سقوط بر روی تو 3

منتظر نظراتتون هستم

عکس های بعدی، از سریال دلباخته در شهر

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

عکسا خیلی قشنگه♡

من خیلی دوست دارم این سریال رو ببینم♡

سلام
قربونت
منم دارم این سریال رو می بینم

زوج این سریال هم با هم ازدواج کردند و من عکس های عروسی شون رو دیدم 😂😍❤️ خیلی بهم میان و امیدوارم خوشبخت بشن و سال های سال کنار هم زندگی کنن 😂😂😍😍

این سریال هم باید نگاه کنم 😭😭 خیلی تعریف شو شنیدم و ازش میکس دیدم ولی میترسم خوشم نیاد چون طبق معمول نظرات من متفاوته 😂😅🤪😜

اره میدونم، خیلی بهم میان و خیلی هم دوسشون دارم
من دارم نگاهش میکنم. واقعا قشنگ و جالبه، دوست ندارم تموم شه

عه داری نگاش میکنی؟😅🧡 خب خوش بگذره بهت!🤩🥰❤️😎💖 منم تا قسمت 5 دانلود کردم 😅

اوهوم، خوش میگذره

زوج این سریال خیلی بهم میان.

انشالله که زندگی خوبی داشته باشن.

واقعا بهم میان من این سریال رو خیلی دوست دارم و زوجش هم خیلی دوست دار.

اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan