نقد سریال عشق مخفی

سعی کردم این نقدم رو کوتاه بنویسم اما امیدوارم ازش لذت ببرین. و کسانی هم که این سریال دیدن حتما نظر بدن.

عشق مخفی یکی از سریالهای کره جنوبی محصول سال ۲۰۱۳ با بازی بازیگران خوبی مثل جی سانگ، هوانگ جونگ اوک و به سوبین هست. عشق مخفی ژانر انتقام گرایانه داره و داستان زندگی چهار نفر رو روایت میکنه.

جو مین هیوک پسر یکی از پولدارترین خانواده های کره لی هست که عاشق دختری شده امل پدرش مانع ازدواجشون میشه.

از طرف دیگه کانگ یوجونگ دختریه که شغلهای پاره وقت داره و نامزدیه مرد دادستان به اسم ان بو هیونه. شب سالگرد نامزدیاین دو نفر آن بو هیون با معشوقه مین هیوک تصادف میکنه و اون هم میمیره. حالا یوجونگ چون خیلی بو هیون رو دوست داره، قتل رو به گردن میگیره و به جای بو هیون میره زندان. مین هیوک فکر میکنه یوجونگ زنی که دوست داشته رو کشته و میخواد ازش انتقام بگیره.

اول از همه باید بگم فیلمنامه در واقع حقیقت زندگی رو بیان میکرد. از یه زاویه دیگه به زندگی آدما نگاه کرده بود. اینبار وقتی که دختر سریال بدختی ها روش آوار میشدن، پسر داستان نمی اومد کنارش وایسه و آرومش کنه. برعکس این پسره بود که همه مشکلات رو سر اون دختر آوار میکرد.

این سریال تضادهای قشنگی داشت. مثلا وقتی احساسات انسانها تغییر میکنه، که عشق به نفرت یا نفرت به عشق تبدیل میشه، قشنگ تو این سریال حس میشد.

اتفاقاتی که در طول سریال برای شخصیت ها می افتاد غمگین بودن. اما در عین حال واقعی. صحنه های فانتزی اینجا دیگه جایی نداشتن و جاشون رو به صحنه های واقع گرایانه داده بودن.

در کنار بدبختی های حقیقت و ممعماهای زندگی اش هم رو شدن. از مرگ پدرش بگیر تا قضیه پسرش. واقعا وقتی اون تصمیم رو گرفت که از خیر پسرش بگذره، به شدت ناراحت شدم.

بازی بازیگران خوب فقط به سوبین نمیتونست خوب و قشنگ از میمک صورتش استفاده کنه. هوانگ جونگ اوم هم زوج خوبی رو با جی سانگ تشکیل داده بود.

دیگه کسی نیست که ندونه من کاملا بازی جی سانگ رو قبول دارم و نمیتونم هیچ ایرادی ازش بگیرم. جی سانگ تو هر سریالی که بازی میکنه واقعا نقش متفاوت. هنرش رو میشه.

حالا نقاط ضعف

این سریال صحنه های کلیشه ای کم نداشت. مثلا به جای اینکه دو سوم سریال رو ‌پر میکردن از کینه مین هیوک نسبت به جویونگ، بیشتر روی شرکت و مسکلات جی سانگ از جمله مادرش تاکید میکردن.

دوتا مسئله رو متوجه نشدم. اینکه خواهر ناتنی مین هیوک واقعا دختر زن باباش بود یانه؟ چون تو سریال چندبار اشاره شد که گویا نا مادریشه پ مادر واقعیش نیست.

دوم اینکه چویی کوانگ مین آیا رابطه خونی با پدر مین هیوک داشت یا نه؟ اخه گویا رابطه داشت ولی من متوجه نشدم.

آخر اینکه اگر از سریالهای انتقامی خوشتون میاد، این سریال رو تماشا کنید.

نقد بعدی، سریال سقوط بر روی تو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

نقدت عالی بود.

من هم بازی جی سانگ  رو خیلی دوست دارم.

داستان این سریال هم بنظرم جالب میاد.

همچینین بازی به سو بین رو هم خیلی دوست دارم.هم جی سانگ و هم به سو بین بازیگرای قابلین.ممنون برای نقد زیبات♡

 

 

قربونت. خوشحالم که دوست داشتی

من نفهمیدم این سریال رو دوست داشتی یا نه؟😅

ولی فکر نکنم من این سریال رو بپسندم 😹😁 ولی از جی سانگ سریال همسر آشنا تو لیستمه که یه سریال فانتزی درام کمدی عاشقانه ست که جی سانگ و هان جی مین زوج سریال هستند و من تعریف این سریال رو بسی شنیدم....

خدا قوت بابت اتمام این سریال و این نقد ولی نگفته بودی این سریال تو لیستته و داری نگاه میکنی 😂❤️

نمیتونم بگم دوسش نداشتم اما خیلی هم بهم نچسبید. فک کنم سلیقه من اصلا با سریالهای انتقامی جور نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan