معرفی سریال کیمیای روح

کیمیای روح یک مجموعه تلویزیونی درحال پخش کره جنوبی با بازی لی جه ووک، جونگ سومین و هوانگ مین هیون است. این سریال که توسط خواهران هونگ نوشته شده است، داستان جادوگران جوانی را به تصویر میکشد که با بهشت و زمین سروکار دارند. این سریال در 18 ژوئن 2022 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:10 از tvN پخش شد. همچنین برای پخش از نتفلیکس در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

این سریال به دو بخش تقسیم میشود: پارت 1 دارای 20 قسمت است و پارت 2 هنوز نوشته نشده است.

خلاصه داستان

این سریال در کشوری خیالی به نام ده هو که در تاریخ و نقشه ها وجود ندارد، اتفاق می افتد. در این سریال عشق و رشد جادوگران جوان را نشان میدهد که به دلیل طلسم جادویی به نام «کیمیای روح» بر سرنوشت خود غلبه میکنند و روح انسان ها باهم جابه میشود.

داستان یک جنگجوی نخبه به نام ناکسو را روایت میکند که روحش به طور تصادفی در بدن دختر ضعیفی به نام مودوک وارد میشود که بعدا خدمتکار جانگ اوک میشود.

اسامی بازیگران

*لی جه ووک در نقش جانگ اوک

(زیبایی حقیقی، دو دو سل سل لا لا سل، در یک روز زیبا پیدایت میکنم، تو فوق العاده ای، جستجو: WWW، خاطرات الحمرا)

  پارک سانگ هون در نقش جوانی اوک

(فردا، ویترین: خانه ملکه، عاشقان آسمان سرخ، طلوع ماه در رودخانه، جاده: یک استراتژی، آیا تو برامس را دوست داری، باد و ابر و باران، تولد دوباره، گل نوکدو، یک ادیسه کره ای، سایمدانگ، آیینه جادوگر)

*جونگ سومین در نقش مودوک/ناکسو (بعداز کیمیاگری روح)

(خانه مجله ماهانه، یک گومیهو هم اتاقی منه، آبیس، منشی کیم چشه، چون این اولین زندگی منه، پدر من قویه، مرد بزرگ، پسر بد،

 گو یون جونگ در نقش ناکسو (قبل از کیمیاگری روح)

(دانشکده حقوق)

  گو یو جونگ در نقش جوانی ناکسو

*هوانگ مین هیون در نقش سو یول

(پخش زنده)

  مون سونگ هیون در نقش جوانی یول

مراحل تولید

مقدمات این سریال و همچنین گفتگوی برنامه با tvN با عنوان کاری Can This Person Be Translated آغاز شد.

در ژانویه 2021 آژانس پارک هی سو فاش کرد که این بازیگر در سریال کیمیای روح حضور خواهد داشت. در ماه ژوئن اعلام شد که جو سانگ ووک در سریال نقشی گرفته است.

نقش اصلی زن پارک هی یون تایید شد. با اینحال در جولای 2021 او پس از توافق دو جانبه با تیم سازنده، تصمیم گرفت سریال را ترک کند. گفته شد اگرچه پارک بازیگر یک هنرپیشه تازه کار است، اما به سختی برای سریال آماده شد و برای بازی در نقش اصلی یک پروژه بزرگ فشار زیادی را متحمل شد. سپس این نقش به جونگ سومین پیشنهاد شد. جونگ و کارگردان پارک جون هوا قبلا در سال 2017 در سریال «چون این اولین زندگی من است» با هم همکاری کرده بودند.

ترکیب ستاره های اصلی متشکل از لی جه ووک، جونگ سومین، هوانگ مین هیون، شین سونگ هو، یو جون سانگ، اوه نارا و جو جه یون به طور رسمی در 3 مارس 2022 توسط tvN اعلام شد. در 21 مارس، یو این سو، آرین، پارک اون هی، لی دو کیونگو لیم چول سو به جمع بازیگران پیوستند.

فیلمبرداری

در آگوست 2021، شرکت های تولید استودیو دراگون و High Quality قراردادی را با شهر مونگیونگ امضا کردند تا یک مکان فیلمبرداری در ماسونگ میون به ارزش 5 میلیارد پوند برای تولید کیمیای روح بسازند.

در 6 اکتبر 2021 اعلام شد که پس از مثبت شدن آزمایش کووید 19 یکی از کارکنان در صبح روز پنجم، فیلمبرداری سریال برای آن هفته لغو شد. تمام اعضای خدمه تولید متعاقبا تحت آزمایش PCR قرار گرفتند. برخی از کارکنان که به عنوان افراد نزدیک طبقه بندی شده بودند، حتی با وجود منفی بودن آزمایش برای سرایت، خود را قرنطینه کردند.

 

پ.ن: سریال خیلی جالب و مجزایی. از نحوه فیلمبرداری و لوکیشن ها بگیرید تا داستان پردازی و بازیگران. کمی به سریال های چینی از لحاظ قدرت های جادویی و لباس ها نزدیکه و همین بیشتر جذابش کرده. کلا یه سریال متفاوت در این چند سال اخیره و حتی بهترش اینکه در دوره چوسان روایت نمیشه.

اما اینکه گفتن پارت دوم یا فصل دوم داره یکم منو ناراحت کرد چون کره ای ها خیلی دیر به سراغ فصل های بعد میرن یا اصلا نمیرن.

بازیگرانش و طنزش رو هم خیلی دوست دارم. کاپلش خیلی بهم میان و کیوتن. از لی جه ووک تو فوق العاده ای رو دیدم و اونجا واقعا درخشید. جونگ سومین اولین سریالیه که ازش میبینم و خیلی خوب بازی میکنه.

اختلاف قد این دو نفر هم خیلی باحاله :)

نظر شما راجع به این سریال چیه؟

معرفی بعدی، سریال دکتر وکیل

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan