معرفی سریال 25 و 21 ساله

25 و 21 سالع یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال 2022 به کارگردانی جونگ جی هیون و با بازی کیم ته ری، نام جو هیوک، بونا، چوی هیوک ووک و لی جو میونگ است. این سریال زندگی عاشقانه پنج شخصیت را از سال 1998 تا 2021 به تصویر میکشد. ایت درام در 12 فرویه 2022 از شبکه tvN پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:10 برای 16 قسمت پخش شد.

این سریال یک موفقیت تجاری بود و به یکی از درام های کره ای با بالاترین امتیاز در تاریخ تلویزیونی کابلی تبدیل شد.

خلاصه داستان

در زمانی که رویاها دور از دسترس به نظر میرسند، یک شمشیر باز نوجوان به دنبال جاه طلبی هایش میرود و با جوانی سخت کوش آشنا میشود که به دنبال بازسازی زندگی اش است. این دو نفر در 22 و 18 سالگی برای اولین بار یکدیگر را می بینند و در 21 و 25 سالگی عاشق یکدیگر میشوند.

در سال 1998 نا هی دو (کیم ته ری) یکی از اعضای شمشیربازی دبیرستان دخترانه سونجونگ است، اما به دلیل بحران صندوق بین المللی پول، تیم منحل میشود. او برای ادامه علاقه خود به دبیرستان ته یانگ منتقل میشود و بعدا موفق به عضویت در تیم ملی شمشیربازی میشود. خانواده بک یی جین (نام جو هیوک) ورشکسته شده اند و به دلیل بحران مالی ازهم جدا شده اند. یی جین مجبور میشود چندین شغل پاره وقت داشته باشد و بعدا گزارشگر ورزشی میشود.

در روزگار کنونی کیم مین چه (چوی میونگ بین) دختر نا هی دو، رقص باله را رها میکند و به خانه مادربزرگش فرار میکند. در طول اقامتش در آنجا او با دفتر خاطرات مادرش روبه رو میشود که داستان از طریق آن روایت میشود.

اسامی بازیگران

*کیم ته ری در نقش نا هی دو

 کیم سو هیون در نقش بزرگسالی هی دو

  اوک یه رین در نقش جوانی هی دو

   یک اعجوبه شمشیربازی که هنوز که هنوز به حداکثر پتانسیل خود نرسیده است. او کو یو ریم را الگوی خود میداند و به دبیرستانش منتقل میشود تا با او تمرین کند.

*نام جو هیوک در نقش بک یی جین

   جوانی سخت کوش که خانواده اش در جریان بحران صندوق بین المللی پول ورشکست شدند. به این ترتیب، او در تلاش برای بازسازی زندگی خود با وجود اینکه طلبکاران همیشه به در خانه او می آیند، است.

*بونا در نقش کو یو ریم/جولیا کو

  کیونگ دا یون در نقش جوانی یو ریم

   برنده ی یک مدال طلای شمشیربازی دبیرستان که هی دو او را الگوی و بزرگترین رقیبش میداند.

*چوی هیون ووک در نقش مون جی وونگ

   همکلاسی نا هی دو و محبوب ترین پسر مدرسه. او به طراحی مد علاقه مند است و خط لباس خود را راه اندازی کرد.

*لی جو میونگ در نقش جی سونگ وان

   مبسر کلاس نا هی دو و دوست دوران کودکی مون جی وونگ. او یک برنامه گفت و گو در اینترنت دارد که در آن آگاهی درمورد مشکلات دانش آموزان در کره را نشان میدهد و به طور پنهانی به همکلاسی هایش کمک میکند. او به طراحی مد علاقه دارد و خط لباس خودش را راه اندازی میکند.

مراحل تولید

در 7 سپتامبر 2021 کیم ته ری، نام جو هیوک، بونا، چوی هیون ووک و لی جو میونگ به عنوان بایگران اصلی سریال تایید شدند. این اولین حضور کیم ته ری پس از سه سال وقفه در تلویزیونی بود. او آخرین بار در سریال مستر سان شاین هنرنمایی کرد.

فیلمبرداری سریال در 7 سپتامبر 2021 آغاز شد. سریال در آهیون دونگ، ناحیه ماپو، سئول و در جئونجو انجام شد. 

در 2 مارس 2022 تایید شد که کیم ته ری از 26 فوریه 2022 به کووید 19 مبتلا شده است که همین باعث توقف فیلمبرداری شد و فیلمبرداری پس از بهبودی اش از سر گرفته شد. در 3 مارس 2022 تایید شد که تست کووید 19 چوی هیون ووک نیز مثبت است. 

این سریال در 12 فوریه 2022 هر شنبه و یکشنبه برای 16 قسمت ساعت 21:10 از شبکه tvN پخش شد.

ریتینگ سریال

ریتم بیشترین کمترین
در کره 11.513 درصد 6.370 درصد
در سئول 12.660 درصد 7.799 درصد

خوشحال میشم نظرتون رو درباره این سریال بدونم

معرفی بعدی، سریال یک خواستگاری کاری

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

من قبلا خیلی از این سریال خوشم نمیومد ولی کم کم به داستانش علاقه مند شدم.

به نظرم سریال جالب و سرگرم کننده ای میاد.

از نام جو هیوک هم بعد از عاشقان ماه خیلی خوشم اومد بنظرم بازیش قشنگ و خاصه‌.

میشه نظر شما رو  در موردش بدونم و اینکه شما این سریال رو دیدی یا نه؟

دوست دارم بدونم اگه این سریال رو دیدی نظرت چیه اخه لیست سریال هام انقدر زیاده که دوست ندارم سریال الکی بهش اصافه کنم و بعد دراپش کنم😂

ممنون بابت معرفیت♡♡♡


من تا قسمت پنج این سریالو دیدم ولی به خاطر کمبود وقت دراپ کردم. خب خوشحالم هستم که درپ کردم آخه پایانش غمگینه پ زوجش بهم نمیرسن. البته از همون اول آخرش معلوم بود. راستش اوایل دوستش داشتم این سریالو اما دیگه دوسش ندارم، چون واقعا با ژانری که داشت نباید همچون پایانی میداشت. اگه آخرش خوب میشد، ادامه‌شو هم نگاه میکردم، اما به خاطر پایان سد اندش دیگه دلم نمیخواد دانلودش کنم

من خیلی دوست دارم این سریالو ببینم!

اولش دوست نداشتم ببینم هم بخاطر نام جو هیوک که بعد از سریال استارت آپ ازش بدم اومد:))) البته نام جو هیوک کلا به نظر من اصلاً خوب بازی نمیکنه و هیچ حسی به مخاطب نمیده:))) هم اینکه شنیدم سداندینگ بوده:))) ولی یه بار به طور اتفاقی قسمت اول شو جلوجلو زدم دیدم به نظر میومد قشنگ و شاد و جوان پسند باشه...

خیلی دوست دارم این سریالو شروع کنم ببینم چجوریه..😅

منم این سریالو دوست دارم ولی خب پایانش رو دوست ندارم واسه همین هیچوقت سراغش نمیرم.

پایانش هرچی باشه از پایان عاشقان ماه بهتره:)))(((

پایانش از پایان بعضی از سریال ها بهتره!.:((((

خب شاید 😐

نه راست میگی پایانش واقعا بد 😞 همون بهتر که سمت سریالش نرم.. از اول تا آخر داستانش فهمیدم دختره با پسره بهم میزنم با یکی دیگه ازدواج میکنه همون بهتر که نبینم..

اوهوم واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan