زیبایی حقیقی 4

تصاویر بعدی، سری سوم تصاویر سریال ویرانگر در خدمتگذاری شما حاضر است

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکسهات خیلی قشنگن 🥰🥰😍😍

از این سریال زیاد خوشم نمیاد ولی امروز داشتم ازش یه نقد میخوندم.. کره ای ها دین شون بیشتر بودایی دیگه و مثلاً همین بودا میگه آدم ها رو قضاوت نکنید و از این حرف ها توی اون نقدی که خوندم اینها رو نوشته بود و اینکه عقل مردم به چشم شونه و اینکه یه نفر قضاوت کنید از درون افسرده میشه این سریال میتونه از این نظر حرف هایی برای گفتن داشته باشه نه فقط برای نوجوان ها بلکه برای بزرگتر ها هم میتونه حرف برای گفتن داشته باشه ولی خب خیلی کلیشه ایه :))

من خودم مثل ایم جوکیونگ تو مدرسه برام قلدری میشد نه بخاطر ظاهر و قیافه ام که حالا تعریف از خود نباشه من خیلی هم خوشگلم!😂😍♥️ بخاطر رفتار اجتماعیم اینکه ساکت و کم حرف و مظلوم بودم و خب متفاوت بودم یه سری آدم رو مخ اذیتم کردن و من واقعا عذاب کشیدم و اعتماد به نفسم اومد پایین پس خیلی خوب میتونستم سر این سریال احساسات این جوکیونگ رو درک کنم یا سر سریال وارثان احساسات چا اون سانگ درک کنم.. البته تو مدرسه های کره قلدری خیلی بدتره در حد خشونت و اینا و واسه خود من با اینکه در حد حرف بود بازم ناراحت میشدم..

واقعا آدم هایی که واسه تفریح و خنده خودشون یه آدم مظلوم اذیت میکنن خییییلی رو مخن:((

ولی خب این سریال برای من زیاد جالب نبود و حتی قسمت آخرشم حاضر نشدم ببینم.

شما هم فکر میکنی اوضاع کره از ایران بدتره که پسر ها بیشتر شبیه دختران؟😅 به نظر من قیافه مهم نیست من با قیافه شون کار ندارم مهم اخلاق شونه که اخلاق شونه باید شبیه مرد ها باشه... مثلاً پارک هیونگ شیک تو سریال دوبونگ سون رفتار هاش شبیه دختر ها بود و من خوشم نمی اومد ازش ولی مثلاً سو کانگ جون تو سریال وقتی هوا خوبه شاید قیافه اش خوب باشه شبیه دختر ها باشه ولی رفتارش اصلا شبیه دخترها نبود یا کیم سون هو تو سریال دهکده ساحلی چاچا رفتار هاش خوب بود و عاقل بود یا لی جونگ سوک درسته قیافه اش شبیه دخترهاست ولی نقش هایی که بازی میکنه لوس نیستن و خیلی هم عاقلن بخاطر همین من اصلا سر بازیگر های پسر جوان کره ای به قیافه شون اهمیت نمیدم به نقش شون تو سریال ها اهمیت میدم.. 

یو سونگ هو هم قیافه اش شبیه دختر هاس بعد سر سریال من ربات نیستم همین رفتار هاش شبیه دختر ها بود😂 البته نمیدونم تو بقیه سریال هاش چجوریه ولی خب یه بازیگر باید بتونه همه مدل نقشی بازی کنه دیگه خخخ حالا مثلاً مگه مهمه پسر ها قیافه هاشون شبیه دختر هاس ؟ به نظر من که مهم نیست مگه مرد بودن به ریش و سیبیله!؟😂😂😅😅:)))

مرسی
میدونی چیه کلا نظرها درباره این سریال خیلی فرق میکنن. اما خب نویسنده این سریال به نظرم سعی کرده یک سری مشکلات دانش آموزان کره ای رو نشون بده که خب شاید هم واقعی باشن.
قطعا مدارس اینجا با مال کره یکی نیستن و حتی ماهم وضع مدارس کره رو ندیدیم و نمیدونیم چحوری ان، فقط توی فیلما دیدیم. ولی حقیقتش شاید بعضی ها باشن که تو مدارس دیگران رو اذیت کنن، ولی دیگه از استرس مدیر و اخراج شدن خیلی جلو نمیرن.
من فک میکنم هیچ اشکالی نداره پسرها شبیه دخترا باشن. ولی این نظر رو هم دارم که یه تفاوتی هرچند جزئی بین دختر و پسر باشه بد نیست. حالا طرز لباس پوشیدنشون باشه، صداشون، رفتارشون یا هرچیز دیگه....

آره نظرات متفاوته ولی خب به نظرم این سریال اگه یه نکاتی رو رعایت میکرد میتونست سریال بهتری باشه!..

والا تو فیلم هاشون که نشون میدن دانش آموزان شون هم درس های سخت دارن و خانواده های سخت گیر هم اینکه قلدری و خشونت زیاده که وقتی اینا رو نشون میدن یعنی واقعیه دیگه:)) نمونش همون بازیگره جی سو که متهم به قلدری تو مدرسه شد:)))

ولی تو بقیه سریال های مدرسه ای هم نشون میدن که مدیر و معاون و ناظم و همه توی کنترل کردن این قلدری ها هیچ قدرتی ندارن:))) ولی تو ایران اینطور نیست یعنی هر کی هر کی نیست و در و پیکر داره و اگه کسی کسی رو اذیت کنه مدیر و ناظم جلوش رو میگیرن.. نمونش خود من که وقتی به دفتر و ناظم گفتم اونایی که منو اذیت میکردن خودشون جمع و جور کردن و دیگه کاری به کار من نداشتن.. ببخشید که من راجب خودم حرف زدم 😞 

من تو سریال دوبونگ سون خدای کره ای ها رو دیدم همون که بهش میگن بودا یه مجسمه بود:)))

 

آره میدونی منم کاملاً باهات موافقم 👏👍👌 توی درس تحلیل فرهنگی معلم مون می‌گفت نه دختر معلومه نه پسر معلومه:))) ولی پسر ها رو باید از رو رفتار و اخلاق و حرف زدن و جذبه داشتن و اینا تشخیص داد نه از قیافه... حالا چی میشه مثلاً پسر های کره قیافه هاشون شبیه دختر هاست؟ هر چند که من تو سریال هاشون هم که میبینم پسر هاشون علاوه بر اینکه از نظر قیافه شبیه دختران از نظر اخلاقی و رفتاری هم شبیه دختر هان و این اصلا خوب نیست:))) من به قیافه هاشون کار ندارم اخلاق و رفتارشون برام مهمتره که شبیه مرد ها و پسرها باشه...

کلا توی سریال های کره ای که وضع مدارس رو نشون دادن، معلومه که اوضاعشون خیلی خوب نیست. از قلدری و وضعیت سخت درس ها بگیر تا رقابت و تاثیر نداشت مدیر و معاون توی قلدری ها. 
نه گلم چه اشکالی داره. راستش من تو مدرسه زیاد اذیتم نمیکردن، برام ناراحت کننده بود که تو اذیت شدی 😭
به قول معلم زبانمون که میگفت کره ای ها بیشتر شبیه عروسکن تا انسان 😁 حالا چه دختر چه پسر

میدونی من دلم نازکه وقتی یکی اذیتم کنه و اذیت بشم واقعا سخت میتونم فراموش کنم و بیخیال بشم و ببخشم!😞 عزیزم ممنون که باهام همدردی میکنی واقعا برام سخت بود 😞 فراموش کردن اون خاطرات هم برام سخته! یه بار که اشک منو در آوردن و کلا مریض بودن و مشکل داشتن و معلوم نبود کدوم پدر و مادری تربیت شون کرده بود! و به من می‌گفتن که مشکل دارم!😐 یه بار هم که به دفتر گفتم و گفتم اونان که مشکل دارن نه من ناظم مون به من گفت تو هم مشکل داری!😂😐 ولی در اصل اونا بودن که مشکل داشتن و میدیدن من با کاراشون حال نمیکنم و حساسم واسم دم تکون میدادن! دوستام هم می‌گفتن تو خیلی مثبتی بخاطر همونه و واسه یه دختر دوازدهمی خنده داره که بره دفتر سر این چیزا ولی دیگه شورشو در آورده بودن و منم انقدر قوی نبودم که بی اهمیت باشم! امیدوارم که بتونم این خاطرات مزخرف فراموش کنم! 

مشکل از اونا بود چون ولگرد بودن و واسه تفریح میومدن مدرسه و حتی معلم ها رو هم اذیت میکردن و به پسر های کوچه و خیابون میدادن و دوست میشدن و بعد مدرسه میرفتن میگشتن! من که هیچ وقت نمی‌بخشمشون که از دهم تا دوازدهم منو واسه تفریح و خنده خودشون آزار دادن و با روح و روان من بازی کردن! امیدوارم که خدا هم نبخشه!

اره واقعا خیلی بده که یه سری آدم بیخود اذیتت کنن. من که هیچوقت توی مدرسه برام پیش نیومده ولی بازهم حس بدی داره. بعضی خاطرات هم هستن فراموش نشدنی اند ولی تو سعی کن زیاد بهش فک نکنی چون اینجوری فقط خودت رو آزار میدی
شکاست کردن ربطی به سن و سال نداره. اگه اینجوریه پس اینهمه آدم که میرن شکایت میکنن بچه ننه‌اند. حالا چه شکاست پیش مدیر و معاون باشه چه پیش پلیس

خیلی ممنونم از حرفای گرم و دلگرم کننده ت 👍👍👌🌼🌼🌼👌👌👌❤️❤️❤️

منم سعی میکنم خودمو با چیز های دیگه سرگرم کنم و به این چیزا فکر نکنم.

آموزش مجازی هر چیزیش که بد بود حداقل منو از سر اونا خلاص کرد 😹 هر چند که دوازدهم هم که حضوری شد بالاخره کرم خودشون ریختن و تازه اسمش هم گذاشتن شوخی:/))) اصلا فرض میکنیم که شوخی بود وقتی میدیدن من حال نمیکنم نباید با من شوخی میکردن! هرچند که از نظر من اسم کار های مزخرف شون شوخی نبود!:))) و منم کار های یکیشون تلافی کردم و وقتی گوشی آورده بود به معلم مون گفتم 😹 و بردنش دفتر و ۴ تا گوشی از کیفش در آوردن و اون مدت زمانی که مونده بود تا امتحان های خرداد از مدرسه اخراج شد 😂😅

کلا دوره دبیرستان برای من دوره خوبی نبود و دوره راهنمایی رو بیشتر دوست داشتم. یکی از دلایل دوست نداشتن دوره دبیرستانم هم علاقه نداشتن به درس و رشته انسانی بود 😂 من به رشته های فنی حرفه ای و کار و دانش بیشتر علاقه داشتم کلا از بچگی هام هم حوصله درس نداشتم 😂😂😂 امیدوارم فقط به خوبی و خوشی این دبیرستان تموم شه و بره 😂💛

 

شیما امروز من بالاخره حوصله م کشید که بشینم اون ویدیو های آموزشی میکس ساختن نگاه کنم و خوشم اومد بعد خواستم برم برنامه اش که نیاورد 😞 اسم برنامه اش movavi video Editor plous 2021 بود. 

اوهوم همینکارو بکن
خوب کردی تلافیش کردی، من که خودم دلم خنک شد 😊
اشکالی نداره حالا هرچی بود، دبیرستان هم گذشت
چرا با برنامه Mine Master درست نمیکنی. خیلی برنامه خوب و پیشرفته ایه

آره کره ای ها شبیه انسان نیستن 😂 اصلا پیر نمیشن  فکر کنم خون آشامن 😂😂

اره واقعا 😁😂

واقعاً برنامه اش خوبه؟😅 من از برنامه اینجور چیزها سر در نمیارم یه بار فیلمورا رو نصب کردم که بیشتر میکسور ها با این برنامه کار میکنن و بلد هم نبودم چجوری بیارم تو صفحه دسکتاپ 😂😐 تهش هم لپ تاپم یه جورایی انگار خراب شده بود هی مثلاً روشنش میکردم از دوباره راه اندازی میشد دیر روشن میشد! بعد منم تهش فیلمورا رو حذف کردم چون یک گیگ هم جا گرفته بود فکر کنم اون موقع حافظه لپ تاپ پر شده بود چون وقتی یه چند تا از فیلم هام حذف کردم درست شد موقع روشن شدن!

بعد همین برنامه که اسمش گفتم آخر اسمش اشتباه نوشتم 😂 plus بود 😂 من این برنامه رو اوایل عید ریخته بودم و اون موقع ها برنامه اش میاورد و منم یه چندتا ویدیو آموزشی برای برنامه اش دان کردم و میخواستم از سریال کتاب خانواده گو میکس بزنم ولی از سر تنبلی نرفتم سراغش نرفتم سراغش حالا هم که رفتم دیگه نمیاره 😞 البته برنامه اش برنامه خوبیه میشه افکت و لوگو و فیلتر گذاشت و متن نوشت اما نمیدونم چرا نمیاره 😞

این بار میخواستم از سریال آقای ملکه میکس شاد و خنده دار بزنم 😂🌺 سریال آقای ملکه جون میده واسه میکس شاد و خنده دار زدن 😂🌼❤️ اگه این برنامه ای که میگی خوبه رفتم بیرون میگم اینو برام بریزن 🌺🌼🌸🌹

والا من این دوتا برنامه هایی که گفتی رونمیشناسم و باهاشون کار نکردم
ولی کاین مستر خیلی عالیه، شاید اوایل یکم کار باهاش سخت باشه ولی دیگه باهاش راه میای
در ضمن کاین مستر برای گوشیه نه لپ تاپ

باشه ممنون

من با گوشی نمیسازم سخته! با لپ تاپ راحت تره!

حالا من یه برنامه دیگه رفتم بیرون ریختم امیدوارم خوب باشه و جور بشه که اولین ادیت رو با آقای ملکه بزنم^-^

به نظرت آهنگ تو رفتی زندگیمون رفت به سریال اسنو دراپ میاد؟😅 تو ذهنمه با اسنو دراپ با این آهنگ بسازم^^

راستی یه سوال از سایت بیا تو کره بخوام آهنگ های دهکده ساحلی چاچا رو دان کنم باید اشتراک بگیرم؟

😘
والا من این آهنگی که گفتی رو نشنیدم، ولی به نظرم بیشتر آهنگ های غمگین به اسنودراپ میاد. اگه غمگین شاید بهش بخوره
نه، توی سایت آموزش دانلود رو بزن. اونجا آموزش داده که چجوری رایگان دانلود کنی

آهنگش غمگینه فرزاد فرزین خونده از آهنگش هم این یادمه تو رفتی زندگیمون رفت به عاشق زیر بارون رفت دیدی آخر یکی مون رفت کجایی..

ولی یه آهنگ دیگه هم تو ذهنمه که شاید به اسنو دراپ بیاد نسبتاً غمگینه احسان خواجه امیری خونده این آهنگ برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر آرامشم همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم..

حالا من هروقت اسنو دراپ دانلود کردم حتی قبل اینکه ببینمش با یکی از این آهنگ ها ازش میکس درست میکنم^^ 

به نظرم میکس درست کردن واسه استراحت خیلی خوبه که البته کار سختیه ولی شیرینه و خب آدم هر کاری رو بلد باشه و ازش سر در بیاره خیلی خوبه^-^

بخاطر همین از اونجایی که دیدم به این کار علاقه دارم تصمیم گرفتم هر طور شده این کار یاد بگیرم^^ و خب دوست دارم اول با یکی از آهنگ های سریال آقای ملکه که طنز و باحاله رو بذارم تو خود سریالش و از سکانس های کمدیش کات کنم و میکس درست کنم ^-^ و اگه شد تو سایت نماشا عضو شم و آپلود کنم 😂❤️ حقیقتا من از فضای اینستا زیاد خوشم نمیاد چند بار اینستا نصب کردم و بعدشم حذف کردم 😂 ولی فضای سایت نماشا رو دوست دارم.

 

مرسی عزیزم^-^

من از کیم سون هم هم خیلی خوشم میاد امیدوارم بازهم یه سریال خوب و موفق مثل دهکده ساحلی چاچا بازی کنه^-^  کیم سون هو یکی از گل پسر های کیدراماست 😂😂❤️💛

هرپوتا اهنگ خوبن، دیگه خودت هرکدوم رو بیشتر دوست داشتی انتخاب بکن
اره ، میکس درست کردن هم بهم ارامش میده و هم خیلی هم باحاله
اینستا دیگه اشباع شده و خیلی هم فضاش بده. منم ازش خوشم نمیاد و نمیخوام هم پیج اینستا داشته باشم

فدات
اوهوم منم امیدوارم یه سریال دیگه بازی کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan