معرفی سریال لحظه ای در هجده سالگی

لحظه ای در هجده سالگی یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی است که در سال 2019 با بازی اونگ سونگ وو، کیم هیانگ گی، شین سونگ هو و کانگ کی یونگ ساخته شده است. این سریال از 22 جولای تا 10 سپتامبر 2019 از JTBC پخش شد.

داستان

لحظه ای در هجده سالگی، داستان چوی جون وو هجده ساله (اونگ سونگ وو) را روایت میکند، که زندگی نوجوانی اش تحت تاثیر زندگی خانوادگی و درگیری هایی که در مدرسه با آنها مواجه شده، شکل گرفته است. او به خاطر تخلفی که حتی مرتکب نیز نشده بود، مجبور شد به دبیرستان چئونبونگ منتقل شود. او در آنجا سعی میکند کسی باشد تنها که بی صدا کلاس یازدهم را ترک میکند. اما او هنوز از پیچ و خم ها و اتفاقات زندگی هجده سالگی اش بی خبر است.

به زودی تنهای درون جون وو باید از منطقه آسایش خود بیرون بیاید. نه تنها جون وو، بلکه هجده ساله ها جوان و نابالغ و بی تجربه نیز باید مشکلات و احساسات را تجربه کنند و با تعصبات دنیای خود که توسط بزرگسالان اطرافشان شکل گرفته، روبه رو شوند. آنها باید باهم با این مشکلات روبه رو شده و تصمیمات متحول کننده ای را بگیرند. و مهمتر از همه، آنها نباید فراموش کنند که تک تک لحظات زندگی خود را گرامی بدارند. با همه آنچه که میدانند، خاطرات هجدهمین سال زندگیشان ممکن است شیرین ترین، با ارزش ترین و فراموش نشدنی ترین باشند.

بازیگران

*اونگ سونگ وو در نقش چوی جون وو

  جونگ هیون جون در نقش بچگی چوی جون وو

   دانش آموز کلاس 2-3 که به تنهایی عادت کرده و در ابراز احساسات خود مهارتی ندارد. او به دلیل تخلفی که مرتکب نشده بود مجبور شد به دبیرستان چئونبونگ منتقل شود و به انفرادی بودن در مدرسه عادت دارد. او که یک انتقالی است، مورد تمسخر و تعصب همکلاسی های جدیدش قرار میگیرد. اما همانطور که او با محیط جدید سازگار میشود، با همکلاسی هایش صمیمی تر میشود و با دانش آموز برتر سوبین، دوست میشود.

*کیم هیانگ گی در نقش یو سوبین

   یک دانش آموز برتر کلاس 2-3 که هیچ هدف و جاه طلبی روشنی ندارد زیرا زندگی اش توسط مادرش کنترل میشود، که میخواهد او در کالج های معتبر در سئول ثبت نام کند. علیرغم مخالفت، او مجبور است با معلمان ملاقت کرده و در کلاس های خصوصی شرکت کند و عملکرد خود را در مدرسه به شدت بررسی کند. او از معدود افرادی است که در مدرسه با شخصیت واقعی جون وو آشنا شدند. او به تدریج نسبت به جون وو احساساتی پیدا میکند.

*شین سونگ هو در نقش ما هوی یونگ

   دانش آموز برتر کلاس 2-3 از خانواده ای مرفه که ظاهرا قوی و شجاع است اما از عقده هایش رنج میبرد. او رئیس کلاسشان است و به خاطر خواندن هر درس در مدرسه معروف است. او که برای همه ناشناخته است، توسط پدر کمال طلب و آزاردهنده اش مجبور میشود که در همه چیز بهترین باشد. او همچنین عادت دارد مچ دست خود را در موقع ناراحتی بخراشد. به دلیل این زندگی منفی خانوادگی، تمایل دارد همسالانش را تابع خود کند. شخصیتی که جون وو و معلم شان آقای اوه کشف کردند.

*کانگ کی یونگ در نقش اوه هان کیول

   معلم کلاس 2-3. پس از یک حادثه او از معاون مدرسه میخواهد که به عنوان HT رسمی کلاس 2-3 ارتقا پیدا کند. او یک مغازه دار است و به عنوان یک معلم، اغلب هنگام برخورد با چالش های کلاس عصبی میشود.

ریتینگ

ریتیم بیشترین کمترین
در کره 3.882 درصد 2.354 درصد
در سئول 5.019 درصد 2.779 درصد

 

جوایز و نامزدها

سال جایزه دسته بندی گیرنده نتیجه
2019

دوازدهمین دوره

جوایز درام کره

جایزه اکسلنس مرد کانگ کی یونگ برنده شد
2019

دوازدهمین دوره

جوایز درام کره

بهترین بازیگر جدید مرد اونگ سونگ وو برنده شد
2019

دوازدهمین دوره

جوایز درام کره

جایزه ستاره هالیو اونگ سونگ وو برنده شد
2020

پنجاه و ششمین دوره

جوایز هنری باکسانگ

بهترین بازیگر جدید مرد اونگ سونگ وو نامزد شد

منتظر نظرات زیباتون هستم

معرفی بعدی، سریال ستاره های دنباله دار

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan