بازرس مخفی سلطنتی جوی 3

منتظر نظرات شما هستم

عکس ها بعدی، از سریال بخشی از ذهن تو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

شیما جون قبلا گفتین این سریال قشنگ نیست درسته؟

میشه بپرسم چرا؟

اخه من تعریفش رو زیاد شنیده بودم میخواستم بدونم چرا دوستش نداشتین.

این سریال قبلا توی لیستم بوده اما چون گفتی دوستش نداشتی منم از لیستم حذفش کردم😅😅

 

اول اینکه زوجشو دوست نداشتم. واقعا تکیون و هیه یون بهم نمی اومدن
دوم اینکه داستانش کشش خیلی زیادی نداشت
سوم اینکه بازیگرای فرعی رو هم دوست نداشتم
و بعد اینکه آخرای سریال نویسنده دیگه نتونست اون کشش اول داستان رو حفظ کن و سریال برام خسته کننده شد

دقیقا منم زوج سریال رو اصلا دوست ندارم.

ممنون بابت راهنماییت♡

خواهش میکنم عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan