خورشید و ماه (سری هشتم تصاویر)

نظر فراموش نشه

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال بازتابی از تو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ممنون از عکس ها 🌼🌼🌺🌺🌹🌹

این سریال بسی خاطره انگیزه و تو زمان خودش واقعا عالی بود به نظرم هر چند که بعضی ها میگن مزخرف و ضعیف بود اما تو دوره خودش واقعا عالی بود....💗

خواهش میکنم
اوهوم

سلام.

ممنون عکسا عالین♡

من این سریال رو خیلی دوست دارم‌‌.

یکی از بازیگرای مرد مورد علاقم هم کیم سو هیونه.واقعا ممنون♡

سلام.

ممنون عکسا عالین♡

من این سریال رو خیلی دوست دارم‌‌.

یکی از بازیگرای مرد مورد علاقم هم کیم سو هیونه.

همچنین کیم یو جونگ و کیم سوهیون(دختر)دوتا بازیگر مورد علاقم هستن.

ممنون♡

سلام
قربونت
اوهوم این سریال تو زمان خودش خیلی عالی بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan