معرفی سریال زندگی دوباره من

زندگی دوباره من یک مجموعه تلویزیونی درحال پخش کره جنوبی با بازی لی جونگی، لی گونگ یونگ، کیم جی اون و جونگ سانگ هون است. این سریال از روی یک وبتون ساخته شده است. این سریال اولین بار در 8 آوریل 2022 از SBS پخش شد و هر جمعه شنبه ساعت 22:00 پخش آن ادامه دارد.

خلاصه داستان

این سریال درمورد یک دادستان جوان است که هنگام تلاش برای سرنگون کردن یه سیاستمدار قرتمند کشته میشود. اما به او فرصتی داده میشود تا زندگی جدیدی را برای عدالت آغاز کند.

اسامی بازیگران

لی جونگی در نقش کیم هی وو

   دادستانی مقاوم و مصمم

لی گونگ یونگ در نقش چوته سوب

   یک سیاستمدار فاسد که کارتل جنایی خود را اداره میکند.

کیم جی یون در نقش کیم هی آه

کوچکترین دختر رئیس گروه کنگلومرا چئونها. او دانش آموزی باهوش و خوش قلب است که بعدا دوست هی وو میشود.

جونگ سونگ هون در نقش لی مین سو

   دانشجوی ارشد و دوست هی وو. او یک دانشجوی سابق پزشکی است که ابتدا به هنر، سپس موسیقی و در آخر به دانشکده حقوق انتقال یافت.

تولید

در 5 نوامبر 2021 اعلام شد که بازیگر لی کیو هان به دلایل شخصی تصمیم به ترک سریال گرفته است. بعدا در 10 نوامبر تایید شد که جونگ سانگ هون جایگزین لی کیو هان خواهد شد.

فیلمبرداری

در 31 دسامبر 2021 که در 25 دسامبر ازمایش کووید 19 یکی از بازیگران مکمل مثبت بوده است. فیلمبرداری در آن رو متوقف شد و تمام بازیگران و کارکنان بلافاصله از نظر سرایت آزمایش شدند. از آنجای که هیچ مورد تایید شده دیگری وجود نداشت، زندگی دوباره من روز بعد فیلمبرداری را از سر گرفت.

در 4 مارس آژانس کیم جی یون تایید کرد که این بازیگر در 27 فوریه به کووید 19 مبتلا شده است. او قرار بود در 6 مارس از قرنطینه خارج شود.

در 18 آوریل 2022 تایید شد که لی جونگی به کووید 19 مبتلا شده است و فیلمبرداری به حالت تعلیق در آمد.

معرفی بعدی، سریال غم های ما

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام ممنون.

من از لی جونگی خیلی خوشم میاد.

ممنون بابت تصاویر.

💗🌺🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan