معرفی سریال نام من

نام من یک مجموعه تلویزیونی درحال پخش کره جنوبی به کارگردانی کیم جین مین و با بازی هان سو هی، پارک هی سون و آن بو هیون است. این سریال حول محور زنی می چرخد که برای انتقام مرگ پدرش به یک باند می پیوندد و سپس به عنوان یک پلیس مخفی شروع به کار می کند. سه قسمت از هشت قسمت این سریال در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در بخش تازه ایجاد شده به نام «روی صفحه» در 7 اکتبر 2021 به نمایش درآمد. و در 15 اکتبر 2021 این سریال از نتفلیکس پخش شد.

داستان

یک زن (هان سو هی) پس از قتل پدرش به دنبال انتقام میرود. او به یک رئیس جنایتکار قدرتمند اعتماد کرده و تحت هدایت او وارد نیروی پلیس میشود.

بازیگران

هان سو هی در نقش یون جی وو/اوه هه جین

(موسیقی متن شماره یک، با وجود اینکه میدانم، دنیای متاهلی، ابیس، شاهزاده صد روزه من، گل پول)

   یکی از اعضای دانگچئون که با عنوان اوه هه جین به نیروی پلیس نفوذ میکند و به دنبال انتقام قتل پدرش است.

آن بو هیون در نقش جون پیل دو

(آداماس، دادستان نظامی دوبرمن، سلول های یومی، کایروس، کلاس ایته وون، زندگی خصوصی او، نسل خورشید)

   کارآگاه واحد مواد مخدر آژانس پلیس متروپولیتن اینچانگ که شریک هه جین پس از پیوستن او به واحد میشود. او در ابتدا از جی وو متنفر است زیرا جی وو عمل جراحی که پیل دو شش ماه برنامه ریزی کرده بود را خراب کرد.

پارک هی سون در نقش چوی مو جین

(چرخ دستی، دکتر مغز)

   رئیس دانگچئون که بزرگترین باند مواد مخدر کره است. او فقط به خاطر قدرت نا امیدی جی وو اعتماد می کند. او بهترین دوست پدر جی وون نیز بوده.

تولید

در 11 آگوست 2020نتفلیکس از طریق یک بیانیه مطبوعاتی که یک سریال اصلی کره ای دیگر به نام Undercover توزیع خواهد کرد. در سپتامبر 2020 بازیگران این سریال تایید شدند. فیلمبرداری در نوامبر 2020 آغاز شد و در فوریه 2021 به پایان رسید.

هان سو هی و لی هاک جون قبلا در سریال دنیای متاهلی ساخته JTBC سال 2020 باهم کار کردند. همچنین این سریال برای دومین بار آن بو هیون و یو کیونگ هو را پس از سریال کلاس ایته وون در سال 2020 گرد هم آورد.

معرفی بعدی، معرفی سریال آداماس

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan