معرفی سریال بازرس مخفی سلطنتی

بازرس مخفی سلطنتی یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی پلیسی، کمدی و تاریخی است. کارگردانی این سریال بر عهده کیم جونگ مین بود و بازیگرانی چون کیم میونگ سو، کوون نارا، لی ته هوان، لی یی کیونگ و جو سو مین در این سریال حضور داشتند. این سریال از 21 دسامبر 2020 تا 9 فوریه 2021 هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:30 از KBS2 پخش شد.

خلاصه داستان

داستان این سریال در دوارن سلسله چوسان اتفاق می افتد. داستان حول محور سونگ یی گیوم (کیم میونگ سو) اتفاق می افتد که یک گلزن برتر آزمون دولتی که در بخش اداری و تحقیقاتی اداره کار میکند. او درحال قمار کردن دستگیر میشود و برای مجازات، او به عنوان یک بازرس مخفی سلطنتی برای تحقیق درمورد اعمال فاسد افسران عمومی به یک موقعیت جدید منصوب میشود. یی گیوم با کمک هونگ دو این (کوون نارا) یک بازرس زن، و پارک چون سام (لی یی کیونگ) خدمتکار پر حرف اما مهربانش، کار جدید خود را آغاز میکند.

اسامی بازیگران

کیم میونگ سو در نقش سونگ یی گیوم

(آخرین ماموریت: فرشته عشق، پادشاه صاحب ماسک)

   بازرس مخفی سلطنتی

کوون نارا در نقش هونگ دو این/لی یونگ سین

(بولگاسال: روح های جاودان، کلاس ایته وون، آجوشی من)

   یک پلیس زن که خود را به عنوان یک زن جلیل جلاله نشان میدهد که زیبایی او با هوانگ جینی قابل مقایسه است. او عضوی از همراهان مامور مخفی سلطنتی میشود.

لی یی کیونگ در نقش پارک چون سام 

(خانه مجله ماهانه، هتل دل لونا، خنده در وایکیکی، آیینه جادوگر، خدمتکاران، عشق من از ستاره ها اومده، گل و شمشیر، مدرسه 2013)

   خدمتکار سونگ یی گیوم

تولید

تا جولای 2020 بازیگران اصلی با لی ته هوان، کیم میونگ سو، کوون نارا و لی یی کیونگ نهایی شد. این سریال در ابتدا قرار بود در تاریخ 2 نوامبر 2020 پخش شود، اما به دلیل گسترش مجدد کووید 19، ساخت آن به تعویق افتاد. در ماه اکتبر فیلمنامه خوانی گروهی برگزار شد. عکس های ثابت در لباس چوسانی از KBS همزمان با فیلمبردای انتشار یافتند.

ریتینگ

بیشترین در کره: 14.0 درصد

کمترین در کره: 4.9 درصد

بیشترین در سئول: 13.2 درصد

کمترین در سئول: 5.7 درصد

این سریال دو جایزه کسب کرد از جمله تاپ اکسلنس بازیگر مرد و جایزه اکسلنس بازیگر مرد.

نظر فراموش نشه

معرفی بعدی، معرفی سریال شکلات

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan