تصاویر سریال دلباخته در شهر

نظر فراموش نشه

تصاویر بعدی، سری سوم تصاویر سریال رویای بلند

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام عکسا خیلی قشنگ بود ممنون♡

سلام مرسی

عکس های زیبایی بود 😍 

متاسفانه من این سریال دوست نداشتم ولی تعریف شو‌ شنیدم..😅😂 خب من معمولا با یکی دو قسمت اول سریال رو قضاوت میکنم و وقتی یکی دو قسمت اول به دلم نشینه دیگه دراپ می‌کنم 😂 مثلاً سریال رییس کیم یا مدیر خوب که ستاره هایی مثل لی جون هو و نام گونگ مین توش بازی می‌کنن من نقدش خوندم و فهمیدم 5 قسمت اولش خوب نیست پس تصمیم گرفتم از قسمت 6 شروع کنم به دیدن 😂💛 دیگه بچه های الان همشون کم صبر و بی حوصله هستن و منم که از همونام 😂😂

از دیدن عکس هات لذت بردم 😍🥰😎🤪💜😘

این جی چانگ ووک یه سریال جدید 6 قسمتی داره هوانگ این یوپ هم توش بازی می‌کنه در مورد یه شهر بازی و ایناست تیزرش دیدم دلم خواست سریالش ببینم 😅 البته هنوز سریالش نیومده 😂 اسم سریالش صدای جادو ساخته نتفلیکس!

قربونت
......
اره میدونم، صدای جادوئه اسمش و از اردیبهشت پخش میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan