معرفی سریال یک خواستگاری کاری

یک خواستگاری کاری یک مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک کره جنوبی که بر اساس وبتونی با همین نام نوشته هه هوا، ساخته شده است. این سریال به کارگردانی پارک سون هو و نویسندگی هان سول هی و هونگ بو هی است. بازیگرانی چون آن هیو سوپ، کیم سه جونگ، کیم مین کیو و سول این آه در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال از 28 فوریه تا 5 آوریل 2022 هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 از شبکه SBS برای 12 قسمت پخش شد.

داستان

شین هاری (کیم سه جونگ) قبول که میکند به جای دوستش جین یونگ سو (سئول این آه) بر سر قرار ملاقات برود. آنها برنامه دارند که هاری که طرف مقابل از هاری بدش بیاید. با اینحال معلوم میشود کانگ ته مو (آن هیو سوپ) رئیس هاری، کسی است که با او قرار دارد. کانگ ته مو از سوی پدربزرگش کانگ داگو (لی دوک هوا) تحت فشار است که بر سر قرارهای ملاقات از پیش تعیین شده برود. اما هویت هاری پس از اینکه جین یونگ سو با چا سونگ هون (کیم مین کیو) منشی ته مو، یکدیگر را طی اتفاقاتی ملاقات میکنند، فاش میشود....

بازیگران

*آن هیو سوپ در نقش کانگ ته مو

(عاشقان آسمان سرخ، دکتر رمانتیک 2، آبیس، پدر قوی من، شالاپ شلوپ عشق)

   مدیر عامل جدید Go Food، یکی از شرکت های تابعه chaebol که توسط پدربزرگش تاسیس شده است. پدربزرگش برای اینکه ازدواج او را ببیند، مجبورش میکند که به قرار های از پیش تعیین شده برود.

*کیم سه جونگ در نقش شین هاری

(شکارچیان شگفت انگگیز، میخوام صداتو بشنوم، مدرسه 2017)

   یکی از محققین تیم توسعه غذای Go Food 1. او پس از اینکه میپذیرد جایگزینش دوستش یونگ سو، به یک قرار از پیش تعیین شده برود، عاشق کانگ ته مو میشود.

*کیم مین کیو در نقش چا سونگ هون

(اسنودراپ، فرشوگاه ست بیول تازه کار، جنگ بین زنان، تو کی هستی: مدرسه 2015، هیولا)

   منشی ارشد ته مو در Go Food. او در یک پرورشگاه تحت حمایت شرکت Go Food که توسط پدربزرگ ته مو تاسیس شده بود، بزرگ شد. او مانند یک برادر برای ته مو است.

*سئول این آه در نقش جین یونگ سو

(آقای ملکه، دوران جوانی، مدرسه 2017، دو بونگ سو زن قوی، گلی در زندان)

   بهترین دوست هاری و تنها دختر رئیس گروه مارین، جایی که او به عنوان رهبر تیم بازاریابی در آنجا کار میکند. او میخواهد عشقش را خودش انتخاب کند برای همین از هاری میخواهد که به جایش به یک قرار از پیش تعیین شده برود.

تولید

بین مارس و می 2021 رسانه ها گزارش دادند که آن هیو سوپ و کیم سه جونگ پیشنهادهای برای بازی در این درام دریافت کرده و درحال بررسی آنها هستند. سپس آژانس های سئول این آه و کیم مین کیو نیز تایید کردند که این دو بازیگر نیز در این درام حضور پیدا خواهند کرد. طی چند ماه بعد کیم کوانگ کیو، جونگ یونگ جو و یون سانگ جونگ به عنوان نقش های مکمل انتخاب شدند. در 18 ژانویه 2021 عکس های از فیلمنامه خوانی منتشر شد. برخی از مکان های فیلمبرداری این درام عبارتند از یونگین دائه جانگوم پارک، دره هنری حیری و قایق بادبانی 1004 در شهرستان سینان.

این مجموعه در ابتدا قرار بود در 21 فوریه 2022 منتشر شود. با اینحال برنامه فیلمبرداری به دلیل کووید 19 تغییر کرد و تاریخ نمایش به 28 فوریه 2022 موکول شد.

یک قسمت ویژه متشکل از صحنه های محبوب شش قسمت اول در 19 مارس 2022 با تفسیر بازیگران اصلی منتشر شد.

موسیقی متن

آلبوم موسیقی متن یک خواستگاری کاری، که توسط مدیر موسیقی پارک سه جون هماهنگ و نوشته شده است، شامل 12 آهنگ است که 10 آهنگ آن قبلا به عنوان تک آهنگ در طول پخش درام منتشر شد. قابل ذکر است این آلبوم شامل قطعاتی از سو جه ها، کیم یونگ سونگ و هان جون است. این آلبوم در 6 آوریل 2022 به صورت دیجیتالی پس از پخش آلبوم منتشر شد.

این آلبوم در جدول هفتگی آلبوم Gain به رتبه 11 رسید و تا آوریل 2022، 14499 نسخه از آن فروخته شد.

بیشترین ریتینگ سریال در کره: 11.6 درصد

کمترین ریتینگ سریال در کره4.9 درصد

بیشترین ریتینگ سریال در سئول: 12.4 درصد

کمترین ریتینگ سریال در سئول: 5.4 درصد

منتظر نظرات شما هستم

معرفی بعدی، سریال بولگاسال: روح های جاودان

زندگی در تاریخ...ایران...کره

به نظرم سریالش کلیشه ای هست ولی مثل اینکه خیلی طرفدار داشته!😅😂

اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan