نقد کامل سریال غم های ما

غم های ما یه مجموعه تلویزیونی کره جنوبی هست که توی سال 2022 ساخته شده. توی این سریال بازیگران معروفی بازی کردن به خاطر همین این سریال هم توی کره و هم در سراسر جهان سروصداهایی به پا کرد.

این سریال داستان اهالی ججو رو روایت میکنه که هر کدوم در زندگیشون غم ها و پشیمونی هایی دارند و ...

همونطور که گفتم این سریال داستان افرادی رو نشون میده که تو شغلشون خیلی موفقن و یا از زندگیشون راضی نیستن. افرادی که تو کارشون تلاش میکنن. توی این سریال شخصیت ها رو از بچگیشون نمی بینیم و جوریه که هر کدوم داستان خودشون رو دارن. توی این سریال ما شاهد انتخاب های کاراکتر ها در گذشته شون بودیم که آیا درست بوئده یا غلط؟

غم های ما برعکس بقیه سریال های دیگه ی کره ای که سع میکنن قسمت های اولیه اش رو قوی شروع کنن تا مخاطب جذب کنن، شروع ضعیفی داشت. اما هرچی که گذشت داستان ها بیشتر رو غلتک افتادن و بهتر شد.

برای اینکه سریال به دلتون بشینه باید علاوه بر اینکه به ژانر درام علاقه داشته باشین، باید پتانسیل درک عمیق سریال رو هم داشته باشید. سریال نشون میداد که احساسات چطور روی انتخاب ها تاثیر دارن

یکی از او اس تی های این سریال رو جیمین خونده و من که فقط همون او اس تی رو گوش میدم و به نظرم بهتر از بقیه او اس تی های سریاله.

سریال واقع گرایانه بود. دقیقا مشکلاتی که امروزه همه جا هست رو خیلی خوب بیان کرد.

باید بگم جزیره ججو چقدر قشنگه. من جدا از فضاش لذت بردم.

من خودم از چند قسمت سریال خوشم نیومد به این دلیل که: نحوه روایتگریش یکم لنگ میزد. مشخص نبود اپیزرودیک هست یا نه. یه داستان رو تموم میکرد و میرفت سراغ داستان بعدی. به نظرم اگه مثل دهکده ساحلی چا چا چا همه ی داستان ها موازی هم تا انتها پیش میرفتن جذابیت سریال دو چندان میشد. چون فرض کنید قرار باشه شش هفت تا قصه ی زندگی توی یه سریال روایت بشه و منِ مخاطب هم قرار نیست که همه ی داستان هاش رو دوست داشته باشم. و اگه اپیزودیک باشه ممکنه اون داستانی که ازش خوشم نیومده باعث کاهش جذابیت سریال بشه. اما اگه داستانها موازی هم پیش میرفت دیگه هیچ بخشی از سریال کسل کننده نمیشد.

همونطور که گفتم بعضی جاهاش لنگ میزد و خیلی قوی کار نشده بود. بعضی داستان هاش قشنگ و واقعی بود، برخی دیالوگ هاش قابل تامل بودند. متنها داستان پردازی ضعیف بود. انگار نویسنده قصد داشت با ضاهر یه زندگی واقعی نتیجه گیری رو ببره سمت چیزی که میخواست.

تنها نقطه ضعفی که میتونم از سریال بگیرم همین بود.

و در ادامه باید بگم که یه بخش هایی کاملا روانشناسانه کار شده بود و دیالوگ ها و رفتارهاش مبنی بر رفتار صحیح اجتماعی بودند.

خیلی مهمه که آدم وقتش رو برای چی میذاره و به نظرم این سریال نتیجه گیری خیلی خوب و مهمی داشت

گروه بازیگران عالی سریال که هرکدوم میتونستن موفقیت این سریال رو تضمین کنن.

در آخر درباره این سریال باید بگم که: تو دنیای پر مشغله امروزی گاهی آدم دلش یه سریالی میخواد که علاوه بر زیبا بودنش ریتم آرومی هم داشته باشه و وقتی سریال تموم شد، در لحظه حساس ماجرا تموم نشه و حس کنه که یه چیز جالبی دیده. باید بعدش بره سر کارهایی که داره.

این سریال همچین حسی رو به آدم القا میکرد. اینکه از سریال خوشتون بیاد بستگی به سلقه تون داره و اگر از ژانر درام خوشتون نمیاد، هرگز چنین سریالی رو بهتون پیشنهاد نمیکنم. و هنوز هم میگم که بزرگترین نقطه ضعف سریال داستان پردازیش بود برای همین نمره 8.5 رو از من میگیره.

و لازم اضافه کنم که این نقد صرفا نظر من درباره غم های ما بود. خوشحال میشم نظرات متفاوت شما رو درباره این سریال ببینم.

نقد بعدی، نقد سریال قلب خونین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

شیما جان اگه جسارت نباشه یه سوال دارم!😂❤️ شما که انقد سریال کره ای با زیرنویس دیدی چشمات خسته نشده؟😂🌺😅🌼 حقیقتا من که شاید سر جمع ۲۰ تا سریال کره ای دیده باشم که از این بیست ها هم ۱۳ تاشو حساب میکنم باید بگم دیگه توانایی خوندن زیرنویس ندارم و خسته شدم 😂😂😂 نه اینکه چشام کور شده باشن نه چشام هنوزم سالمن و خیلی هم خوب کار میکنن چشام ضعیف نشده ولی کلا دیگه حوصله زیرنویس ندارم و مثلا میخوام برم سمت سریال آمریکایی شرلوک که دوبله ست یا انیمه ژاپنی سگ های ولگرد بانگو که دوبله ست من دیگه حالم داره از زیرنویس بهم میخوره 😂😂😅😅

والا من بیشتر زیرنویس رو ترجیح میدم تا دوبله. به چند دلیل که مهم ترینش هم به خاطر اینکه دوبلور ها خوب دوبله نمیکنن.
حوصله ام که واسه خوندن زیرنویس فک نکنم ته بکشه ..... :)

البته من زیرنویس سریال های مورد علاقه مو با عشق میخونم و اصلا هم اذیتم نمیکنه 😂😍 ولی مثلا زیرنویس این سریال هایی که تو لیستمه رو میبینم اصلأ یه طوری میشم 😂😅 با خودم میگم کی میخواد اینا رو بخونه 😂😂 بخاطر همین بازم من دیروز لیست سریال هامو کمتر کردم که راحت تر بشم 😂 مثلاً سریال همسر آشنا رو که بخاطر هان جی مین و جی سانگ دان کرده بودم پاک کردم 😅 به هر حال که جلو جلو زدم به نظر نمیومد سریال جالبی باشه و اینکه واقعا از زوجش هم خوشم نمیاد به نظرم بهم نمیان و هر کدوم جداگانه دوست دارم و کنار هم نمیتونم ببینمشون! و اینکه درسته یه ملت رو جی سانگ کراشن و بعضی ها هم که کاری ندارن این آقا زن داره یا نه فقط میخوان برن کره اغواش کنن:)))) ولی من با نهایت احترام زیاد از ایشون خوشم نمیاد و دلم نمیخواد که سریال هاشون ببینم و بشناسم شون! این همه سریال کره ای دیدم و بازیگر های کره ای رو شناختم مثلاً چی شدم کجا رو گرفتم:))! 😂😂 یا سریال رییس کیم که من بخاطر اینکه نام گونگ مین رو بشناسمش دان کردم و از لیستم پاک کردم.. یا سریال فردا با تو یا سریال مموریست هم پاک کردم و الان فقط ۹ تا سریال تو لیستمه که از این ۹ تا هم امکان داره که دراپ بشن!:))) هر چند که من فعلا یه مدت با کیدراما و سریال های کره خداحافظی کردم 😂❤️

......
من اصلا واسه این کیدرامر شدم که از سریال دیدن لذت ببرم، خب الان هم دارم لذت میبرم و چیزهای زیادی یاد میگیرم. حتما که لازم نیست به یه جایی برسیم. همین که با دیدن یه سریال حالمون خوب بشه، خودش خیلیه

منظورم این بود که چشات ضعیف نشده؟😅🧡 البته اگه دوست نداری جواب نده به هر حال یه سوال شخصیه!...

بله شما درست میگین اما فکر کنم یه مدت سرم زیادی تو گوشی و لپ تاپ بوده چشمام حساس شدن 😂😂❤️

آره درست میگی همین که حالمون خوب بشه کافیه اما من دنبال بهونه ام که دیگه سریال نبینم 😂😂

اون لیست بلند بالای من از سریال ها الان فقط 8 تا ازش باقی مونده! 😂❤️ من سریال دلقک تاجدار هم حذف کردم 😅

من سریال بخشی از ذهن تو رو هم از لیستم حذف کردم! راستش من این سریال گذاشتم تو لیست چون فکر میکردم شبیه در یک روز زیبا پیدات میکنم باشه یعنی اینطور شنیده بودم که هست! اما توی همون قسمت اول من دیدم که پسر داستان یعنی هاوون عاشق یه دختر دیگه به اسم کیم جی سو هستش و مثلاً دختر نقش اصلی یعنی هان سو وو که نقشش چه سو بین بازی میکرد اواخر قسمت اول عاشقش میشه و حتما باید تو قسمت های بعدی هم براش دلبری کنه تا هاوون عاشق خودش کنه!.. نمیدونم در هر صورت که بیخیالش شدم و به شما هم میگم این سریال از تو لیست تون پاک کنید! البته هر طور که مایلید!

ولی بخشی از ذهن تو از نظر عاشقانه واقعا شبیه در یک روز زیبا پیدات میکنم نبود!... تو سریال دومی که من عاشقشم پسر داستان چند ساله که عاشق دختره ست و نمیتونه علاقه شو ابراز کنه! از دوره دبیرستان و عشق این دوتا یعنی ایم یون سوب (سو کانگ جون ) و موک هه وون ( پارک مین یانگ) چندین و چند ساله بود عشق شون! اما تو بخشی از ذهن تو تو همون قسمت اول نشون میده پسره از بچگی عاشق یه دختر دیگه بوده و خب من نمیدونم که چطور قراره عاشق دختر نقش اصلی بشه!

دیگه انقدر هم مراقب چشمام هستم
منم تصمیم گفتم وقتی سریال های درحال پخشو تموم کردم، استراحت کنم
نمیدونم شاید منم از بخشی از ذهن تو خوشم نیاد. اما خب در آینده یه قسمتشو میبینم و اگه دوسش داشتم ادامه‌ش میدم
قصد دارم همین کارو هم با در یک روز زیبا پیدا میکنم 

هر چقدر هم که مراقب چشم باشی اگه زیاد به گوشی و لپ تاپ نگاه کنی تهش اذیت میشه و میسوزه و قرمز میشه 😂😂❤️

من که کلا در حال استراحتم 😂❤️

آره همین کار بکن کار خوبی میکنی 😉💜

..... :)

حالا میرسیم به سریال غم های ما! راستش فکر کنم خیلی سریال غمگینیه و تو این روزای سخت فکر نکنم کسی باشه که ازش خوشش بیاد!.. به هر حال همه مون با فیلم و سریال میخوایم از واقعیت های تلخ زندگی فرار کنیم! بخاطر همین هم میگم ممکنه این سریال زیاد طرفدار نداشته باشه و اینکه با این بازیگر ها ما توقع شاهکار داشتیم و این سریال هم شاهکار نیست! نمیشه بازیگر ها رو مقصر دونست چون نویسنده و کارگردان نقش مهم تر و بیشتری تو تولید سریال ایفا میکنند... بخاطر همین هم دیگه خودم هیچ وقت بخاطر بازیگر ها سریال نمیذارم تو لیستم.. چون برام تجربه شده که این کار اشتباه! نمونش همون سریال همسر آشنا!

البته بعضی از آدمهای معدودی هم هستن که دنبال سریال های تلخن و میخوان واقعیت تلخ زندگی رو تو سریال ببینن که این سریال براشون مناسبه! این جور آدم ها مثلاً میخوان بگن زندگی شون تلخه و این مدل سریال ها رو میبینن میگن وای انگار از رو زندگی من ساخته شده بود عالی بود!!! انگار ماهایی که سریال خوش و خرم می‌بینیم هیچ مشکلی تو زندگی مون نداریم!!! به نظر من هیچ آدمی خوشبخت مطلق نیست و هیچ آدمی هم بدبخت کامل نیست! همه مون یه خوشبختی هایی رو داریم یه مشکلات و سختی‌هایی رو هم داریم... ولی من با آدم‌هایی که سریال غمگین دوست دارن هیچ وقت نمیتونم جور بشم 😂😂😂😐🤦💛

راستش اره غم های ما سریال غمگینیه و واقعیت زندگی رو نشون میده. و همه ممکنه دوستش نداشته باشن. ولی اونقدر ضعیف هم نبود فقط نحوه داستان پردازی سریال اشکال داشت.
به هرحال این سریال واقعا سلیقه ایه و نظرات متفاوتی داره. اما چیزی که برام جالب بود اینکه تو کره خیلی پر طرفدار بوده و برام عجیبه. به نظرم کره ای ها جزو اون دسته آدمایی هستن که دنبال سریال های واقع گران 😊 چون سریال های کیوت و کمدیشون این روزا زیاد ریتینگ نمیخوره

من از آدم‌هایی که همش غمگین میبینن و طرفدار سریال های غمگینن و میگن زندگی مون غمگینه خوشم نمیاد احساس می‌کنم دنبال جلب توجه هستن و میخوان بگن سلیقه شون خیلی خاصه! 😂😒وگرنه من خودم هم گاهی اوقات غمگین میبینم و غمگین واقع گرایانه زیبا رو که آدم رو اذیت نمیکنه دوست دارم!😍😍🥰🥰🤩🤩

ولی مثلا میگم یه بار یه نفر تو صفحه سریال آجوشی من گفتش چرا انقد لایک هاش کمه ؟ منم گفتم اول اینکه لایک چیز مهمی نیست دوم اینکه صفحه این سریال پر کامنت های مثبته سوم اینکه من خودم جذب این سریال نشدم و تو سلیقه ام نبود و دراپ کردم سلیقه ها متفاوته! یکی دیگه اومد نوشت به آجوشی منم هیت میدی ؟ از نظر تمام کاربران پروموویز آجوشی من شاهکار بود و بس 😐😒 کامنت من اصلا هیت نبود و دیدم چند نفر دیگه اومدن از من طرفداری کردن و گفتن که من هیت ندادم و فقط سلیقه ام رو گفتم!

یعنی من یه سریال غمگین مثل آجوشی من یا کلا سریال هایی که خیلی داستان تلخی دارن نمیتونم تحمل کنم!😞 کلا غمگین دوست ندارم 😞 حتی مثلا سریال بچه مهندس هم از نظر من غمگین بود و دوستش نداشتم 😂

یکی از رفتار های رو مخ پروموویزیی ها همین بحث لایک بود و هم اینکه خودشون سریال غمگین دوست داشتن فکر میکردن بقیه هم باید سریال غمگین دوست داشته باشن 😒😐

اوهوم منم موافقم. زندگی که همش یک رنگ نیست، گاهی وقتا دست انداز هایی هم داره و حتی لذت های خودش رو هم داره. پس چه معنی میده فقط سریال غمگین ببینیم 
کلا چیزی که از حرفات برداشت کردم اینکه پروموویز جای خیلی بدیه و هیچ احترامی به نظر دیگران وجود نداره. خداروشکر که تاحالا نرفتم و قصد رفتن هم ندارم

دقیقا..

آره من یه مدت معتاد شده بودم زیاد می‌رفتم و واقعاً هم چشام اذیت شد و اعصاب هم خرد شده بود که چرا نظراتش اینجوریه!؟ خب این سایت واسه کسایی که کیدرامرن و میخوان با سریال های زیادی آشنا بشن خوبه و میخوان دانلود هم بکنن باید اشتراک بخرن من فکر می کردم بخش نظرات اونجا خوبه اما بعد فهمیدم اصلا هم خوب نیست!😑 منم که به صورت جدی سریال های کره ای رو دنبال نمیکنم پس اصلا احتیاجی به این سایت ندارم 😊 شما نظرات منفی رو قبول میکنید اما تو این سایت خیر! اگه یکی نظر منفی بذاره قبلاً دیسلایکش میکردن ولی از یه جایی به بعد که دیس لایک برداشته شد با طرف بحث میکردن و یه جوری جوابشو میدادن که کمرش بشکنه!😂😐

نویسنده سریال یاداشت های رهایی من که معرفی شو گذاشتی نویسنده همین سریال آجوشی من و من واقعا آجوشی من خیلیییی برام آزار دهنده بود و نتونستم ادامه بدم!


خیلی بده اینجوری کسی به نظرت احترام نذاره 😐 
جدا؟ پس قطعا داستان یادداشت های رهایی من یه چیزی توی مایه های آجوش من ئه. چون اون هم واقعیت های تلخ زندگی رو نشون میده

حالا شاید اینکه من میگم کمرشو میشکونن شوخی باشه ولی وقتی کسی نظر منفی میذاره دیگه نباید باهاش بحث کنی و فکر و عقیده و نظرشو تغییر بدی! چون اون اونطوری فکر میکنه! مثلاً من که از آجوشی من و دلباخته در شهر متنفرم یا از سریال های غمگین خوشم نمیاد دیگه کسی نباید بیاد با من بحث کنه و بخواد نظر منو عوض کنه! چون من به اندازه کافی تو زندگی واقعیم شاد نیستم پس اصلا احتیاجی به سریال غمگین ندارم!.. دیگه باید به نظر هم احترام بذاریم ولی تو اون سایت هر کی نظر خودشو قبول داره! البته خب اینم بگم که تو اون سایت وقتی می‌بینی یه سریال پرطرفداره بهتره که براش نظر منفی نذاری! من خودم اینطوری بودم و نظر منفی نمی‌ذاشتم مثلاً درسته از نسل خورشید خوشم نیومد اما از کنارش خیلی راحت رد شدم و نرفتم صفحه سریالش نظر منفی بذارم اما یادمه بعضی ها هم که از نسل خورشید خوششون نیومده بود رفتن نظر منفی گذاشتن و طرفداران هم باهاشون بحث کردن اونا هم گفتن حقمونه که نظر بدیم! از هر سریالی که خوشمون نیاد نظر منفی میدیم و این حق ماست! که اون کسایی هم که نظر منفی میذارن یه جورایی حق دارن پس بهتره که به نظر همه احترام بذاریم ولی اینطور نیست دیگه!

پوستر و تیزر سریال یاداشت های رهایی من باز بهتره سریال آجوشی من از پوسترش هم میشد فهمید که چقدر سرده و خیلی مزخرف و غیر قابل تحمل بود 😒😠😡 اما نمیدونم چرا همون آجوشی من با تحسین منتقدان روبه رو شد و اینقدر طرفدار داره!😡😠 ولی من فکر میکنم شاید یاداشت های رهایی من بهتر از آجوشی من باشه! هرچند که اصلا نمیخوام سریال شو ببینم! 😂😅

...... دقیقا
اره منم فک میکنم یادداشت رهایی من کمتر از آجوشی من تلختر باشه. ولی دقت کردی هردوی این سریال ها کلمه «من» رو دارن. انگار کلا این نویسنده سختی های زیادی تو زندگیش داره و میخواد از طریق فیلمنامه هایی که مینویسه به بقیه هم نشونش بده

از این جهت بهش نگاه و دقت نکرده بودم 😅😂  آفرین ❤️💜😅 پس اگه اینطور باشه این نویسنده خیلیییی سختی کشیده ست! ولی خب از کارهای این نویسنده خوشم نمیاد من که کلا از نویسنده های کره ای زیاد راضی نیستم از این نویسنده که اصلاً.......😑 چون من گفتم زندگی یه آدم نمیشه همش بدبختی باشه این نویسنده فضای دارک و سیاه و سرد و بدبختی میاره رو سریال هاش و همین باعث میشه آدم متنفر بشه از سریال هاش!😑

ولی از بین نویسنده های کره از خانم کیم ایون سوک خوشم میاد! درسته که خیلی از سریال هایی که نوشته ضعیفن مثل پادشاه ابدی ، وارثان ، باغ مخفی و.. ولی دوتا سریال خوب نوشته به اسم گابلین و مستر سان شاین که بخاطر همین دوتا میتونم بگم از نویسنده های مورد علاقه مه ^~^

نویسنده تو از ستاره ها اومدی و سقوط بر روی تو رو نمیشناسم کیه ولی اونم به نظرم کارش خوبه! عادت داره عشق دوتا آدم از دو دنیای متفاوت رو بنویسه!

فدات 😊😘......

نویسنده سقوط بر روی تو و تو از ستاره ها اومدی پارک جی اون هست که نویسنده افسانه دریای آبی هم هست

راستی زهرا جان خبر داشتی هیون بین و سون یه جین دارن بچه دار میشن ؟! 😊

وای چه خوب که دارن بچه دار میشن ^^ هر چند که سن شون بالاست اگه زودتر باهم ازدواج میکردن و بچه دار میشدن بهتر بود 😂❤️ ولی خب همین الان شم خوبه ^~^

هیون بین و سون یه جین سر سریال باغ مخفی هم یه همکاری کوتاه داشتن تو قسمت آخر اگه اون موقع با هم ازدواج میکردن چی میشد! 😂😅 ولی من شنیدم هیون بین قبل سون یه جین انگار با یکی دیگه قرار میذاشته!..

ولی ممنون بابت این خبر خوب من خبر نداشتم!^~^

 

آره نویسنده اسمش پارک جیون که نمیدونم زنه یا مرد اسمش هم سرچ کردم چیزی نیاورد! ولی سریال افسانه دریای آبی که نوشته خیلیییی مسخره ست:))))😒 

اوهوم منم خیلی خوشحال شدم وقتی این خبرو خوندم
.....
پارک جیون زنه و خب گویا علاقه زیادی به نوشتن عاشقانه هایی که همه باهاشون مخالفن یا به نوعی غیر قابل رسیدن بهم هست، داره. البته از حق نگذریم سقوط بر روی تو که نوشته خیلی عالیه

من همون یه کیدرامرم که تو نقد وارثان کاملا داد.

خب بیخیال.

من فقط از فیلیمو و نماوا میبینم. پروموویز تاحالا نرفتم ولی بیا تو کره وضعش خیلی بدتره.


اما بیاتوکره اونقدر هم بد نیست، اونجا حداقل به نظر هم احترام میذارن

من بیاتوکره چند بار رفتم قبلا! بیا تو کره خیلی بهتره! پروموویز یه سایت نسبتاً شلوغه که همه مدل نظری هم توش پیدا میشه و بحث و اینجور چیزا هم توش یه مدت خیلی زیاد بود الان شاید کمتر شده باشه اما موضوع اینجاست که یه نظر منفی میبینن راحت از کنارش رد نمیشن و به نظرت احترام نمیذارن باهات بحث میکنن و نظر خودشون بهت تحمیل میکنن و لقب هیتر رو هم ممکنه بهت بدن! من از این تعصب و نظرات بیجا شون خوشم نمیاد پس تصمیم گرفتم دیگه هیچ وقت تو این سایت نرم و نظراتش هم نخونم و نظری هم دیگه نمیذارم تو این سایت!

البته خب من الان تو سایت بیا تو کره هم رفتم و متوجه شدم کسی که نظر منفی میذاره اونجا دیس لایک 👎 میشه! پس بیا تو کره هم دست کمی از پروموویز نداره!😂😂 فقط فرقش با پروموویز اینه که پروموویز دیس لایک نداره با هم زبانی میجنگن ولی تو بیا کره با دیس لایک!😂😂

اره اونجا دیس لایک میکنن اما خب حداقل بهتر از پروموویزه. اونجا بحث نمیکنن و مخالفان اون نظر فقط اون نظر رو نمی پسندن همین!
به هرحال قرار نیست که همه هر نظری رو که میذاریم قبول کنن، منم خودم چندبار تو بیاتوکره نظر گذاشتم و دیس لایک کردن. ناراحت نشدم چون میدونستم همه که مثل من فک نمیکنن تا نظرمو قبول کنن

آره درست میگی 👍 

ولی اونجا هم بحث لایک وجود داره که به نظر من بحث بیخودیه!😬😒 اگه بخوایم سریال انتخاب کنیم باید در مورد ژانر و بازیگر ها و خلاصه داستان و عاشقانه و میکس و اینا تحقیق کنیم نه لایک و نظر های مثبت و اینا

...... :))

میشه بهم بگی که توی سریال اون دختر پسره که با هم تو مدرسه بودن پسره از دختره باردار بود چیشدن؟بزرگ شدن و از هم جدا شدن؟ 

باباهاشون رضایت دادن که باهم باشن پس ازدواج کردن
پسره ترک تحصیل کرد تا کار کنه
و قسمت آخر هم بچه شون به دنیا اومد

فیلمای خون آشام جالبه 

بمن به اینا ترجیه بیشتری میدم

تا فیلمای کمدی و شاد. 

چون خودم از روشنی بدم میاد وی حالی بهم میده.. غیبت نکن من فقط ی... 😏

فیلمای خون آشام جالبه 

من به اینا ترجیه بیشتری میدم

تا فیلمای کمدی و شاد. 

تاحال امتحان کردید؟ خون!!!

من تاحالا حدود500تا فیلم کره ای. چینی. ژاپنی. آمریکایی. انگلیسی. اروپایی..... وغیره با زیر نویس دیدم. واز 500تا 120تا کمدی بودن. 🤪

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan