بیوگرافی پارک بو گوم

نام: پارک بو گوم

تولد: 19 ژوئن 1993

سن: 29 سال

قد: 182.88 سانتی متر

شغل: بازیگر

پارک بو گوم: بیوگرافی

پارک بو گوم، ستاره کره ای، از سال 2011 که برای اولین بار در فیلم کور ظاهر شد، جزو بت های جوانان بوده است. از آن زمان این بازیگر به طور قابل توجهی فیلموگرافی خود را که در آن شخصیت ها مثبت و منفی وجود داشت گسترش داد. در سال 2015 پارک بو گوم پس از بازی در سریال پاسخ به 1998 در موجی از محبوبیت قرار گرفت.

با وجود جوانی این مرد صاحب بیش از 25 جایزه افتخاری برای خدمات در زمینه سینما، تلویزیون و موسیقی به ویژه جوایز معتبر KBS Drama و جوایز هنرمند آسیا شد.

دوران کودکی و جوانی

پارک بو گوم در 16 ژوئن 1993 به دنیا آمد. او سومین فرزند خانواده اش است. این بازیگر یک خواهر و یک برادر دارد که 11 و 9 سال از او بزرگتر هستند. باوجود اختلاف سنی زیاد آنها خیلی بهم نزدکی هستند. همه یشان تحصیلات مسیحی دارند و بو گوم تا به امروز به کلیسا می رود. از اینجا بود که به موسیقی علاقه مند شد. گروه کر کلیسا بو گوم را به آواز دعوت کردند و در سن پنج سالگی شروع به یادگیری نواختن پیانو کرد.

پارک به دبیرستان موکدونگ سئول رفت، خوب درس خواند و به شنا علاقه مند داشت. او حتی عضو تیم مدرسه شد. در کلاس چهارم، او در یک تراژدی زندگی کرد، مرگ مادرش. از دست دادن مادرش برای بو گوم سخت بود. او شروع به نوشتن شعر و موسیقی کرد و سرانجام رویای خود را برای موسیقیدان شدن شکل داد.

هنگامی که او دبیرستانی بود، پارک سی دی های آهنگ هایش را برای همه آژانس های خلاق اصلی فرستاد. چندین شرکت به این پسر با استعداد علاقه مند شدند. اما بو گوم یک دوره کارآموزی را در آژانس Sidus HQ انتخاب کرد و مشتاقانه وارد کار با متخصصان شد.

مربیانش متوجه استعداد بازیگری بو گوم شدند و به او توصیه کردند که در این زمینه فعالیت کند. با وجود اینکه بو گوم هیچ برنامه ای برای تلویزیون نداشت، توضیه های داده شده را دنبال کرد. اولین نقش این بازیگر نقش کوتاه در فیلم هیجان انگیر کور 2011 بود. پارک بو گوم در نقش برادر شخصیت اصلی بازی کرد که در یک تصادف رانندگی جانش را از دست میدهد.

فیلم ها

پارک در سال 2012 از دبیرستان شینمو فارغ التحصیل شد و به جمع بازیگران آژانس Blossom Entertainment پیوست. او نقش کوچکی در سریال تصویر ثابت 2012 و درام دورهمی ماسک عروس 2012 دریافت کرد. همچنین در این سریال او روی فیلم پلیس باند کار کرد که در آن نقش جوانی شخصیت اصلی را داشت.

با نقش های بیشتر و بیشتر حرفه بازیگری بو گوم شروع به شکل گیری کرد. سال 2014 برایش موفق و پر بار بود. اول از همه او تحصیلاتش را ادامه داد و وارد دانشگاه معروف منجی شد و که از آن ستاره های معروف کره ای زیادی فارغ التحصیل شدند. این سریال با موفقیت کارگردانی را انتخاب کرد و دانشجوی دانشکده تئاتر موسیقی شد.

پنج پروژه پر مخاطب در زندگی خلاقانه او همزمان شروع شدند. پارک بو گوم نقش مکمل افسر پلیس لی جین هو را در فیلم جنایی یک روز سخت بازی کرد. کار بعدی این بازیگر جوان فیلم اکشن جنگی دریاسالار: جریان های خروشان بود. این سریال به وقایع نبرد افسانه میونگ یانگ (قرن شانزدهم) و اقدامات قهرمانانه فرمانده نیروی دریایی یی سون شین اختصاص داشت.

این فیلم یک موفقیت بین المللی بود و چندین جایزه معتبر را در نمایشگاه های جهانی دریافت کرد. پارک بو گوم با این کار توجه منتقدان را به بازیگری خود جلب کرد و محبوبیتش شروع به افزایش کرد.

در همان سال 2014 اولین نقش اصلی را در درام روزهای شگفت انگیز به ارمغان آورد. پارک شخصیت اصلی را در جوانی به تصویر کشید. شخصیت او کانگ دونگ سوک که در راه موفقیت در دادستانی ویژگی هایی مانند فخر فروشی، گستاخی و سنگدلی را به دست آورده است، به استان زادگاهش باز می گردد و در آنجا روزهای قدیمش و اولین عشقش را به یاد می آورد و به تدریج تغییر می کند.

این بازیگر مهارت خود را در سریال کانتابیل نیل به نمایش گذاشت. پارک نقش ویلنسلیست لی یون هو را ایفا کرد که به دلیل آسیب دیدگی دست از حرفه موسیقی دست کشیده است. برای این نقش ها او نامزد جوایز سالانه KBS Drama در بخش بهترین بازیگر جوان شد.

اما اگر در سال 2014 فقط یک نامزد بود، در سال 2015 برای بازی در سریال سلام هیولا برنده تمام عیار این جایزه بود. پارک بو گوم این بار تصمیم گرفت از تصویر یک شخصیت مثبت دور شود و نقش یک قاتل زنجیره ای را بازی کند. با اینحال با وجود جوایز فراوان، موفقیت این بازیگر را نمی توان کر کننده نامید. تنها پس از نقش اصلی در سریال پاسخ به 1998 شهرت واقعی یک ستاره به پارک یو گوم رسید.

Dorama داستان زندگی و ماجراهای پنج دوست را روایت میکند که در منطقه شمالی سئول، Dobong زندگی می کنند. پارک یکی از آنها، پوی تاک، یک بازیکن نابغه در گو (یک بازی رومیزی ژاپنی) را بازی کرد. این سریال آنقدر محبوب شد که حتی میلیون ها بیننده خارجی آن را تماشا کردند. بنابراین منتقدان پارک را با دریافت جایزه در نامزدی بهترین بازیگر بین المللی در جوایز موسیقی چین تحلیل کردند. در همان زمان، منبع اینترنتی آمریکایی DramaFever او را بهترین ستاره درحال ظهور نامید.

در زمانی که او به طور پربار در تلویزیون کار می کرد، این بازیگر جوان در تجارت نمایش نیز شروع به کار کرد. در ماه مه 2015 او به همراه آیرن، ستاره موسیقی پاپ، برنامه موسیقی بانک موسیقی را میزبانی کرد. تماشاگران آنقدر این تاندم خلاقانه را دوست داشتند که آن را بهترین در تاریخ نمایش نامیدند. مجریان مشترک برنده جایزه KBS Entertainment Awards شدند.

پارک بو گوم که بیش از یک سال را به حرفه یک شومن اختصاص داده بود، پروژه را ترک کرد تا تمام توان خود را به پیشرفت بازیگری بدهد. علاوه بر این یک نقش جدید و هیجان انگیز در درام تاریخ عشق زیر نور مهتاب 2016 به او پیشنهاد شد. شخصیت این بازیگر ولیعهد لی یونگ از سلسله چوسان بود. هنگامی که دختری به نام هونگ رائون (با بازی کیم یو جونگ) که لباس های خواجه ها را پوشیده، وارد قصر میشود. ولیعهد جوان حس میکند که جذب او شده و از این احساس میترسد.

به هرحال در حین فیلمبرداری درام، پارک ویدیویی برای آهنگ Boombastic گرفت که در آن با لباس تاریخی در میدان Gwanghwamun میرقصد. همچنین در سال 2016-2017 پارک بو گوم در برنامه تلویزیونی Running Man شرکت کرد.

زندگی شخصی

زندگی شخصی این بازیگر با شرایط قرارداد او با آژانس محدود شده است. طبق آن بو گوم نمی تواند رابطه ای را شروع کند تا طرفدارانش را از دست ندهد. خبرنگاران در تلاش برای یافتن حقایق دمورد دوست دخترش هستند، اما تاکنون بیهوده بوده است. طرفداران پروفایل پارک بو گوم را به امید خواندن چیزهای هیجان انگیز درمورد زندگی عاشقانه او جستجو می کنند، اما چنین اطلاعاتی وجود ندارند.

خود این بازیگر اعتراف میکند که دوست دارد مراقبت، صداقت، توانایی ایجاد آرامش در خانه و البته پایبندی به دیدگاه های مسیحی خود را در همسر آینده اش ببیند. در این بین بو گوم در تمامی مهمانی ها و مجالس، در جمع دوستان صمیمی نوازنده در کنار کیم ته هی و سونگ جونگ کی ظاهر شد. عکس های این سه نفر اغلب در توییتر و اینستاگرام پارک بو گوم آپلود میشوند.

پارک بو گوم درحال حاضر

طبق منابع مختلف دارایی خالص پارک بو گوم از صد هزار تا یک میلیون دلار است. در سال 2018 بو گوم از دانشگاه فارغ التحصیل شد و شروع به بازی در درام رویارویی در کنار سونگ هه کیو کرد.

این بازیگر نقش یک مرد معمولی بدون حرفه و شغل دائمی را بازی کرد. در این سریال سرنوشت او را با دختری ثروتمند، چا سو هیون که دختر یک سیاست مدار است، می رساند. که ناخواسته این دونفر عاشق یکدیگر می شوند. این سریال با موفقیت بزرگی از تلویزیون کره پخش شد و در سال 2019 به پایان رسید.

امیدوارم از بیوگرافی این بازیگر خوشتون اومده باشه

به امید نظرات جذابتون

زندگی در تاریخ...ایران...کره

وای من پارک بوگوم رو خیلی دوست دارم.

عاشق چهره این بازیگرم.

..... :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan