من ربات نیستم 4

عکس های بعدی، از سریال افسانه دریای آبی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

یادی بکنیم از این سریال آبکی که دوستش داشتم ممنون واسه عکس های زیبات 😍😅

به نظر من فرم صورت این زوج خیلی بهم میاد و کارگردان خیلی زوج دلبری انتخاب کرده بود 😍😍😍😍😍

راستی تو سایت نماشا میکست از سریال قلب خونین رو دیدم و خیلی دوست داشتم 🥰 با آهنگ میپرستم تو را میپرستم ولی چون تو سایت نماشا عضو نیستم نمیتونم نظر بدم گفتم اینجا بگم 😍🥰 از بس میکست خوب بود ترغیب شدم سریال شو ببینم 😍😍😍


اوهوم، این زوج خیلی بهم میان
وای خیلی خوشحال شدم که اون میکس رو هم دیدی. 😍 من کلا آهنگ های حجت اشرف زاده رو خیلی دوست داذم، آهنگاش برام یه چیز دیگه اند
مرسی از تعریفت عزیزم 😊😘

نظرت در مورد این سریال من ربات نیستم چیه؟😅

من این سریال دوست دارم و به نظرم هرچی بود از منشی کیم چشه خیلی بهتر بود!...

خواهش میکنم وظیفه ست 😍🥰 منم ازت ممنونم که وقت و انرژی و حوصله گذاشتی و این میکس رو ساختی 😍🥰💗💖🌹

تو کانالت تیزر سریال دهن لق دیدم با بازی لی جونگ سوک و یونا.. به نظر میومد اکشن حقوقی هیجانی و عاشقانه باشه.. نظرت چیه در موردش ؟

از بین سریال های در حال پخش چی میبینی ؟😅🌹

نظر خاصی ندارم چون ندیدمش. فقط احساس میکنم کلیشه است و زیادی هم کشش دادن چون 32 قسمت خیلی زیادیه واسه همچین سریالی. داستان یه ربات انسان نما هم تازه و جالبه و بازیگرانش رو هم دوست دارم، اما مطمئنم سریالش کلیشه زیادی داره.
والا چون ندیدمش نمدونم از منشی کیم بهتره یا نه
قربونت :))
آره اکشن و هیجانیه. زوج یونا و لی جونگ سوک رو دوست دارم و میخوام اگه عمری باقی موند درحال پخش ببینمش
فعلا چرا او و کیمیای روح

به نظر من اصلاً کلیشه نبود فقط عاشقانه اش کلیشه بود وگرنه کلیت داستان جالب بود فقط آخر هاش یکم کش دادن و یه ایراد هایی هم داشت که زیاد واسم مهم نبود و ازش میگذرم ولی من از موضوع رباتش خیلی بدم میومد 😂😂😂😂😂😂😂

به نظر منم اون سریال پادشاه صاحب ماسک خیلی کش دادن 😂😂😂😂 

منشی کیم چشه خیلی بد بود 😬😣😑😒😠🙄🤨☹️🙁😕😩😫😖😞 قطعا این سریال بهتره...

 

منم فکر میکنم زوج باحالی میشن 🥰🥰😍😍

میدونی من خیلی دوست دارم یه بار هم لی جونگ سوک با پارک مین یانگ و چه سو بین زوج بشه 😂😍 تو دوست داری کدوم بازیگر ها با هم زوج بشن ؟🥰😍

حالا من که ندیدم ولی اینجوری حس میکنم
از پادشاه صاحب ماسک هم خوشم نیومد
اوهوم
دلم میخواد پارک مین یانگ و سونگ جونگ کی زوج شن و یه بار هم جونگ هه این با کیم ته ری

من زوج این سریال رو خیلی دوست دارم.

بازی سو سئونگ هو بنظرم خیلی قشنگه توی پادشاه صاحب ماسک که خیلی قشنگ بازی کرده بود.توی فیلم کیم مامور مخفی هم واقعا دوستش داشتم.

من سینمایی کیم مامور مخفی رو توی تلویزیون نگاه کردم و اون زمان طنزش خیلی بهم چسبید.

ممنون برای تصاویر♡

👌
..... :)
کلا یو سونگ هو بازیش خوبه ولی سریالهاش زیاد مشهور نمیشن 😑
فدات

میتونی در مورد کیمیای روح واسم توضیح بدی؟

راستش تاریخیه و سبکش مثل تاریخی چینیاست. مثلا جادوگرهایی داره که قدرت دارن و کیمیای روح هم یه نوع جادوی ممنوعه اس که روح آدم مرده وارد روح یه آدم زنده میشه و یا روح دوتا آدم زنده باهم جابه جا میشه.
کمدیش هم خیلی کیوته و زوجش هم عالیه ان. شاید دو قسمت اول زیاد جذاب نباشه اما از سه به بعد خیلی عالی میشه و برای اومدنش لحظه شماری میکنی

خیلی ممنونم از توضیحاتت 🌺🌺🌺

به نظر من داستانش کلیشه ایه حالا شاید یه وقتی دیدم فعلا نمیتونم 🌺🌺🌺

میدونی تو من ربات نیستم اینکه یه انسان ربات کردن و خودشو جای ربات جا زد واسم جالب بود و اینکه حتی از نظر عاشقانه هم کلیشه نبود !.. ما تو سریال های عاشقانه کلیشه می‌بینیم زوج سریال تو بچگی همدیگه رو می بینن و بهم قول ازدواج میدن! اما تو این سریال ما سه چهار تا زوج داشتیم فکر کنم و هیچ کدوم عشق اول همدیگه نبودن!... من ربات نیستم فقط عاشقانه اش آبکی بود و یه ضعف هایی داشت که میتونم ازش بگذرم ولی واقعا کلیشه نبود!... از این کلیشه های هندی بازی نداشت 😂😂😂😂

خواهش میکنم
اما به نظر من اصلا کلیشه نیست و داستان خیلی جالبی هم داره
..... :)

نظرتو در مورد زوج هایی که دوست داری با هم همبازی بشن رو دوست داشتم 👍👍❤️❤️

زوج پارک و سونگ زوج خیلی خوبی میشن 🌺 حالا دوست داری ژانر سریال چی باشه ؟😅😂 جونگ هه این و کیم ته ری هم زوج خوبی میشن 🌺 امیدوارم باهم همبازی بشن 🥰🥰

منم فکر میکنم لی جونگ سوک و پارک مین یانگ بهم میان و زوج خوبی میشن 🌺💜 به نظر من لی جونگ سوک به همه پارتنر هاش میاد 😂❤️

امسال کیم وو بین و کیم ته ری قراره باهم یه فیلم سینمایی بازی کنن که علمی تخیلی و عاشقانه نیست 👍💛💗❤️

قربونت
والا اگه یه تاریخی باشه با یه عاشقانه قشنگ هم بد نیست. چون خیلی وقته مین یانگ تاریخی بازی نکرده....
منم زوجشونو خیلی دوست دارم 😍👌
اره خبر دارم

من همه پارتنر های لی جونگ سوک میشناسم 😂😂

لی نا یونگ ، لی بو یونگ ، هان هیو جو ، شین هه سان ، جین سه یون ، پارک شین هه ، سوزی ، تو یه سریال با کریستال خواهر برادر بودن با هم کل کل میکردن پس کریستال هم پارتنرش میشه 😂💛 لی جونگ سوک و کریستال دوست های صمیمی ان 🥰 الان هم که قراره با یونا بازی کنه..

به نظر من همه پارتنر هاش بهش میان به جز جین سه یون تو سریال دکتر غریبه 😂😂 البته اول پیشنهاد نقش جین سه یون به پارک مین یانگ داده بودن ولی قبول نکرد 😂😞 ولی مطمئنم اگه یه روزی باهم زوج بشن تو سریال خیلی بهم میان 🥰🥰

 

 

فکر میکنی فیلم سینماییش خوب باشه ؟ من زیاد فیلم سینمایی دوست ندارم 😂😞

معلومه طرفدار پر و پا قرص لی جونگ سوکی 😁 البته منم بازی لی جونگ سوکو دوست دارم ولی دیگه نه اونقدر که همه پاذتنر هاشو حفظ باشم
منم کلا از جین سه یون خوشم نمیاد و با هیچکی هم شیپش نمیکنم

منم زیاد سینمایی های کره رو نمی پسندم. فک نکنم از این یکی هم خوشم بیاد

نه طرفدار پروپاقرصش نیستم^^😅😅😂😂

ولی به لطف هان هیو جو جزو اولین بازیگر هایی بود که باهاش آشنا شدم ^^ 

اسم پارتنر هاش هم از گوگل در آوردم😂

من از لی جونگ سوک فقط دبلیو و آهنگ مرگ دیدم^^ تعریف سریال صداتو میشنوم شو شنیده بودم یه موقع هم تو لیستم بود الان نیست 😂 شاید یه وقتی رفتم سراغش 😂😅

 

امیدوارم فیلمش خوب باشه ^_^

...
به هان هیو جو هم خیلی میاد

آره لی جونگ سوک و هان هیو جو خیلی بهم میان و خیلی زوج خوبی بودن 🥰🥰

سریال دبلیو دومین سریال کره ای خارج از تلویزیون بود که دیدم و سریال نسبتاً خوبی بود واسم.. 

یه میکس از دبلیو بهت میگم اگه دوست داری نگاه کن: میکس غمگین دبلیو با آهنگ یادم تو را فراموش

 

سریال صداتو می‌شنوم بنظرت خوبه ؟ 😅 پارتنر لی جونگ سوک تو این سریال لی بو یونگ هستش نظر مثبت زیاد داره ولی محشر نیست. ولی من ندیدم. یعنی یه قسمت دان کردم به نظرم عالی نبود 😂 ولی نمیدونم چرا دوست دارم ببینم 😂😂😂

سریالش در مورد پسریه که با نگاه کردن تو چشم آدم ها می‌تونه ذهنشون رو بخونه..

اوهوم
راستش من زیاد با میکسای دبلیو حال نمیکنم. ولی حالا این یه دونه رو می بینم امیدوارم خوشم بیاد:)

زیاد از داستانش خوشم نمیاد. احساسم میکنم زوجش بهم نمیان. کلا من خیلی سخت زوج نونا رومنسی ها رو می پسندم. از اون معدود کاپلایی که نونا رومنسی بودن و دوسشون داشتم، هوانگ این یوپ و سو هیون جین بودن.

راستی یه سوال؟ میدونی سریال جدید لی جونگ سوک و یونا یعنی دهن لق کی قراره پخش بشه؟😅😂😍🥰 منم زوج یونا و لی جونگ سوک دوست دارم 😍🥰 ولی احتمالا سریال شو نمی بینم 😂😂😂😂

اگه اشتباه نکرده باشم این جمعه میاد. به جای وکیل دکتر پخش میشه

راستی یه چیزی فهمیدم 😂 لی بو یونگ که سر سریال میتونم صدات رو بشنوم با لی جونگ سوک زوج بودن و جایزه بهترین زوج هم گرفتن تو سال ۲۰۱۳ از دوتا جشنواره.. تو همون سال لی بو یونگ با جی سانگ ازدواج کرده یعنی از سال ۲۰۰۴ با جی سانگ قرار میذاشته من اصلاً فکر نمی‌کردم لی بو یونگ زن جی سانگ باشه 😂😂😂💛 دو سال از جی سانگ کوچیکتره ، ۱۰ سال از لی جونگ سوک بزرگتره تو سریال زوج نونا رومنس بودن 😂😂💛

اره لی بویونگ زن جی سونگه. من زندگی نامه شونو خوندم. لی بویونگ گفته وقتی جی سونگ ازش خواستگاری کرده، خیلی تند و خشن باهاش حرف زده و جی سونگ هم گفته حتی حاضرم بازیگری رو کنار بزنم تا باهات ازدواج کنم :) اونم تعجب کرده و واسه همین از رفتاری که با جی سونگ کرده پشیمون شده.... :)
ولی بازم میگم لی بویونگ و لی جونگ سوک بهم نمیان 

اون میکس که گفتم دیدی؟ 😅❤️ من خودم اون میکس خیلی دوست دارم و به نظرم با آهنگ هماهنگه هماهنگ کردن خیلی سخته! 🥰🥰🌺🌺

 

آره منم فکر نکنم ببینمش ولی با زوجش مشکلی ندارم همین که تو دوتا جشنواره جایزه بهترین زوج گرفتن و سریالش هم تو کره محبوب شده و ریتینگ بالا شده معنیش اینه که کارشون خوب بوده که مردم زوجشون دوست داشتن 🌺🥰

من سو هیون جین کنار یو یون سوک دوست دارم تو سریال دکتر رمانتیک 1😂🤪 جایزه بهترین زوج و بهترین کیس هم گرفتن 😂😂😂💛🧡❤️

آره دیدمش، خوب بود. قشنگ هم هماهنگش کرده بود

تعریف دکتر رمانتیکو زیاد شنیدم. ولی نمی دونم چرا ژانرشو دوست ندارم

مرسی عزیزم از راهنماییت 😍

من میدونستم جی سانگ زن داره اما فکر نمی‌کردم زنش لی بو یونگ باشه 😁 فکر میکردم زنش یه فرد عادی و بازیگر نیست😂💜 اگه یه سریال باهم بازی کنن چی میشه 😂🤪 ولی در کل ممنون که ماجراشونو واسم تعریف کردی 💗😘🥰😍🤩

خواهش می کنم
ولی فک نکنم باهم سریال بازی کنن، چون اصولا زن و شوهرا توی دنیا هنری زوج نمی شن. چراشو نمیدونم 😯😊 قابلتو نداشت

خوشحالم که از میکس دبلیو خوشت اومد 🥰 راستش منم زیاد از دبلیو میکس نمی‌بینم چون سریالش زیاد دوست نداشتم یعنی سریال خوبی بود اما از نیمه دوم افت شدیدی کرد یعنی قسمت 8 به بعد.. کلا سریال های کره ای شروع جذاب و طوفانی دارن اما از نیمه دوم افت میکنن 😑 و چون دبلیو رو دوست ندارم زیاد ازش میکس نمی‌بینم و کلا میکس غمگین هم دوست ندارم اما اون میکسو خیلی دوست دارم مخصوصا اونجاش که لی جونگ سوک و هان هیو جو دارن با هم میرقصن 😂😂🥰😍

منم زوج لی جونگ سوک و لی بو یونگ دوست ندارم و به نظرم بهم نمیان و تو واقعیت که 10 سال اختلاف سنی دارن و جالبه که تو سریال هم همینقدر اختلاف سن دارن ولی وقتی جایزه بهترین زوج گرفتن یعنی مردم زوجشون دوست داشتن 🌺 به نظرم جایزه بهترین زوج یکی از مهمترین و بهترین جایزه هاست 💜

منم تعریف دکتر رمانتیک 1 زیاد شنیدم ولی چون پزشکی و ایناست دیگه نمی‌بینم 😊

 

من میدونم چرا😂 چون اگه تو یه سریال باهم زوج بشن دیگه مردم فقط دوست دارن اون زوج رو کنار هم ببینن و نمیتونن اون بازیگر رو کنار یکی دیگه ببینن...  مثلاً سر سریال غم های ما همه میگفتن چرا کیم وو بین و شین مین آه با هم زوج نشدن و بعد معلوم شد که خودشون نخواستن چون اگه زوج میشدن تو سریال دیگه مثلاً مردم فقط میخواستن وو بین و مین آه تو سریال ها کنار هم باشن و بعدا نمیتونستن وو بین رو کنار یه نفر دیگه ببینن یا مین آه رو کنار یکی دیگه ببیننن... بخاطر همین خود زوج کیم و شین خودشون از سازندگان خواستن که تو سریال باهم زوج نباشن 😂💜 این دلیلیه که من شنیدم و فکر می‌کنم درست باشه... 

آره، منم اون رقصشونو خیلب دوست دارم 😍

دکتر رمانتیک تازه فصل دومشم ساختن، از بس که طرفدار داشته

آره واقعا، فک کنم این مشکل همه کیدرامراست. وقتی دوتا زوجپ باهم شیپ کنن دیگه خیلی سخت توی سریال دیگه اونارو با پارتنرهای دیگه‌شون شیپ می کنن

آره دکتر رمانتیک 1 و 2 خیلی طرفدار داره و بعضی ها منتظر سومیش هستن 😂😂💛

من بازیگر های دکتر رمانتیک 2 رو 

ببخشید یه دفعه دستم خورد کامنت نصفه شد 😞

میخواستم بگم بازیگر های دکتر رمانتیک 2 رو دوست ندارم ولی بازیگر های دکتر رمانتیک 1 رو دوست دارم ولی همون دکتر رمانتیک 1 هم خیلی پزشکیه و تو قسمت اول یه کیس زورکی داره پسره که یو یون سوک کیوتمونه به زور دختره رو میبوسه و دختره هم میگه دوست پسر داره یه جور خیانتیه انگار من دوست ندارم ببینم اوپام یه دختری رو به زور میبوسه 😂😞 ولی میگن قسمت های بعد خیلی خوب میشه ولی در کل دوست ندارم ببینمش 😊🌺

 

آره درست میگی 👍 من تو سریال دوبونگ سون زوجشو شیپ کردم واقعا دیگه نمیتونم پارک بو یونگ رو کنار یه فرد دیگه ببینم یا زوج من ربات نیستم الان مثلا دوست دارم در آینده سریال هونگ گیل دونگ شورشی رو از چه سو بین ببینم دلم نمی خواد کنار کس دیگه ای جز یو سونگ هو ببینمش یا زوج دبلیو هان هیو جو رو دوست ندارم کنار کس دیگه ای جز لی جونگ سوک ببینم یا لی جونگ سوک دوست ندارم کنار کس دیگه ای ببینم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خیلی سخته 😂🤪💛

راستی کارگردان دبلیو و من ربات نیستم یکیه فکر کنم این کارگردان کلا عادت داره زوج های دلبر انتخاب کنه 😍😍🥰🥰😂😂😅😅

راستی میگم دوبله آقای ملکه هم واسه با خانواده دیدن بد نیست ها 😂❤️ آقای ملکه بهترین چیز واسه روز های بی حوصله گیه دوست دارم با خانواده هم ببینمش 👍😂 البته سانسور شده ست 😂🌺

نه اشکالی نداره
اوهوم

اره دقیقا
چه جالب، این کارگردان علاقه زیادی هم به سریال های عاشقانه داره گویا 😊
آقای ملکه برای دیدن با خانواده حتما باید سانسور باشه 😁

البته من تعریف دکتر رمانتیک 1 رو خیلی شنیدم و شنیدم زیاد عاشقانه نیست و خیلی ها هم واسه خاطر همین ول کردن و عاشقانه اش هم لوس نیست و اینا ولی من هیچ جوره با ژانر پزشکی نمیتونم کنار بیام 😞 واسه خاطر همین نمی‌بینم 😊 شما چرا ژانر شو دوست نداری ؟😅

خب واسه همین که زیاد عاشقانه نداره، دوسش ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan