برای 26 ژانویه 2022 برنامه ریزی شده بودند شامل سنگاپور، تایوان، هنگگ کنگ، ژاپن، استرالیا و نیوزلند بودند. این سریال در همان تاریخ برای مالزی، اندونزی و تایلند از طریق دیزنی پلاس هاتستار پخش شد.

موسیقی متن اصلی

تک آهنگ ویژه Hush Hush (نسخه کره حنوبی) در ابتدا در 15 سپتامبر 2021 در آلبوم استودیویی Imaginary به عنوان همکاری بین موسیقیدان ژاپنی Miyavi و Kang Daniel منتشر شد.نسخه کره ای این تک آهنگ به طور خاص برای موسیقی متن این مجموعه در 9 مارس 2022 منتشر شد. موسیقی متن به طور کامل در 16 مارس 2022 منتشر شد.

پس از انتشار سریال، پلیس های تازه کار توجه مخاطبان را به خاطر اولین بازیگری کانگ دنیل، بت کی پاپ به خود جلب کرد. در مقاله ای با عنوان «خلاصه ای از پر مخاطب ترین برنامه ها و موضوعات تلویزیونی در سال 2021» توسط مجله Allure Korea گنجانده شد. همچنین در رتبه بندی YTN از پنج اصر برتر او تی تی مورد انتظار برای نیمه اول سال 2022 قرار گرفت. پس از انتشار پلیس های تازه کار بارها و بارها رتبه اول را در میان 10 برنامه تلویزیونی برتر دیزنی پلاس در کره جنوبی کسب کرد. همچنین گهگاه در همین فهرست در تایوان رتبه اول را به خود اختصاص داد درحالیکه در هنگ کنگ، سنگاپور و ژاپن در سه رتبه برتر این فهرست قرار میگیرد. وب سایت رسانه های نیوزلندی، پلیس های تازه کار را به عنوان تنها سریال کره ای فهرست شده در بین پنج سریال مختلف برای تماشا در دیزنی پلاس توصیه کردند.

نظرتون درمورد این سریال چیه؟

معرفی بعدی، سریال بازرس مخفی سلطنتی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan