زندگی دوباره من 2

نظر فراموش نشه

تصاویر بعدی، سری چهارم تصاویر سریال زیبایی حقیقی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون.

تصاویری که از لی جونگ کی گذاشتی خیلی قشنگن.من بعد عاشقان ماه خیلی از بازی لی جونگ کی خوشم اومد و بنظرم بازیش خیلی خاص و قشنگه.

نظرت در مورد لی جونگ کی چیه؟

بعد اینکه سریال زندگی دوباره من قشنگه؟

سلام گلم
منم بازی لی جونگی رو دوست دارم و فک میکنم بازیگر قابلیه. اما این سریال های اخیرش بیشتر اکشن و جنایی هستن و فک کنم یه ژانر متفاوت انتخاب کنه خیلی بهتره. مثلا یه نقش تاریخی و یا حتی کمدی بهش خیلی میاد
والا من زندگی دوباره من رو ندیدم ولی از روی کامنت هاش فهمیدم که پنج شش قسمت آخرش کلیشه ای شده و خیلی ها دراپ کردن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan