بازرس مخفی سلطنتی جوی 2

منتظر نظرات شما هستم

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال پیش بینی عشق و آب و هوا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

عکس ها عالین.

من این سریالم خیلی دوست دارم ببینم.

کلا یک لیست بزرگ سریال دارم که همه رو دوست دارم ببینم ولی وقت نمیکنم ببینم.😂

 

 

سلام
ممنون
ستایش جان اگه از من میکنی این سریالو نبین. ارزش دیدن نداره

عه چرا.

من خیلی تعریفیش رو شندیم.

والا چی بگم، دیگه به سلیقه‌ست ولی واقعا من دوسش نداشتم

حالا بازم شما که دیدی بهتر از من میدونی.

اگه ارزش دیدن نداره نگاش نمیکنم.

من فقط چون تعریفش رو شنیده بودم میخواستم ببینم.

:)
جمعه ۲ دی ۰۱ , ۱۶:۴۶ نازنین زهرا

خیلی قشنگ نیست یعنی از این داستان عکس های قشنگ تری وجود نداره؟

فقط عکس دوم خیلی قشنگ باید حتما یکیاز قسمت هاش رو ببینم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan