معرفی سریال تن به تن

تن به تن یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال 2017 با بازی پارک هه جین، پارک سونگ وونگ، کیم مین جونگ، چه جونگ آن و یون جونگ هون است.

داستان

یو وون گوانگ (پارک سونگ وون) یک فرد مشهور قدیمی ناگهان به یک محافظ نیاز پیدا میکند و کیم سول وو (پارک هه جین) را استخدام میکند. مردی خوش تیپ و مرموز که در تحقیقات ویژه آموزش دیده و استعداد های زیبایی دارد. در واقعیت سول وو یک مامور عملیات سیاه NIS است و دستور کار خود را دارد و نقش محافظ تنها پوششی است برای رسیدن به اهدافش. این درام درباره وقایع پیچیده ای است که شخصیت های اصلی با آن روبه رو میشوند و درگیری هایی بین ستاره و محافظ. علاوه بر این سول وو با چا دو ها (کیم مین جونگ)، مدیر وون گوانگ، رابطه عاشقانه بر قرار کرده است.

بازیگران

پارک هه جین در نقش کی سول وو

(الان وقت نمایشه، پنیر در تله، عشق من از ستاره ها اومده)

   قهرمان اصلی سریال. یک مامور نخبه که فقط برای بالاترین سطوح اطلاعات ملی شناخته شده است. او هرگز در یک ماموریت شکست نمیخورد و همه چیز را پشت چهره اش نگه میدارد. همانطور که او ماموریت مخفیانه ای را برای محافظت از ستاره هالیو انجام میدهد، با بزرگترین چالش خود روبه رو میشود.

پارک سون وونگ در نقش یو وون گوانگ

(اسنودراپ، سقوط بر روی تو، خنده در وایکیکی، یادآوری، سرنوشت یک مبارز)

   بدلکاری که تبدیل به ستاره اکشن میشود، بازیگری که به دلیل بد بودن روی پرده محبوب میشود. او رازی را از گذشته ی خود پنهان میکند. او از سونگسان متنفر است. همچنین عمیقا به دو ها اهمیت میدهد و او را خواهر خود میداند.

*کیم مین جونگ در نقش چا دو ها

(قاضی شیطان، مستر سان شاین، بخش قلب)

   نقش اول زن سریال. رئیس کلاب هواداران وون گوانگ که بعدا در شرکت وون گوانگ به عنوان مدیر او شغلی پیدا میکند. او با سول وو و وون گوانگ ملاقات میکند و سرنوشتش با آنها گره میخورد.

چه جونگ آن در نقش سونگ می یون

(خانه جمله ماهانه، یونگ پال، امپراطور دریا)

   یک خانم که درحال حاضر با سونگ چه و دوست دختر سابق وون گوانگ ازدواج کرده است. او پس از ازدواج صاحب یک پسر میشود و زندیگ همسری وفادار را دارد، اما مراقب شوهرش است.

یون جونگ هون در نقش مو سونگ جه

(ماسک)

   آنتاگونیست اصلی سریال. نسل سومی که پدرش را خیلی ناگهانی از دست داد. هدف او این سات که 3 حکاکی چوبی را پیدا کند و برای رسیدن به این هدف دست از کار نخواهد کشید. او جاه طلبی گسترده خود را پنهان میکند و اگرچه توانست با زنی که دوستش دارد ازدواج کند، اما میداند که او عاشق وون گوانگ است و مصمم است که سقوط او را ببیند.

تولید

تن به تن اولین سریال کره جنوبی بود که به صورت همزمان از تلویزیون و نتفلیکس پخش شد.

این سریال توسط پی دی لی چانگ مین هدایت میشد، که آثارش شامل تولد یک زیبایی و به یاد بیاور: جنگ پسر ، که آخرین درام پارک سونگ وونگ بود، است. 

نویسنده، کیم وون سوک، دومین نویسنده درام موفق KBS بود. قسمت اول این سریال تقلید از روی یکی از صحنه های سریال نسل خورشید بود ککه سونگ جونگ کی و دیوید لی مک نقش کوتاهی نیز داشتند.

اولین قرائت فیلمنامه در 3 اکتبر 2016 برگزار شد. فیلمبرداری در 17 اکتبر 2016 آغاز شد و در 6 مارس 2017 به پایان رسید. 

ریتینگ

ریتم بیشترین کمترین
در کره 4.074 درصد 2.356 درصد
در سئول 4.808 درصد 2.240 درصد

منتشر نظرات شما هستم

معرفی بعدی، سریال او هرگز نخواهد فهمید

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan