معرفی سریال یک ادیسه کره ای

یک ادیسه کره ای یک مجموعه تلویزیونی فانتزی کره ای با بازی لی سونگ کی، اوه یون سو، چا سونگ وون، لی هونگ گی و جانگ گوانگ است. این درام که توسط خواهران هونگ نوشته شده است، یک اسپین آف مدرن از رمان کلاسیک چینی قرن شانزدهمی سفر به غرب است. این سریال از 23 دسامبر 2017 هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:00 از شبکه tvN پخش شد.

خلاصه داستان

در سال 2017 سون اوه گونگ (لی سونگ کی) و وو ما وونگ (چا سونگ وون) با یکدیگر در تضاد هستند زیرا در دنیای تاریکی که در آن شر رشد میکند، به دنبال نور واقعی هستند. از آنجا، سون اوه گونگ نقش محافظتی خود را نسبت به جین سون می (اوه یون سو)، دختر کوچکی که سالها پیش با او ملاقات کرده بود، انجام میدهد. 25 سال پیش، پس از بستن قراردادی با سون می، به او این حق را داد که که از سون اوه گونگ کمک بگیرد و در ازای آزاد کردن او با او تماس بگیرد، این دو بار دیگر در یک برخورد سرنوشت ساز باهم ملاقات میکنند.

اسامی بازیگران

*لی سونگ کی در نقش سون اوه گونگ

   جاودانه ای فوق العاده قدرتمند که به دلیل ذات شیطانی و مغرور خود با قدرت های مهر و موم شده به دنیای بشر تبعید شد. جین سون می عشق زندگی اوست. او دارای قدرت های زیادی مانند پیروکینزیس، شناور کردن، تله کینزیس و حبس بدن است.

*چا سونگ وون در نقش وو هوی/وو ما وانگ

   مدیر عامل لوسیفر اینترتینمنت. تاجری ملایم و کاریزماتیک که به دلیل محبوبیتش مورد حسادت دیگران قرار میگیرد. او در گذشته سابقه بدی با سون اوه گونگ داشته و اکنون به دنبال شانسی برای تبدیل شدن به یک خدا از طریق «جمع آوری» امتیاز است تا سرنوشت زنی را که دوست دارد تغییر دهد. او دارای قدرت های ماوراء طبیعی است که میتواند بر سون اوه گونگ تاثیر بگذارد.

*اوه یون سو در نقش جین سون می/سام جانگ

  کال سو وون در نقش جوونی جین سون می

   مدیر عامل املاک و مستغلات که خانه هایی را که بدشانسی در آنها وجود دارد (ارواح شیطانی در آنها زندگی میکنند) دوباره می فروشد. او ثروتمند، زیبا، سرسخت و تسلیم ناپذیر است. وقتی او بچه بود، توسط همسالانش طرد شد. او با ما وانگ ملاقات میکند و سون اوه گونگ را از زندانش آزاد میکند و بعدا با سرنوشت دوباره او را ملاقات میکند. او در ابتدا از اوه گونگ خوشش نمی آمد، اما در نهایت از همراهی با او لذت میبرد و به عشق زندگی او تبدیل میشود. او توانایی دیدن ارواح را دارد.

*لی هونگ گی در نقش P.K/جو پال گی

   یک ستاره برتر زیر نظر آژانس سرگرمی وو هوی. او این قدرت را دارد که زنان را اغوا کند و نیروی زندگی را از آنها بمکد. او یک دیو خوک است.

*جانگ گوانگ در نقش یون ده سیک/سا اوه جونگ

   مدیر عامل شرکت MSUN، یک شرکت تولید کننده تلفن همراه.

مراحل تولید

لی سونگ گی ابتدا پیشنهاد شد اما نپذیرفتو در نهایت به دلیل عدم نگاه بازیگران این نقش را پذیرفت.

در جولای 2017 به پارک بو گوم پیشنهاد شد که نقش اصلی سون اوه گونگ را بازی کند، اما در نهایت نپذیرفت. چو جا هیون در ابتدا برای نقش کوتاه نا چال نیو انتخاب شد، اما به دلیل بارداری کیم جی سو جایگزین او شد.

این سریال چا سونگ وون، لی سونگ گی و لی هونگ گی را با خواهران هونگ، که در سریال های بزرگترین عشق 2011، دوست دخترم روباه نه دمه 2010 و تو زیبایی 2009 باهم کار کرده اند، متحد کرد. همچنین خواهران هونگ و کارگردان پارک هونگ کیون را که در سریال های گرم و دنج 2015 و بزرگترین عشق 2011 باهم کار کرده بودند را گرد هم آورد.

در 27 دسامبر اعلام شد که کارگردان کیم جونگ هیون به تولید ملحق خواهد شد. کارگردان سوم کیم بیونگ سو در 5 ژانویه 2018 به تولید اضافه شد.

نحوه پذیرایی

بر اساس داده های منتشر شده توسط Nielsen Korea یک ادیسه کره ای توانست ریتینگ بسیار بالایی را در زمان خود برای قسمت اولش کسب کند. همچنین این سریال رکورد بالاترین امتیاز را برای قسمت اول خود از شبکه tvN در گروه مخاطبان هدف 20-49 ساله نیلسن کره شکست.

جدال سرسختانه

در 24 دسامبر، پخش قسمت 2 بارها و بارها توسط تبلیغات طولانی قطع شد که طی آن tvN پیامی را نشان داد «مشکلات داخلی پخش را به تاخیر انداخت». سپس پخش از سر گرفته شد اما بعدا به طور ناگهانی به طور کامل قطع شد. tvN با عذرخواهی اعلام کرد که «تاخیر در فرآیند گرافیک کامپیوتری» وجود دارد و «نسخه نهایی قسمت 2 قرار است در 25 دسامبر ساعت 6:10 دقیقه بعدازظهر پخش شود».

این نمایش با جناجال دیگری روبه رو شد که مشخص شد یکی از کارکنان پس از سقوط در مجموعه به شدت مجروح شده است.

ریتینگ قسمت ها

ریتم در کره در سئول
بیشترین 6.942 درصد 7.749 درصد
کمترین 3.586 درصد 3.516 درصد

معرفی بعدی، سریال لاو آل پلی 

پزندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan