معرفی سریال لینک: بخور عشق بورز و بکش

لینک: بخور عشق بورز و بکش یک سریال تلویزیونی کره جنوبی با بازی یئو جین گو و مون گا یونگ است. این سریال از 6 ژوئن تا 26 جولای 2022 هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 برای 16 قسمت از tvN پخش شد. این سریال همچنین برای پخش از دیزنی پلاس در دسترس است.

خلاصه داستان

اون گی هون (یئو جین گو) و خواهر دوقلویش می توانند احساسات یکدیگر را حتی اگر از هم دور باشند نیز احساس کنند و آنها این اتفاق را لینک نامیده اند. گی هون که از 18 سال پیش خواهرش ناپدید شده هرگز لینکی احساس نکرده. اما ناگهان می تواند احساسات یک زن (مون گا یونگ) را حس کند و تمام غم ها، شادی ها و دردهای او را احساس کند.

اسامی بازیگران

یئو جین گو در نقش اون گی هون

   یک سرآشپز در یک رستوران سطح بالا. او به جیهوا دونگ، محله دوران کودکی اش میرود تا یک رستوران باز کند.

مون گا یونگ در نقش نوه دا هیون

   یک جویای کار که به عنوان کارآموز در رستوران جیهوا یانگ کار میکند.

مراحل تولید

مون گا یونگ و یئو جین گو در سریال تاریخی خانواده معروف 2010 محصول KBS نقش نوجوانی بازیگران را بازی می کردند. آنها با این سریال دوباره باهم همکاری کردند.

فیلمبرداری

در 22 مارس 2022 اعلام شد پس از اینکه یئو جین گو برای کووید 19 آزمایش PCR داده، فیلمبرداری به طور موقت به حالت تعلیق درآمد. یک روز بعد اعلام شد که نتیجه آزمایش او مثبت بوده و در فیلمبرداری حضور نخواهد داشت. همچنین اعلام شد فیلمبرداری صحنه هایی که یئو جین گو در آن نقشی ندارد، از سر گرفته خواهد شد.

ریتینگ

ریتم بیشترین کمترین
در کره 3.124 درصد 1.423 درصد
در سئول 3.342 درصد 1.162 درصد

معرفی بعدی، سریال فردا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan