تصاویر سریال حالا وقت نمایشه

نظر بدین

تصاویر بعدی، سری چهارم تصاویر سریال وینچنزو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس هات قشنگ بودن عزیزم 😍🥰🤩

تعریف این سریال شنیدم و بازیگر مردش یعنی پارک هه جین دوست دارم و بازیگر دختر رو هم دلم میخواد که بشناسم و به نظرم نازه 🌼🌺

اما این سریال تو لیستم نیست فعلا.💛

میشه از سریال تو از ستاره ها اومدی هم عکس بذارید 🌺😅 این سریال خیلی معروفه لطفاً ازش عکس بذارید 🌺🌼🌸🌹💗💖 یادمه پارک هه جین تو این سریال نقش دوم بود و من با اینکه کیم سو هیون دوست دارم ولی دلم خیلی برای پارک هه جین سوخت 😭😂❤️ دلم میخواست دختر داستان به پارک هه جین برسه و عشق اون خیلی عمیق تر و زیباتر بود 😭❤️ 

در کل خسته نباشی بابت آپ کردن این عکس های زیبا و جذاب 💜

مرسی گلم
منم زیاد تعریفشو شنیدم
می تو
باشه حتما میذارم
قربونت :)

اسم بازیگر دختر جین کی جو هستش. به نظرم خوشگله نظر شما چیه؟  همین دختر که تو عکس اولی هست و لباس پلیس پوشیده.

اوهوم، به نظرم منم با نمکه

وای خدا که این سندروم نقش دوم مرد با ما چه کارها که نمیکنه!😂😅😬 وقتی همه وارثان بخاطر لی مین هو دیدن اما عاشق کیم وو بین شدن ( البته بجز من چون من وارثان بخاطر بازیگر خاصی شروع نکردم چون همین طوری معروف بود یه قسمت دیدم.!) 😂😂❤️ من! منی که سریال تو از ستاره ها اومدی رو بخاطر کیم سو هیون دیدم اما بخاطر سندروم نقش دوم مرد کیم سو هیون یه جورایی از چشم افتاد و عاشق پارک هه جین شدم 😂💛 

آخ گفتی، کلا این کارگردانا عادت دارن کاری کنن سندروم نقش دوم بگیریم، تا اگه نقش اول از چشمون افتاد به خاطر نقش دوم ادامه بدیم 😭

عکسا خیلی قشنگه.

بنظرم سریالش قشنگه درسته؟

ممنونم
من ندیدم ولی تعریفشو زیاد شنیدم

این دختره جین کی جو توی مینی سریال شالاپ شولوپ عشق هم هست ^^ 😂❤️😍

آها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan