وارثان 3

عکس های بعدی، از سریال راننده تاکسی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

عکسا عالین.

من این سریال رو خیلی دوست دارم.بخصوص که لی مین هو،پارک شین هه و کیم وو بین که هرسه اونا از بازیگرای مورد علاقم هستن هم توش بازی کردن.

از کانگ هانئول هم عاشقان ماه رو دیدم که بنظرم توی اون سریال قشنگ بازی کرده بود.

نظر شما در مورد این سریال چیه؟

 

سلام
فدات
بازیگران این سریال بد نبودن و داستانش هم تا یه جاهایی خوب و کشش داشت، اما از نیمه دوم به بعد سریال یکم افت کرد. کلا به نظرم سریال متوسطی بود

فکر کنم این سریال هم مثل عاشقان ماه تا نیمه اولش قشنگه.از نمیه اول به بعد افت میکنه.کلا این افت بعضی سریال ها خیلی بده.تا ادم با سریال اخت میگیره داستانش افت میکنه و قشنگیش رو از دست میده.

اوهوم. دقیقا

ستایش جان فکر کنم اصلا این سریال رو ندیدی 😅

به نظر من که این سریال اصلا کشش و داستان خاصی نداشت و کلیشه ای از پسران فراتر از گل بود و من نمی‌دونم چرا ریتینگش بالا بوده چون آخه پسران فراتر از گل هم ریتینگ بالا داشته نمیدونم. این سریال به نظر من یه جورایی غیر قابل تحمل بود دلم میخواست زودتر تموم شه یا بزنم جلو.. این سریال بسیار پر طرفداره و نظر مثبت منتقدان رو هم جلب کرده و تو کره هم احتمالا سریال خاطره انگیزی هستش.. من یادمه اون موقع که این سریال میدیدم انگار غم و اون روند آروم سریال دوست داشتم و فکر کنم اون موقع ها هم حالم خوب نبود واسه اون موقع هام فکر کنم سریال قشنگی بود و انگار با حال و احوال هاتم جور بود هر چند که من بیشتر بخاطر نقش چوی یونگدو جذب سریال شده بودم😂❤️ من با چوی یونگدو زندگی کردم خیلی پسر خوب و با جذبه ای بود 😍😂 اصلا به قیافه کیم وو بین همین نقش های با جذبه و جدی میخوره اصلا نمیتونم تو نقش های لوس تصورش کنم 😅😂 تو این سریال جدیدش هم امیدوارم جدی باشه و لوس نشه 😂😅😐💛❤️

در جواب ستایش به نظر من این سریال اصلا قابل مقایسه با عاشقان ماه نیستش! من از مخالفان عاشقان ماه هستم و از عاشقان ماه متنفرم ولی انکار نمیکنم که سریال عاشقان ماه از سریال وارثان قشنگ تره!... عاشقان ماه هر چی بود حداقل یه داستان تخیلی جالب و پرکشش داشت و زوج خوبی هم داشت اما وارثان چی؟ نه داستان قشنگی داشت و نه زوج خوبی داشت!😐 اصلا از زوج لی مین هو و شین هه و عشق شون خوشم نیومد!😐😑😬

عاشقان ماه هم اگه نویسنده یه پایان هپی اندینگ احساسی تر می‌نوشت به نظرم سریال خوبی میشد یا اینکه اون تم فانتزی و کمدی رو تو نیمه دوم سریال هم حفظ میکرد و کشت و کشتار راه نمینداخت میتونستم بگم عاشقان ماه هم سریال خوبیه ولی من هر چی فکر میکنم سریال عاشقان ماه برام زیبا تر و جذاب تر بود مخصوصا نیمه اولش ولی من وارثان دوست نداشتم... در واقع چیزی که باعث میشه من از عاشقان ماه متنفر باشم همون پایان مسخره شه و با وجود اینکه زوج خوبی داشت ولی عاشقانه زوجش دوست نداشتم چون بهم وفادار نبودن و بهم اعتماد و صداقت نداشتن... در واقع میتونم بگم عاشقان ماه و وارثان از اون سریال هان که بیشتر حجم نت و وقت با ارزش آدم رو نابود میکنن 😂😐😕🙁😑☹️ البته خب من از اونام که خیلی وقت ها بخاطر بازیگر ها سریال می‌بینم که شاید بخاطر همین از دیدن همین دو تا سریال هم هر کدوم یه جور لذت بردم 😐💛 چون تو هر دوتای این سریال ها بازیگر مورد علاقه داشتم 😐💛

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan