جونگ هه این

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال پزشکان

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جان.

♡عیدت مبارک♡

ممنون بابت تصاویر زیبات♡

 

سلام عزیزم
عید تو هم مبارک
سال پر برکتی برات باشه

بازیگر خوبیه و دوستش دارم!...😍😜🤪

ازش سریال اسنو دراپ و سریال بخشی از ذهن تو توی لیستمه!.. سریال هنگامی که تو خواب بودی رو دلم نیومد ازش ببینم و دلم نمیخواد ببینم چون نقش دوم می‌باشد در آنجا و طبق نظرات جزو مظلوم ترین ها بوده و سندروم نقش دوم مرد از هنگامی که تو خواب بودی شروع شده!..😅😅😬😕☹️😑😐

سریال چیزی در باران هم بازی کرده شاید یه روزی دیدم!... در کل دوستش دارم 😍

خیلی دوست داشتنیه :)

البته نمیدونم شاید هنگامی که تو خواب بودی رو ازش دیدم!😂 ولی خب فعلا نه😅😂

من دیگه فکر کنم آب از سرم گذشته 😂😂 پس اگه بخوام هنگامی که تو خواب بودی رو هم ببینم احتمالا زیاد غصه نمیخورم 😂😅 فکر کنم خیلی بی احساس شدم!😂 که البته خب خیلی هم کار درستی میکنم! کلی آدم اون ور دنیا فیلم و سریال میسازن پول و جایزه شون میگیرن اونوقت من باید غصه و حرص سریال و نقشش شون بخورم!؟😂😐 بعدش هم که فکر کنم قبلا هم گفتم ولی بازم میگم که نقش دوم مرد ها عاشق آدم های اشتباهی میشن و در اکثریت مواقع هم از دختر داستان بهتر و سرتر هستن پس همون بهتر که اصلا به دختره نرسن!....😂❤️ من سر آهنگ مرگ نه بغض کردم نه گریه کردم واقعاً بی احساس شدم!😂 ولی خب از خودم راضیم! به هر حال باید بتونم احساساتم کنترل کنم! اگه قرار باشه واسه هرچیزی گریه کنم غصه بخورم دیگه چی ازم باقی میمونه؟😂 مثلاً سعی میکنم زیاد سمت فیلم و سریال های غمگین نرم مگر اونایی که واقعاً ارزش دیدن دارن و وقتی هم که سمت یه چیز غمگین رفتم دیگه سعی میکنم خودم کنترل کنم!

امیدوارم یه روزی بتونم از جونگ هه این سریال های اسنودراپ و بخشی از ذهن تو رو ببینم. حالا که دارم فکرشو می‌کنم جونگ هه این شبیه کیم سو هیون هم هستش!😂❤️

......
دیدی بالاخره به حرفم رسیدی! من میگفتم هه این شبیه سوهیونه ولی تو میگفتی نه 😊😁

آره من می‌گفتم نه!😂😅 من کلا آدم لجبازی هستم!😂😐😜😬 ولی اینکه شبیه سو هیونه خیلی خوبه چون سو هیون هم خوشگله 😂😍❤️😜😹

😁😂 :))

سریال 21 و 25 ساله رو دنبال میکنی؟! گویا ریتینگ بالایی هم تو کره داره!...

نه والا، دراپ کردم. اره خیلی پر طرفدار شده.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan