کیم یو جونگ 2

منتظر نظرات زیباتون هستم

تصاویر بعدی، سری هفتم تصاویر سریال سرآستین قرمز

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون.

ممنون بابات تصاویر.

من کیم یو جونگ رو خیلی دوست دارم.

از وقتی کوچیک بودم سریال هاش رو توی تلویزیون میدیدم.

واقعا ممنون.♡

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتنی

ببخشید شیما جان شما سریال فروشگاه ست بیول تازه کار رو دیدی؟

اگه دیدی میشه نظرت رو در موردش بگی.

نه والا ندیدم

زیاد از کیم یو جونگ خوشم نمیاد و به نظرم کیم سو هیون دختر از کیم یو جونگ کیوت تره! و سریال های بهتری بر میداره!.. کیم سو هیون و کیم یو جونگ با هم همسن هستن.

در جواب ستایش من سریال فروشگاه ست بیول دیدم و بی محتوا و چرت بود. البته اگه برای وقت گذروندن و سرگرمی و وقت تلف کردن میخوای سریال خوبیه!😐😂💛 خودمم برای خودم متاسفم که وقت با ارزشم پای این سریال تلف کردم!😐 البته اون موقع تازه کیدرامر شده بودم!... البته این نظرم بخاطر این نیست که از کیم یو جونگ زیاد خوشم نمیاد با توجه به محتوا و موضوع سریال نظر دادم!.. سریالش اون زمان بیشتر بخاطر جی چانگ ووک کلی لایک خورد و کامنت مثبت داشت!😐😶😕😑☹️

جی چانگ ووک و لی مین هو تو ایران خیلی طرفدار دارن و من از هیچ کدوم خوشم نمیاد 😐

منم زیاد دوسش ندارم

جدی از جی چانگ ووک بدت میاد؟ ازش خوشت می اومد که. فک کنم به خاطر دزد دوربین دوست داشتنی من ازش بدت اومده، اره؟

نفهمیدم منظورت رو!😂😐🤦 آره یه زمانی دوستش داشتم 😬 و چه احمقی بودم 🤦😐😂 خب به نظرم جزو اون پسر های لوسه که تو سریال هاش هم لوسه و کلا نمیتونم با سریال هاش ارتباط برقرار کنم!.. نمونه اش سریال فروشگاه ست بیول و هیلر!... فکر کنم چون خوشگله پرطرفداره مثل لی مین هو 😐😂 البته لی مین هو از نظر من خوشگل نیست 😐😂

آهان منظورت سریال دلباخته در شهره!😂🤦 چی بگم والا فکر کنم آره!😐 نمیدونم کلا از سبک سریال ها و نقش ها و بازیش خوشم نمیاد!...

دزد دوربین دوست داشتنی من یا همون دلباخته در شهر دیدی؟

اره. من دزد دوربین دوست داشتنی من صداش میکنم.
نه ندیدم

دزد دوربین دوست داشتنی من که من بهش میگم دلباخته در شهر خب نمیدونم شاید واقعا سریال خوبی باشه اما اون کیس هایی که تو قسمت دوم داشت باعث شد سریال شو دراپ کنم و خیلی حس بدی بهم بده!.. من حتی این نظرم تو پروموویز گفتم و کسی گوش نداد و حتی فکر کردن سن من کمه که وقتی گفتم 18 سالمه یکی گفت مطمئنی 18 سالته؟ کنارش هم از این ایموجی ها 😅 گذاشته بود 😐 در حالی که من فکر میکنم ربطی به سن نداره!... من تو صفحه زیبای حقیقی خوندم که افراد بالای 20 سال و 25 سال جذبش شدن من که فکر میکنم فیلم و سریال دیدن ربطی به سن و سال نداره و برمیگرده به سلیقه و افکار آدما...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan