وینچنزو 4

منتظر نظرات شما هستم

عکس های بعدی، از سریال یک روز معمولی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریال عالیه.

من شخصیت  اصلی مرد رو خیلی دوست دارم.♡

ممنون♡


اوهوم، سونگ جونگ کی خیلی عشقه 😍
قابلتو نداره

اره من سونگ جونگ کی و سریال هاش  رو خیلی دوست دارم.

مخصوصا سریال های نسل خورشید و وینچنرو و تاریخ ارتدالش رو خیلی دوست دارم.

بنظرم بازیگر قابلیه و فیلمنامه های قوی رو برمیداره.

تعریف سریال های دیگش مثل  رفتگران فضایی و پسر گرگ نما و رسوایی سونگ کیون کوان رو هم شنیدم ولی از این سهتا سریالش اصلا خوشم نمیاد.

به هر  حال بازیگر قابل و کارکشته ایه و تو کارش وارده و بازیش تمیز و قشنگه.

ممنون بابت عکسا.♡♡

مرسی برای زحماتت شیما جون♡♡

منم این سه تا آثار سونگ جونگ کی رو از بقیه آثارش بیشتر می پسندم

خواهش میکنم گلم 😍😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan